Mucize

Mucize
Yönetmen:
Mahsun Kırmızıgül
Başrol:Talat Bulut, Mert Turak, Mahsun Kırmızıgül
Film Türü:Dram, Komedi, Türk Filmleri
Yapım:Türkiye 2015
Vizyon Tarihi:1 Ocak 2015
YazarOkur Puan:
7.4 / 10 | Oy: 534 | Yorum: 84
Film Siteleri:IMDB: 7.5 • BeyazPerde: 7 • Sinemalar: 7.1
Hasılat:* (bütçe:$5.000.000)


Oy Ver

7.4
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Güzel

Yorum Yaz

Mucize filmi izle

Mucize Konusu

Mahsun Kırmızıgül, Beyaz Melek filmi ile sinema dünyasına hızlı bir giriş yapmıştı. Ardından Güneşi Gördüm ile başarısını devam ettirmiş, New York’ta Beş Minare ile de sinema dünyasında saygın bir yer edinmişti. Fakat daha sonra sinema filmleri yerine dizilere yöneldi ve dizilerde pek umduğunu bulamadı. Şimdi uzun bir aradan sonra Mucize filmi ile yeniden sinemaseverlerin karşısına çıkıyor.

Filmin yönetmenliğini ve senaristliğini yine Mahsun Kırmızıgül yapıyor. Filmin oyuncu kadrosu ile dolukça geniş. Filmin başrollerinde Talat Bulut, Mert Turak ve Mahsun Kırmızıgül yer alıyor ve onlara Seda Tosun, Ali Sürmeli, Meral Cetinkaya, Büşra Pekin, Cezmi Baskın, Sinan Bengier, Şenay Gürler ve Cihat Tamer gibi usta isimler eşlik ediyor.

Gerçek bir hikayeden esinlenilerek beyazperdeye aktarılan Mucize filminde Anadolu’da bir köye sürgün edilen bir öğretmenin köyde yaşadıkları anlatılıyor. Bir taraftan Anadolu’daki töreleri işlerken diğer taraftan 1960lı yılları ve darbe dönemini alan film izleyenleri hem güldürmeyi hem de hüzünlendirmeyi başarıyor.

Filmde Mahsun Kırmızıgül’ün yönetmen olarak kendini ne kadar geliştirdiğini görmek mümkün. Kamera açılar ve görsellik filme farklı bir hava katıyor. Yine büyük ses getirecek olan film daha 2015 yılının ilk gününden 2015 yılının en iyi filmi olmaya aday görünüyor.

Mucize Yönetmeni

Mahsun Kırmızıgül

Mucize Oyuncuları

Talat Bulut, Mert Turak, Mahsun Kırmızıgül, Seda Tosun, Ali Sürmeli, Meral Cetinkaya, Büşra Pekin, Cezmi Baskın, Sinan Bengier, Şenay Gürler, Cihat Tamer

Mucize Senaristi

Mucize Yorumları

Mucize Yorum mutlaka izleyeceğim

30-12-2014 21:35 !!

Mucize Yorum Çok güzeldi hem guldurup hem aglatti..

02-01-2015 01:22 !!

Mucize Yorum adam yine çok güzel film yapmış filmlerinde duygu sömürüsünü çok iyi yapıyor helal olsun

02-01-2015 22:18 !!

Aynur.. Yorum
arkadaş
ekle
Guzel diziye benziyo bakicam insallah mahsun kirmizigulun şaşı halii superdii hem komik hemde duygusal filme benziyoo hadii bakalim

Aynur.. • 03-01-2015 14:35 !!

Mucize Yorum Süper bir film , izlediğim engüzel filmlerden biri tavsiye ederim.

03-01-2015 22:57 !!

Mucize Yorum mahsun yine 10 numara film yapmış harika

04-01-2015 20:02 !!

Mucize Yorum Maalesef beklentının altındaydı...

05-01-2015 04:49 !!

Mucize Yorum beğenmedim diğer filmlerindeki konu yoktu.. cok basıt bır senaryo siyasi mesajlar vs

05-01-2015 11:40 !!

Mucize Yorum Bugüne kadar izlediğim en saçma flim . Saçma sapan basit seneryo hasta rolü iyi oynanmış ama kurgu yok ne güldürdü ne ağlattı flim yapmak 3-5 kuruş kazanmak için yapılmış Türk sinemasının bir kes daha sınıfta kaldığı bi flim

05-01-2015 23:06 !!

Mucize Yorum bende bugun izledim ve harika film olmuş çoğu izlemeyen insanlar saçma falan diye yorumluyo ama harika bir film olmus gidip izleyin kesinlikle pişman olmassınız... özellikle mert turak yok böle bi oyunculuk oscar alması lazım...

06-01-2015 03:46 !!

Mucize Yorum hayatımda en etkilendiğim filmdi , mutlaka izleyin arkadaşlar , çok ağladım çokta güldüm , emeğe sağlık çok başarılıydı.

06-01-2015 09:38 !!

Mucize Yorum harikaydııııı

06-01-2015 09:39 !!

Bu sefer tamamen geri döndüm. Yorum
arkadaş
ekle
izlemedim, çok duygusal filmlere gelemiyorum. Aşırı duygusal mı arkadaşlar? sizin yorumlarınıza göre gideceğim de

Bu sefer tamamen geri döndüm. • 06-01-2015 17:50 !!

Mucize Yorum çok çok güzel bir film emeklerine saglık

08-01-2015 13:13 !!

Mucize Yorum Kesinlikle tavsiye ederim oldukca etkileyici pisman olmassiniz cok guzel

09-01-2015 01:22 !!

Mucize Yorum Duygusalda komikte hepsi bir arada mutlaka gudin

09-01-2015 01:23 !!

Mucize Yorum çokk güzelll

11-01-2015 17:23 !!

Bu sefer ~GOOOOOOL~ *özge* Yorum
arkadaş
ekle
arkadawim bana sormadan gitmiw bilet almiw.bende "of sevmiyorum bu tip filmleri"dedim. hala o düwüncedeyim. neyse biletler elde kalmasn diye gittik.ama yok böyle bir film... yani ben bu tip filmleri sevmem ama bu bawka. ögretmene saygi, anaya babaya saygi, awk herwey cok güzeldi. cok etkilendim ve ayni zamanda cok güldüm. "anacm mümkünse biyiklari ve sakallari olmasn bide diwlerine bak benim icin cok önemli" hahaha :D

Bu sefer ~GOOOOOOL~ *özge* • 11-01-2015 23:35 !!

Mucize Yorum Bıyık ve sakallari olmasin espirisine gulecekseniz bu tip sahneler cok gidin izleyin. Ben engelli adamin rolunu guzel oynamasi disinda kayda değer bisey göremedim.

12-01-2015 06:38 !!

Mucize Yorum Harika bi film.

12-01-2015 14:14 !!

Mucize Yorum cokk guzelll

12-01-2015 17:28 !!

TäzeGül Yorum
arkadaş
ekle
mahun kirmizigul icin izlenir beyaz melek filmi harikaydi
mucize ustelik tum ogretmenlere adamis kesin guzledir izlicem
fragmani sevdim

TäzeGül • 13-01-2015 16:17 !!

Mucize Yorum harika

13-01-2015 18:58 !!

Mucize Yorum Bu filimde benim anlamadığım dağdaki eşkiyaların ne alakası vardı neden eşkiyalar iyi gösterildi.Devletin yapmadığı okulu eşkiyalar yaptı??? Bu ne zaman oldu onca öğretmenlerimizi dağdaki eşkiyalar öldürmedimi?? Bu eşkiyaları neden filmin içine dahil etdi

13-01-2015 19:30 !!

Mucize Yorum Ilk yarida birakip gitmek isteyeceksin ama ikinci yariyi kacirmamalisin

14-01-2015 00:05 !!

Mucize Yorum Süper bi filmdi mahsun Kırmızıgül yine harikalar yaratmış bu işibiliyo

14-01-2015 01:03 !!

Mucize Yorum Baştan sona mantık hatalarıyla dolu bir film öğretmenin şiveli olması engelli birinin tek başına ata binmesi eyersiz atı dört nala sürmesi yolu olmayan aracın üç günde bir geldiği köyden azizin bir gece ansızın eşiyle ayrılması altmışlı yıllarda garanti bankasına bir günde havale gelmesi eşkiyaların elindeyim diyen öğretmenin sabit hatla Postane de konuşması eşi herhalde salak Demir ve Çimentonun yolu olmayan köye getirilmesi bütün köylülerin dolmuştan inmesi öğretmenin tek kalmasi ki yolcuların çoğu o koyde oturuyor mahsun da dahil zaten geriside çalınti sahnelerle dolu film vizontele ay lav yu karışımı daha önceki filmlerinde Yılmaz güneyin yol ve sürü filminden alıntılarla dolu kisacasi mahsun Çin malı Yılmaz Güney mert Turak a yazık olmuş talat Bulut tam bir facia harcanan Paraya yazık

14-01-2015 12:06 !!

Mucize Yorum MEB bütün öğretmenlere filmi tavsiye etmeli,fedakarlık nasıl yapılırmış.Engelli rolü yapan Mert(Aziz) süper oynamış..Mahsuna teşekkür...her filminde topluma güzel mesajlar veriyor.Birlik,beraberlik ve kardeşlik gibi...Şahanın filmlerini izleyen milyonlar küfürlere,kaba laflara gidenler bunu da izlemeli,izletmeli...Engellilere de çaba göstermeleri mesajı var.Ufak bazı hataları da görmezden gelin yazık olmasın,asıl konuya bakmak lazım...

16-01-2015 01:14 !!

Mucize Yorum adam güzel film yapıyor beğenmeyenler onu kıskananlar oynadığı karakter de uçuk olmuş ama iyi iş yapmış tavsiye edilecek bir film

17-01-2015 02:32 !!

Mucize Yorum Cok kotüü paranıza yazık
Hep kurgu

18-01-2015 15:59 !!

Mucize Yorum Filmde resmen pkk sempatizanligi yapiliyo gittim ama pismanim param bosuna gitti.

18-01-2015 20:58 !!

Mucize Yorum Bu gün gittim. Harikaydı hem çok ağladım hem güldüm. Tavsiye ederim.

18-01-2015 23:30 !!

Mucize Yorum Halen etkisindeyim tek kelimeyle harikaaaa

18-01-2015 23:32 !!

Mucize Yorum Film için çok güzel yorumlarıyla gittim.aslında bir filme çok beklenti ile gitmiyceksin bunu anladım.çok hatalar vardı bence filmde.eşkiyalar sahnesi tam bi saçmalıkta.devletimin okulu olmayan Köye ÖĞRETMEN Ataması,eşkiyaların okulu yapması,kız istemede abartı,Aziz gibi sakat adamın o atın üstündeki fırtına gibi gitmesi daha büsbütün saçmalık.ama Recep ivedik gibi bi filme gitmekten daha iyi.bunda biraz konu var en azından....

19-01-2015 13:08 !!

Mucize Yorum abi 10 üzerinden 8! yani kalite film, herkes izlesin...

19-01-2015 14:43 !!

Mucize Yorum Bi film ne kadar kötü yapılabilir diye bunu düşünüp yapmışlar.

20-01-2015 19:52 !!

Mucize Yorum Bizim ülkemizde böyle filmlere pkk sempatizanlığına nasıl izin veriliyor anlamıyorum kesinlikle çok basit çok yapmacıktı hele adamın çıplak gezmezi tamamen abartıya kaçmış 2.yarısına bile dayanamayıp çıktım

20-01-2015 19:55 !!

Mucize Yorum Adamı cekemiyosunuz sonra yok böyle yok şöyle deyip duruyosunuz filmi elestirebilir siniz ama doğru dürüst eleştirinin o dönemde pkk mi vardı ki adam sempatizmanlik olsun ben oyle bir şey gormedim ...bence adam doğulu diye filmleri başarılı diye bu yorumlari yapiyosunuz .....

21-01-2015 22:59 !!

Mucize Yorum 1-ÇIPLAK GEZEN ENGELLİ VE BİLİNÇSİZCE YAPMAKTA.2-EŞKİYALAR FİMDE SADECE AYRINTI,AMAÇ OKULU BİRLİKTE YAPMAK(DEMEKKİ EŞKİYA-PKK OLSA OKUL YAPMAZDI,EĞİTİMİ İSTEMEZDİ-YIKARDI).LÜTFEN İNSAFLI OLALIM...

22-01-2015 00:56 !!

Mucize Yorum Mahsun bey filminizi ailece izledik iyi güzel eline sağlık ta, filmde Aziz karakterini Bu kadar abartılı ve ön planda hele salya,sümük,poposunu göstermeden,o küfürlere yer vermeden çekseydin İnan daha güzel olurdu.Hele bu rahatsız edici sahneler yerine 8 aylık kış mevsiminden biraz enstantaneler olsaydı keşke. Ayhan Okatalı

22-01-2015 03:03 !!

Mucize Yorum Mahsun kirmizigül şaşirttin bizi. Izlediğim en saçma filimdi. Sadece özürlü bir kişiyi canlandiran bir katakterle filim kurtarilmaya calisilmis. Güya darbe dönemi....filimde hic alaka yok. Harcadiginiz zamana paraya yazik olmus

24-01-2015 01:34 !!

Mucize Yorum FİLİM SÜPERR

24-01-2015 02:30 !!

Mucize Yorum bence herkesın mutlak izlemesi gerekne bir film emege saygı lutfen

24-01-2015 18:32 !!

Mucize Yorum Saçma sapan bit film bu iyi yorumları yapanlar herhalde sosyal medya üzerinden teklam yapıyor herhalde artık yorumlarda inandırıcı değil basit ve anlamsız çıplak aziz karekteri de sanat yapılmaya çalışılmış herhalde

24-01-2015 23:51 !!

Mucize Yorum Filim güzel hoş ama sansür olmalıydı,bizim artık ar, namus kavramımız kalmadı acaba? Biz müslüman bir ülkeyiz ha bide Bakara suresinden bahsetmişsiniz ama âyet sayısı yanlış...

26-01-2015 00:23 !!

Mucize Yorum Fragman cok güzeldi. Fakat filmin kendisini seyrettigimde tam bir hayal kirikligina ugradim.cok emek verilmis fakat hic ni hic beğenmedim

26-01-2015 22:37 !!

Mucize Yorum hayatımda seyrettiğim en saçma sapan bir film idi
film denirse tabii

28-01-2015 00:12 !!

Mucize Yorum Sevisme sahnesi yoktu en azindan abartmayin oyle olsa hosunuza giderdi ortada bi emek var insafli elestirin bari anlatilmak istenen konu onemli merhamet sevgi ve fedakarlik birde gercek hikayeden alinmis olmasi cok etkileyiciydi oturup siir bile yazamayan adamlar kalkmis filmi elestiriyo

28-01-2015 08:37 !!

Mucize Yorum Gerçekten müthiş bir film.Beni çok duygulandırdı.

28-01-2015 17:24 !!

Mucize Yorum Tüm öğretmenlere tavsiye ediyorum.

28-01-2015 17:26 !!

Mucize Yorum Duygu sömürüsü diyen ardkadaşa; Kadeşim o bölgede yaşayan biri olsaydın dugu sömürüsü olarak algılamazdın.İnan eksiği olabilir. fazlası yok.Çok daha dramatik olaylar yaşanmış.Mahsum yaşanmış toplumsal olayları çok güzel yansıtıyor. Takdir ediyorum..

28-01-2015 17:29 !!

Mucize Yorum sacma sapan bir film olmussss......o baska tabii de biz musluman ulkeyiz nedir yaaa sen bu ulkede ne kadar farkli inanclardan olan insanlar varrr biliyormusun.burasi S.Arabistan degil gerci yakinda olacak ama hala guya demokratik bi ulke guya tabiiii.....lutfen herkes yorum yaparken dikkat etsin genelleme yapmayin.....begenmeyen gitmesin ve izlemesin herkesin hayat felsefesi kendine herkes kendi dusuncesini kendine saklasin sacma sapan genellemeler yapmayin......Ayrica Mahsun bir az kitap okusun veee arastirma yapsin ondan sonra film yapsin....bu sorunlar birden bire durduk yere cikmadi ortaya herseyin bi sebebi varrr veee bu sebebin ne oldugu gayet acik.HIC KIMSE SALAK DEGIL....COOOOK SACMA BIR FILM OLMUSSSS.

29-01-2015 18:49 !!

Mucize Yorum Çok saçma bir film paraniza yazık çok kötü berbat hayal kırıklığı
.

29-01-2015 22:28 !!

Mucize Yorum abartılarla dolu bir filim

30-01-2015 18:52 !!

Mucize Yorum Gitmeyin PKK yı eşkıya dıyerekcarsı sempatık gostermeye calısılıyor okul bıle yapıyorlar yok artık dıyorsunuz devleti kötülüyor fılm verirken halkının duygusallıgını cok ıyı bılerek araya engelli vatandaşla kalblerınızı ele almaya calısıyor devletle açılımı süreci ortaklgında kurgu yapılmış yazık

31-01-2015 01:52 !!

Mucize Yorum harika bir film.öyküsü iyi.filmde yılmaz güney gerçekciliğini gördüm.ve insani değerleri yücelten ve gerçekcilikten uzaklaşmamış.görüntü tekniği yüksek bir film.mahsun kırmızıgül iyi bir sinemacı olmuş.türk sinemasında artık mahzun kırmızıgül gerçeği var.

02-02-2015 14:46 !!

Mucize Yorum bence güzel bir film

02-02-2015 15:37 !!

Mucize Yorum süperdi

03-02-2015 01:47 !!

melek Yorum
arkadaş
ekle
gerçekten mucize var mıdır dedirten film güzeldi

melek • 05-02-2015 00:25 !!

Helga<3 Yorum
arkadaş
ekle
süperrrrr bir film ... :d 10 numaraa

Helga<3 • 05-02-2015 00:38 !!

Mucize Yorum muhteşemdi..hala etkisindeyim. harika bir iş çıkartmış mahsun..kesinlikle izlenmeli..

06-02-2015 13:49 !!

Mucize Yorum mahsun ilk defa balık tutmuş. çok beğendim.

06-02-2015 19:27 !!

Mucize Yorum izledigim en kotu film bu olmali sanirim.filmin ilk sahnesi disinda geri kalani berbat.ikinci yarisina dayanamadan sinemadan cikip gidiyorsunuz.filmde ne kurgu var ne de macera aksiyon.ne agladim ne de guldum.akliniz varsa bu filmden uzak durun!!!

09-02-2015 13:31 !!

Mucize Yorum bence mükemmel bir film yapmis ellerine saglık

09-02-2015 16:20 !!

Mucize Yorum çok kötü bir film

10-02-2015 00:28 !!

Mucize Yorum çok güzel film helal olsun sana mahsun kırmızıgul

17-02-2015 23:50 !!

Mucize Yorum mahzun kırmızıgül gerçek bir sinemacı olmuş.görüntü ve konu çok güzel.mutlaka izleyin.ama sinemada olsun lütfen.emeğe saygı

28-02-2015 12:55 !!

odfipro Yorum
arkadaş
ekle
izlemeyen kaldıysa tavsiye ederim, 1960 lı yıllarda işlenen film, 180 li yıllarda geçmi şgerçek bir olaydan esinlenerek senaryosu oluşturulmuşi ayrıca mahsun kırmızıgül hem yönetmen hem oyuncu hemde senarist kimliği ile çok yönlü kişiliğini göstermektedir.

odfipro • 16-03-2015 13:33 !!

Mucize Yorum süperrrrrrrr bir filim

25-03-2015 22:37 !!

Mucize Yorum rekor kiricak film super devimini
bekleriz

02-04-2015 03:46 !!

Mucize Yorum mahsun kırmızıgül un bütün filmlerini çok begeniyorum.sonuçta ortada verilmiş bir emek var.emeginize sağlık.

03-04-2015 00:31 !!

Mucize Yorum harika bir film olmuş çok gerçekçi olmuş elinize sağlık

04-05-2015 15:55 !!

Mucize Yorum super film

19-09-2015 09:51 !!

Mucize Yorum 60li yillarda terör yoktu.günümüzle kiyaslanmamalidir

24-09-2015 01:04 !!

Mucize Yorum zazalara tamamen hakaret mahsun kırmızıgülün ailesi boyleyse bilemem ama ben hic boyle salaş pasakli gormedim

08-10-2015 20:40 !!

Mucize Yorum ben boyle bi sacmalik gormedim

09-10-2015 01:45 !!

Mucize Yorum yorumlara okuyorum da sanki insanlar o dönemde yaşamış gibi saçmalıktan bahsediyorlar arkadaş gidip müslümaları terörist olarak lanse eden yabancı filmleri izlersiniz hemde bayıla bayıla ayıptır ya !! ben bu tarz filmleri izlemem ama gerçekten muhteşem bir film olmuş emeği geçenlerin emeğine sağlık

09-10-2015 02:00 !!

Mucize Yorum harika film defalarca izleyipte bıkamadıklarımdan hem gülümseten hemde gözleri dolduran güzel bir film..

15-10-2015 04:35 !!

Mucize Yorum mahsun. kırmızı. gün. bir. senarist. olmadığı. kanısındayım

05-11-2015 22:32 !!

Mucize Yorum batıda yaşayan biri dogudakinin elinden tutarsa doğuda yaşayanda bağrına basarsa neler olacağını beyaz perdeye taşımış üstad ... yok çok güzelmiş siyasiymiş hepsi fasa fiso gerçek olan olağan üstü

05-11-2015 22:43 !!

Mucize Yorum cok guzel bi film olmus gunumuzde boyle mucizeler olmuyor

08-01-2016 22:01 !!

Mucize Yorum bende izledim cok guzel bir film olmus benim oyle bir cocugum var ilk bawdanda seyr etdikce gozlerim doldu sonda ozumu hec saklaya bilmedim her bir cekdiyim ezablar bu filmde var tesekur ederim bu filme gore

22-02-2016 00:14 !!

Mucize Yorum bölücülük sevgisi verme azmi ile yapılmış

02-07-2016 17:53 !!

Mucize Yorum adam her filminde kürtleri ezilmis gösteriyor..bence cok bölücü!!!

13-07-2016 08:22 !!

Yorum Yaz

:: Benzer Film ::
:: Vizyondaki Filmler ::
:: Film Kategorileri ::
:: En Son Yorumlar ::


reklam veriletişim • © 2020 YazarOkur Film