Adını Sen Koy


Adını Sen Koy Film
Yönetmen:
Melis Birkan, Cemal Toktaş, Ali İl, Ahmet Mümtaz Taylan
Oyuncular:
Tuna Kiremitçi
Sinema Türü:Duygusal Aşk
Vizyon Tarihi:4 Aralık 2009
Yapım:Türkiye 2009
Puan:
7.2/10 | 48 | Yorum: 48

Filme Oy Ver

7.2
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Ekle

Adını Sen Koy filmi izle

Adını Sen Koy Konusu

Usta yazarlığı ile tanıdığımız Tuna Kiremitçi ilk kez sinema severlerin karşısına bir sinema filmi ile geliyor. Senaryosunu kendisinin yazdığı ve ilk kez yönetmen koltuğuna oturduğu Adını Sey Koy filmi Tuna Kiremitçi'in yazıları kadar mükemmel olup olmayacağı merak konusu.

Adını Sen Koy filminin baş rolünde sempatik kızımız Melis Birkan var. Ona filmde Cemal Toktaş, Ali İl, Ahmet Mümtaz Taylan gibi usta isimler eşlik ediyor.

Adını Sen Koy filminin konusu evlilik hazırlığı yapan bir çiftin son hafta geçmişleri ile yüzleşmesini anlatıyor. Evlenmeye hazırlanan çiftin en yakın arkadaşının çıka gelmesi ve geline çok soğuk davranması, ve dahası bu arkadaşın abisininde ortaya çıkıp geçmişte yaşananları ortaya dökmesi evlilik hazırlıklarını bir anlamda farklı yönlere götürür.

Tuna Kiremitçi kalemini yine Adını Sen Koy filminde göstermiş fakat yönetmenlik koltuğunda da bu başarıyı gösterecek mi büyük bir merak konusu. Sanırım görmek için filmin vizyona girmesini beklememiz gerek. İyi Seyirler...

Adını Sen Koy Yönetmeni

Melis Birkan, Cemal Toktaş, Ali İl, Ahmet Mümtaz Taylan

Adını Sen Koy Film Yorumları / Eleştirileri

Adını Sen Koy Yorum koydum gitti

17-11-2009 11:35

Adını Sen Koy Yorum güzel bir film izleyin

30-11-2009 01:36

Adını Sen Koy Yorum izlemedigim birsey icin yorum yapmam kud byy

03-12-2009 21:38

Adını Sen Koy Yorum nasil guzel ya ..fragmandan ote bir sey anlatmiyoki film. bittiginde de eee ne olduki simdi dedik.. sacma sapann

05-12-2009 18:35

Adını Sen Koy Yorum eh işte

05-12-2009 21:15

Adını Sen Koy Yorum off olmamışş

06-12-2009 01:21

Adını Sen Koy Yorum iğrençç ötesi bi filmm kesinlikle gitmeyinnn paranıza we waktinize yazıkk

06-12-2009 02:37

Adını Sen Koy Yorum ne konu var ne bi şey b.ktan bi film

06-12-2009 02:55

Adını Sen Koy Yorum Ayyyy hayatımda izledğim en iğrençç film gitmeyin paranıza yazık 6kişi gittik bin pişman olduk.. filmin bi konusu yokk bittii ve biz dedikki ee sonuçç?? :S saçmaaa hemde çookkk

06-12-2009 03:38

Adını Sen Koy Yorum cok fena ya kadro guzel dıye gıttık ama hayal kırıklıgııı konusuz sacma sapan

06-12-2009 22:58

Adını Sen Koy Yorum hıc begenmedim filmi..

07-12-2009 14:20

Adını Sen Koy Yorum Hayatımda izlediğim en iğrenç filmlerden biri idi
bukadar saçma sapan film olamaz,oyuncular ve yönetmen için emeğe yazık olmuş diyemeyeceğim çünkü 1 ayda çekilen filmden ancak bu kadar kötü bir film ortaya çıkardı oda ortada zaten...

07-12-2009 16:54

Adını Sen Koy Yorum berbaaattttt...

08-12-2009 11:35

Adını Sen Koy Yorum isim bile koyamamışlar zaten:D adını sen koy:D yönetmen işin içinden çıkamamış saçma sapan yerde bitiyo film

09-12-2009 00:41

Adını Sen Koy Yorum kesinlikle kötü bi film.filmin adı sonunu sen yaz olmalıymiş bence.boşuna uğraşilmiş..o değilde melis birkan bu filmde oynamayı nasi kabul etmş acaba????

10-12-2009 05:19

Adını Sen Koy Yorum çok güzel bir film...bence kesinlikle izlenmeli...ayrıca bütün sinema filmleri 1 ayda çekilir...

10-12-2009 10:41

Adını Sen Koy Yorum çookk güzell herkees gitsinn ();

10-12-2009 11:39

Adını Sen Koy Yorum hayatımda izlediğim en saçma filmdi. repliklerin korkunç olması da ayrıca daha bir izlenmez hale getirmiş filmi. karakterler ise çakma, mesela aybige, ıssız adamdaki kızın ta kendisi. reklamların şişirip şişirip havalandırdığı bir film daha. bu sektörde türkiyeden hiç mi iş çıkmayacak!

11-12-2009 13:17

Adını Sen Koy Yorum beğenmedim çok çok sıkıldım

11-12-2009 13:40

Adını Sen Koy Yorum BEN BU KADAR SAÇMA SAPAN Bİ FİLM İZLEMEDİM 7 YASINDAKİ KARDESİM BİLE BU SENARYOYU YAZIP YÖNETECEK KADAR BERBAT Bİ FİLM.3 ARKADAS GİTTİK SİNEMADAN GÜLEREK ÇIKTIK ŞAKA OLMALI BU DİYE KENDİMİZE GELEMEDİK BERBAT YAZIK 2 SAATİMİN SAÇMA SAPAN Bİ FİLME GİTTİGİNE..

12-12-2009 20:27

Adını Sen Koy Yorum büyük hayal kırıklığı yaşadık kesinlikle izlemeye değmez..!

13-12-2009 00:45

Adını Sen Koy Yorum İzlenmeye değer bir film bence, rutinin dışında bir aşk masalı, kimse mutlu olmuyor, gerçek hayatta da bu böyle zaten, aşk mutluluk demek değil....

13-12-2009 17:48

Adını Sen Koy Yorum kesinlikle katılıyorum zamanım ve param gitii çok üzüldüm oo beyenenn arkadas ne beyendigi ben bişimi kaçırdımm :):):)

15-12-2009 15:29

Adını Sen Koy Yorum bu kadar anlamsız saçma ve gereksiz bi film olamaz tam bi hayal kırıklılığı berabatt sakın gitmneyin

17-12-2009 11:58

Adını Sen Koy Yorum berbattı parama yazık vktime yazık

19-12-2009 21:48

Adını Sen Koy Yorum bu kadar iğrençç ötesi bir film olamaaz paranızada vaktinizede yazık hiç bu kadr irenç bi film izlemedim ıyy iğrençtii

20-12-2009 18:07

Adını Sen Koy Yorum hiç beğenmedik ya :( çok büyük umutlarla gittik fakat film bittiğinde eee yanii die bekledik.. film bitti artık oyncu yönetmen isimleri falan yazıyo biz hala bi ekşın bekliyoruz.. bi müziği güzel abi gerisi fosss...

21-12-2009 01:26

Adını Sen Koy Yorum sadece berbattt flim zamanıma yazık

21-12-2009 23:29

Adını Sen Koy Yorum BENCEDE KONUSU OLMAYAN SAÇMA SAPAN BİR FİLM.İZLENMEZ.

25-12-2009 15:45

Adını Sen Koy Yorum Bence filmin başlangıcı falan çok güzel;ama iyi bir son uyduramadıkları için dizi gibi bişi olmuş... yazılar akmaya başladı hala sonunu bekliyorduk yani.. yönetmen ii bile yansıtmışş türk filmlerinin birçogunun sorunu bu sonu olmayan filmi nie çekionuz gitti 5tl.. ögrenci adamız sonuçta :D:D

31-12-2009 04:36

Adını Sen Koy Yorum arkadaşlar yorumları okudum güzel degilmiş

01-01-2010 02:14

Adını Sen Koy Yorum valla bızde kankayla gıttık adını B.KK koydukkk yanı baska bırsey koyamadık rezalet bır filmdı paramıza zamanımıza yazık oldu kımse gıtmesın

23-01-2010 18:10

Adını Sen Koy Yorum b.kumdanda b.k bi flim...

26-02-2010 20:40

Adını Sen Koy Yorum sonu olmamış. kaçmaları gerekirdi.

17-04-2010 21:34

Adını Sen Koy Yorum verilen emeğe ve harcanmışsa o harcanan paraya yazık.

01-05-2010 23:08

Adını Sen Koy Yorum aglarız diye düşünmüştük mala bagladık kimse bisey anlamdı askla ılgılı tum bıldıklerımızı unuttuk bu nnee laaaa abooo gitmesini de sevmesini de ögretmiyoki
tunaaa bu ne laaaa senden beklemiyoduk adını yönetmen_yazar koyamadık üzgünüzzz

18-05-2010 02:49

Adını Sen Koy Yorum eger bi b.k anladiysam bu filmden. ne konu var ne bir sey neyi anlatmatya calisiyor ki

10-06-2010 04:22

Adını Sen Koy Yorum yaa filmin sitesinde eleştiri bile yok yuh

22-11-2010 16:50

Adını Sen Koy Yorum ben anlamadim bunlar yeni tanisti.ne zaman asik olmus adam kizaya???

09-05-2011 01:45

Adını Sen Koy Yorum bu filmi çeken yönetmenin allah belasını versin sen okadar usta bi yönetmensin sana böle mi öğrettler bu filmin sonu böyle mi biter yazık yani ogüzelim oyuncuları bu filmde rezil etmiş sonuna kadar bi sorun yok ama sonun da suyu kaçırmış altına b.ktan bi film olmuş ama

21-08-2011 03:17

Adını Sen Koy Yorum b.ktan bi filmdi! kız zaten meyillimiş kaşar olmaya :D

30-10-2011 02:34

Adını Sen Koy Yorum Zamanın gençliği hayal peşinde olunca film de saçma gelmiş.Filmin özünde aşk değil arkadaşa olan saygının ve fedakarlığın ne kadar önemli olduğu anlatılmış ve gayette başarılı olmu.Millet aşk ve seks derdinde olunca yorumlarda saçma sapan oluyor içi boş gençliğe kanmayın filmde gerçek arkadaşlık çok güzel şekilde ifade edilmiş ve film bittiğinde adını siz koyacaksınız.Ben koydum bile "Gerçek Arkadaşlık"

01-11-2011 06:33

Adını Sen Koy Yorum biz de bsuper bir film desek yalan olar :DD cox heyif yuzumuza haram

14-11-2011 02:12

Adını Sen Koy Yorum Yönetmeni Tuna Kiremitçi olan bu film, film demeye 1000 şahit gerek.
Film izlerken o kadar çok küfür ettimki anlatamam. Hem zamanımız gitti hemde günaha girdim.
Tuna Kiremitçi bu yorumları okuyorsa eğer, Asla Birdaa Film Yapmasın. Lütfen Yapma!!!
İzlediğinizde bize hak vereceksiniz.

16-11-2011 02:40

Adını Sen Koy Yorum Bende filmin adını gerçek arkadaşlık koyan arkadaşa katılıyorum tamam sonu olmamış ama konusu güzel be farklı bir film

22-02-2012 00:01

Adını Sen Koy Yorum Bende filmin adını gerçek arkadaşlık koyan arkadaşa katılıyorum tamam sonu olmamış ama konusu güzel be farklı bir film

22-02-2012 00:01

Adını Sen Koy Yorum bende bu filmin Eskisehir'de cekildigini duymustum.Simdi fragmanina bakinca Eskisehir görüntülerini gördüm.Eskisehirli olarak filmi,cekilen mekanlari merak ediyorum dogrusu :))

05-10-2012 02:42

Adını Sen Koy Yorum super

23-02-2013 21:00

reklam veriletişim • © 2014 YazarOkur Sinema Filmleri | Film Rehberi