Veda

Veda
Yönetmen:
Zülfü Livaneli
Başrol:Serhat Mustafa Kılıç, Dolunay Soysert, Burhan Güven
Film Türü:Belgesel, Biyografi, Türk Filmleri
Yapım:Türkiye 2010 (Veda Atatürk)
Vizyon Tarihi:26 Şubat 2010
YazarOkur Puan:
6.6 / 10 | Oy: 337 | Yorum: 128
Film Siteleri:BeyazPerde: 7
Hasılat:*


Oy Ver

6.6
Berbat Sıkıcı Ehh işte Güzel Harika
Ehh işte

Yorum Yaz

Veda filmi izle

Veda Konusu

Zülfü Livaneli'yi herkes şarkıları ile tanır. Gerçek bir sanatçı olabilmeyi başarmış değerli bir insan. Daha sonra CHP sıralarında siyaset ile tanınmaya başladı ama nedense siyasetin kirli havası onun kişiliğini etkilemedi.
 
Zülfü Livaneli şimdi son zamanlarda insanların çekindiği şeyi yine dik duruşu ile yapıyor ve Atatürk'ü iyi halleri ile sinema perdesine aktarıyor. Bunun için de Veda filminin senaryosunu ve müziklerini kendi yazdı ve yönetmen koltuğuna da kendi oturarak ortaya Atamızı anlatan güzel bir film çıkardı.
 
Veda filminde Atatürk rolünü usta oyuncu Sinan Tuzcu ve açıkçası karakter olarak oldukça oturmuş gibi görünüyor. Sinan Tuzcu'ya Dolunay Soysert ve Ezgi Mola gibi isimler eşlik ediyor.
 
Veda filminin konusu Atatürk'ün silah arkadaşlarından biri olan Salih Bozok'un anlatımıyla vatanı kurtarma çabalarını anlatıyor. Çocukluktan beri arkadaşı olan ve Cumhuriyete kadar giden bir arkadaştan Atamızı daha iyi anlatan biri olamaz sanırım.
 
Veda filmi Atatürk'ün hayatındaki dönüm noktalarını ve herşeyden değerli olan vatanı için neler yaptığını sadece birkaç saatlik filme sığdırılmış hali. Hem belgesel tadında hem de gerçekliği ile insanda merak uyandıran film birçok sinema severi sinema çekecek gibi görünüyor.
 
İyi Seyirler...

Veda Yönetmeni

Zülfü Livaneli

Veda Oyuncuları

Serhat Mustafa Kılıç(Salih Bozok - Age 30-57), Dolunay Soysert(Zübeyde Hanim), Burhan Güven(Mustafa Kemal Atatürk - Age 57), Orhan Aydın(Kurmay Başkanı)

Veda Senaristi

Veda Yorumları

Veda Yorum böyle bir filmin vizyona girdiği tarihte vizyona giren diğer filmlere bakın? hayır yanı o tarihe özel birşey mi varda tüm gişe filmleri vizyona sokuluyor? bunda art niyet aramayacağız da nabacağız ayıp artık

19-02-2010 23:55 !!

Veda Yorum izlerken gözümden yaş geldi

23-02-2010 03:53 !!

Veda Yorum böyle zaman da vizyona girmesi belki insanlarıma birşeyleri gösterir ama nerdeee

23-02-2010 03:53 !!

Veda Yorum Bu vatanın ne zor koşullarda kazanıldığını ve bu zamanda çoğumuzun unuttuğu dostluk ve sadakat kavramlarının yüceliğini hatırlatan tek kelimeyle harika bir film.Zülfü Livaneli ve emeği geçen tüm oyuncuların ve ekibin ellerine , yüreklerine sağlık.

26-02-2010 12:44 !!

Veda Yorum ÇOCUKLARINIZI İVEDİK GİBİ FİLMLERE GÖTÜRMEKTENSE VEDA FİLMİNE GÖTÜRÜN.GÖTÜRÜNDE BUGUNLERE NASIL GELİNDİĞİNİ ONLARDA ÖĞRENSİNLER.

27-02-2010 01:00 !!

Veda Yorum ATA'MIZIN O KADAR ÇARPICI ANILARI VARKEN TÜYLERİMİZİ DİKEN DİKEN EDECEK NEDEN DİĞER FİLMDEDE OLDUĞU GİBİ HEP LATİFELİ FİKRİYELİ ANLAR GÖZÜNÜNE ÇIKIYOR.YENİ NESİLE BÖYLEMİ GÖSTERMEK GEREKİR?

27-02-2010 14:33 !!

Veda Yorum film boyunca ağladıum. müthiş bir filmdi. zülfü livaneli nin müzikleri insanı ağlatıyor./ mert

27-02-2010 18:04 !!

Veda Yorum İNSANA ATASINI ÖGRETEN HOŞ BİR YAPIT...KAÇIRILMAMASI GEREKLİ...

28-02-2010 02:03 !!

Veda Yorum Zülfü Livaneli nin elinden çıkan müziğiyle, karakterleriyle ve içeriğiyle tek kelimeyle mükemmel bir film. Vatanımızın zor şartlarda elde edilişini anlatan bizi o dönemde yaşatan, gözyaşımızı saklayamadığımız bir film. Tüm ekibin eline sağlık.

28-02-2010 02:07 !!

Veda Yorum Filmi İzledim Tam bir Hayal kırıklığı yaşadım 9 milyon dolar harcanmış bir yapıt deniyor...ama nerede, filmin sekansları darma dagınıktı senaryoda berbat Atamızın Bir Molladan falakaya aytırılmasıda bana

28-02-2010 02:32 !!

Veda Yorum Filmi Gala gecesi Haliç kongre merkezinde izledim,Tam bir hayal kırıklığı yaşadım,Senaryo berbar,sekanslar birbirini tutmuyor...9 milyon dolar harcanmıs oldugunu soyluyorlar yazık cok yazık bu para ile cok daha nefis bir ATATÜRK filmi yapılırdı ayrıca Filmde Duygu yoktu ruh yoktu iki kadın arasındaki cekisme ve genellemede Rahmetli Atamızın arasında kalısı gosteriyor Ülkemizin ve cumhuriyetimizim kurucusu atatürkümüzün yaptıgı savaslar ve inkilaplar sanki bir sohbet ortamında yapılmıs gibi gosteriliyor...Zulfu Livaneliyi bu anlayısı nedeni ile kınıyorum...bence sarkı soylesin yonetmenlik yapmasın.

28-02-2010 02:38 !!

Veda Yorum Atatürkün ne kadar harika bir insan oldugunu ne kadar ileri görüşlü oldugunu anlatıyor anlatmasına fakat direk fikriyeye başını aç fikriye diyor ben başörtülü değilim fakat başörtülü olup atatürkü çok seven bir çok insan var ve atatürkün anneside başörtülü o anların tam olarak nasıl oldugunu bilmeden zülfü livanelinin kafasına göre atatürkümüze rol biçmesini esefle kınıyorummmmm......atamız şimdi geri gelse oda kınardı eminim....

28-02-2010 03:04 !!

Veda Yorum Veda ve elveda. Film o kadar farklı açılardan yakaladı ki beni anlatılamaz izlemeniz lazım. Bir adam bu kadar kişiye veda eder ve en sonunda dayanamaz ve kendi elveda der. Bu filmi tarihi bir beklentiyle izlemeyecek olanlar için öneriyorum. Ön planda olanlar tarihten çok insani yönler. Zülfi Livaneliyi tebrik ediyorum.

28-02-2010 10:45 !!

Veda Yorum Filmden öğrendiğim çok şey oldu.Güzel bir filmdi.Ancak Mustafa Kemal Atatürk'e fiziksel olarak benzetilen daha iyi oyuncular vardı.O kadar makyaj ve bu sonuç.Ben bu konuda rahatsız oldum açıkcası.Yine de emeği geçen herkese teşekkürler.

28-02-2010 10:58 !!

Veda Yorum Atatürk gibi destansı bir liderimiz ve Çanakka'le gibi bir mucizemiz var ama hala budur diyebileceğimiz bi film yapılamıyor...Ben beğenmedim ama yinede herkesin emeğine sağlık...en azından çaba göstermişler..(latife'yi oynayan oyuncu hiç olmamış...)

28-02-2010 11:38 !!

Veda Yorum Tek kelimyle tam bir sinamatografi ve senaryo felaketi ve de rezaleti. Despot, kadınların başını açmaya zorlayan, bir kadının elinde oyuncak olmuş, ona hayatını adayan kadına karşı son derece sorumsuz ve onun ölümüne neden olan bir adam Atatürk! Zülfü işini iyi yapmış!!!! Bravo doğrusu. Yazıklar olsun!!!

28-02-2010 16:05 !!

Veda Yorum büyük bir beklentiyle gittim ama olmamış malesef çok yüzeysel.9 milyon dolara daha iyi şeyler yapılabirdi.ayrıca Atatürk'ü canlandıran oyuncuda hiç benzetilememiş.Sayın livaneli'den daha iyi şeyler bekliyoruz.

28-02-2010 16:25 !!

Veda Yorum BEN BİR ÇOCUĞUM VE FİLMİ ÇOK BEĞENDİM ANCAK BENİM ABİM FİLMİ YARIDA BIRAKIP GİTTİ VE RECEP İVEDİĞİ İZLEDİ PEKİ NEDEN BÖYLE OLDU ABİMİ ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM BANA YARDIM EDERMİSİNİZ?

28-02-2010 19:58 !!

Veda Yorum 23 nisanda neden girmedi ki vizyona?filme gitmedim henüz ama fragmanlar bana epey fikir verdi.oyuncular atatürke hiç benzememiş sinan tuzcu tam aksine hitlere benzemiş.iş bankası reklamı bile daha güzel olmuştu haluk bilginerle.filme gidip gitmemekte kararsızım.

28-02-2010 21:18 !!

Veda Yorum Can Dündar'a kapak olsun... /Aytaç

28-02-2010 23:48 !!

Veda Yorum Tek kelimeyle berbat, Sn. Livaneli'yi burdan kınıyorum. Heyacanla beklediğim bir filmdi ama maalesef hayal kırıklığı yaşadım. Aradan 87 yıl geçmiş olmasına rağmen Livaneli bile Atatürkü anlayamamış. Özellikle, yapmak istediği devrimleri deftere yazdırırken çekilen sahne çok yüzeysel ve aşağılayıcı tavırda çekilmiş bir film. Atamızı anlatacak o kadar malzeme varken sadece iki kadının aşkı arasında kalmış bir Atatürk karakteri yaratılmış, İnsanları milli mücadele ateşi etrafında toplamaya çalışırken ne denli çetin mücadeleler verdi, bunlara hiç değinmeden basit sıradan ve çok yüzeysel bir Atatürk anlatımı olmuş. Can Dündarın Mustafa filmi bile bundan daha güzeldi.

01-03-2010 00:06 !!

Veda Yorum Elindeki çakaralmaz tabancayla cephedeki Anzak askerini vuruyor!!! Yani cepheye bu kadar yaklaşmış!!!(etkili menzili olsa olsa 50 m dir)Latife piyanoda klasik Türk müzüğü çalarken gösteriliyor, sonra da batıyı temsil eden kadın,piyanoda batı müzüğü eserleri çalıyordu deniyor. Savaş sahneleri yetersiz ve özensiz. Tüm milli mücadele boyunca yanında olan, 15 yıl Başbakanlığını yapan İnönü' nün esamesi okunmuyor. Çizilen Atatürk profili ise tam bir felaket. Berbat bir senaryo ve sinematografi.

01-03-2010 00:24 !!

Veda Yorum 1- Başını zorla açtırmıyor ki bunda hala Atatürk'ü anlamadığınızı anlıyorum.Laikliği hala dinsizlik olarak görenlerdensiniz bence..
2- Atamızı iki kadın arasında göstermiyor,savaşları,inkilapları kısa geçmiş çünkü bu filmi Salih Bozuk'un oğluna bıraktığı nottan başlayarak anlatıyor ki hepsinin ayrıntısına girerse film kaç saat sürerdi? Truva filmi hatırlayın asıl efsanesi ile birebir aynı mıydı? 10 sene truva surlarında beklemeyi göstermişler miydi? Ona bakarsanız bize öğretilen tarla da kuşları kovaladığı da aktarılmamış filme.Bence Atatürk'ü anlamak emeğe saygıdan geçiyor öncelikle...

01-03-2010 00:34 !!

Veda Yorum umarım sayın Can DÜNDAR bu filmi izler. Satılık olmayan irade ile insan Mustafa nasıl anlatılır görür. Tam anlamıyla insancıl bir film herkesin izlemesini öneririm....Çok katı bir insan olmama rağmen gözyaşlarımı tutamadım...
Zülfü LİVANELİ'ye teşekkürler

01-03-2010 00:35 !!

Veda Yorum bir önceki yorumumda oyuncuları söylememiştim hepsi bir harika ve o anın duygularını mimşiklerle öyle güzel veriyorlar ki hepsini tebrik ediyorum

01-03-2010 00:43 !!

Veda Yorum gerçektn cok berbat tı sakn gtmeyn korsan cdsini aln ewde izlyn

01-03-2010 03:59 !!

Veda Yorum ZÜLFÜ LİVANELİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATTI.TADİKİ GİDİN İZLEYİN SONUÇTA ATAMIZI ANLATIYOR YÜZÜYSEL DE OLSA.İNÖNÜ DEN HİÇ BAHSEDİLMEYİŞE ŞAŞTIM İNÖNÜSÜZ BİR ATATÜRK FİLMİ ATATÜRK SÜZ ÇANAKKALE BELGESELİ GİBİ OLUR.

01-03-2010 10:06 !!

Veda Yorum iyi niyetli fakat kontrolden çıkmış bir kurgu. livaneliden beklenmeyecek bir GAF olarak yorumluyorum. ama kısaca anlatmak gerekirse Türk işi film. bi fikir ve pırıltı var ama sunum ve ayrıntıda çuvallamış. 4 mustafa kemalin annesine yürüyüşü doğru bir final ama bu atmosferin tüm filmde olması gerekirdi. son olaraksa "Livaneli böyle anlamışsa Atatürkü kötü niyetliler nasıl anlar ve anlatır" bu cidden çok can sıkıcı...

01-03-2010 10:28 !!

Veda Yorum Atatürk'ün miras bıraktığı gençliğe bak. Gelen geçen Livaneliye saydırmış ve yazarken de kendini bir halt zannetmiş ama biri çıkıp bu filmin senaryosu nasıl yazılmış diye bakmamış. Türk işi bu işte oturduğumuz yerden g.t büyüterek her haltı bildiğimizi sanırız

01-03-2010 11:48 !!

Veda Yorum Atamızı anlatan bi film onun sadece özel hayatıyla sınırlı tutulması ve asıl üzerinde durulması gereken yönlerine değinilmemesi beni üzdü. Çocuklarımız ve gençlerimiz atamızı böyle tanımamalıydı. yazık...

01-03-2010 12:53 !!

Veda Yorum Filim'e çok büyük bir ümit ile ailem ile birlikte gittim.Özellikle "mustafa" filminin rezaletinden sonra özenirler diye düşünmüştüm. Maalesef yanılmışım hiç beğenmedim.Sahneler çok suni.Atatürk'ün yanında 3-5 kişiden fazlası neden yok? Latife hanım evinde tek başına mı yaşıyormuş?Babası annesi neredeler? Savaş sahneleri için askeri bir danışmanınız yok muydu? Savaşta silahsız asker olabilir, mermisiz silah olabilir ama süngüsüz tüfek olamaz taaruz eden askerlerin yarısının süngüsü yok bu olanlarında süngüsü düşmek üzere yamuk. O savaş süngü ile kazanıldı. Atatürk'ü canlandıran aktör dizilerde kötü karakter rolünde oynamış birisi. Haliyle bakışları , gülüşü ifadeleri sinsi birini çağrıştırıyor.Bezemesi şart değil ama yakışıklı, iyi bir yüz olmalıydı.Salih Bozok ile Atatürk arasında hiçbir dayanışma diyaloğu yok.Emanet ettiği annesine bile sahip çıkmayan ama kendi ailesini salimen İstanbul'a getiren bir arkadaş anlatılıyor.Zülfü Lüvaneli'yi çok seviyorum.Emek saygıdeğerdir. Ama filimin bir ruhu yok.İsmet İnönü'nün adı bile yok.

01-03-2010 13:21 !!

Veda Yorum Zülfü Livaneli defol, defol, defol...

01-03-2010 14:15 !!

Veda Yorum Bu filmin neresini savunuyorsunuz anlamadım doğrusu! Atatürk figürü ile ilgili değerlendirmeleri bir tarafa bırakalım, anlaşılan yanlış ve siyasi polemiklere neden oluyor. Filme senaryo ve sinematografi açısından bakarsak ne kadar yetersiz ve özensiz olduğu ortaya çıkacaktır. 2 tane antika arabayla böyle bir tarihi film çekmeye kalkarsanız, Selanik diye Cunda adasındaki kilise görüntülerini yutturmaya çalışırsanız,mantık ve teknik hatalarla dolu savaş sahneleriyle kurtuluş savaşını tasvire çalışırsanız olacağı budur. Son derece yetersiz ve başarısız bir yapım. Bu paraya bu kadar olur derseniz eğer, hiç yapmayın daha iyi.

01-03-2010 16:00 !!

Veda Yorum tam bir hayal kırıklığı yaşadım.....filmin çekimi için geritdldik oraya 24 saat soğukta bekledik alt tarafı 5 sn.ye görünücez diye o bile olmadı tamamen kesilmiş kuşa çevrilmiş ya lütfenn yokmu atatürkümüzü doğru dürüst anlatacak biri bu ülkede ya......bizim gururumuz kırıldı bari attatürk çok güzel anlatılsaydı da bu kadar içim acımasıydı

01-03-2010 16:39 !!

Veda Yorum Seyrettiğini anlamıyanların, okuduğunu anlaması beklenemzdi zaten. "Başını zorla açtırıyor" demek ayrı şey, "Başını açmaya zorluyor" demek başka şey. Seyrettiğini ve okuduğunu anlamazsan ancak bu kadar yorum yaparsın kardeşim.

01-03-2010 17:27 !!

Veda Yorum gençler ben veda filmini izlemedim ama izlemeye gidecegim.kiminiz begenmiş kiminiz begenmemiş.ben kararımı filmi izledikten sonra verecem ama suna eminimki hiç bir film ATATÜRKÜMÜZÜ anlatmaya yetmez bunu sizlerde anlayın artık ve ATATÜRKÜMÜZÜ bir filme sıgdırılacak kadar görmeyin.ZÜLFÜ LİVANELİ zaten kendisi söyledi ATATÜRKÜ sadece bi filmle anlatılmaz oldugunu dile getirdi siz neyin tartısmasını yapıyosunuz?biz zaten ATATÜRKÜMÜZÜ çok iyi tanıyoruz yaptıgı devrimleri getirdigi yenilikleri hepsini biliyoruz.bu filme gitmek sadece deger verdigimizi gösterecek yani sadece 10KASIMLARDA veya CUMHURİYETİMİZİN veya diger bayramlarda deger vermekle kalmamalı ve bu filmlere giderek ATATÜRK karsıtı olan .... herkese verilecek en güzel cevaptır.lütfen elestiri yaparken daha dikkatli olunmalı ve elestiri yapan arkadaslara sesleniyorum madem ATATÜRKÜMÜZÜ bukadar iyi tanıyosunuz ozaman tanımakla kalmayın gidin herkese ATATÜRKÜMÜZÜ anlatın.ATATÜRK karsıtı olanlara ve sevmeyenlere anlatın anlatın ki ATATÜRKÜMÜZE yakısan gençler olalım.şimdilik buakadar bide filmi izledikten sonra yorum yapacagım...

02-03-2010 03:52 !!

Veda Yorum büyük hayal kırıklığı Zülfü Livaneli’nin filmi olduğu için çok yüksek beklentilerle gittim filme ve yaşadığım tek şey hayal kırıklığı lütfen artık Atatürk ile ilgili film yapmayın lütfen Atatürk’ü olduğu yerden aşağı çekmeyin.. Çok üzüldüm..
Söyleyecek söz bulamıyorum daha fazla izleyin filmi ve görün en aydınımız bile nasıl bir pencereden bakmış.. Emeğe elbette ki saygı duymak gerekir ama yazık olmuş hiç beklemezdim hiç.

02-03-2010 09:36 !!

Veda Yorum hayal kırıklığı.filmi izlerken duygu yoğunluğu yaşayacağı zannetmiştim malesef hiçbirşey hissedemedim.ben selanikliyim fakat zübeyde hanımın hangi lehçeyle konuştuğunu anlayamadım.makyajlar çok kötüydü.herhalde bütçeside dardı üç beş kişiyle film çevirmişler.her sahnesi basit ve sahte.oyuncular filmin ağırlını kaldıracak kişilerden seçilmeliydi.her sahnesi eleştirilecek durumda.ATAM bu kadar üstünkörü anlatılmamalı.içimizi titretecek bir film istiyoruz.herşeye rağmen bu tip filmlere destek vermek adına gitmenizi tavsiye ederim.

02-03-2010 19:42 !!

Veda Yorum YAV KARDEŞİM NE ADAM LAF ATIYORSUNUZ.ADAM EN AZINDAN Bİ ÇABA HARCAMIŞ.BUNUN GİBİ FİLMLER ÇOK AZ VAR TARİHİMİZDE.ATATÜRK HAKKINDA KA. TANE FİLM ÇEKİLMİŞTE.BEN FİLMİN KISALIĞINI ELEŞTİRMEK İSTİYORUM.BENCE ÇOK KISA OLMUŞ HELE Kİ CUMHURİYET DÖNEMİNİ HEMEN GEÇMİŞ.ATATÜRK'ÜN EN BÜYÜK YAPITLARI O YENİLİKLERDİR AMA ONLAR SÖYLENİP GEÇİLMİŞ HEMEN.BÖLE OLMAZ Kİ.
LİVANELİ'NİN FİLMİN KISALIĞI İÇİN SÖYLEDİĞİ SÖZLERDE ŞÖLE:TÜRK İZLEYİCİSİ 3-3.5 SAATLİK FİLMİ İZLEYEMEZMİŞ,SIKILIRMIŞ.BUGÜN TÜRK GENCİ 3 SAATLİK YÜZÜKLERİN EFENDİSİNİ İZLİYOR DA,ATATÜRK'Ü ANLATAN Bİ FİLMİ İZLEYEMEYECEK Mİ?
BÖLE ŞEY Mİ OLUR.ADAM GİBİ FİLM YAPIN UZUN OLSUN FARK ETMEZ,HERKES İZLER.YETERİ SİZ YAPIN!!!

03-03-2010 00:41 !!

Veda Yorum Ben biraz önce filmden geldim Gitmenizi tavsiye ederim, ve filmle ilgili ilk yorumum oyunculuğun dizi oyunculuğu olduğudur. Sanki kavak yellerinde gençlik dizisi çeken tipler oynuyomuş izlenimi veriyor. Ayrıca İsmet İnönü den hiç bahsedilmemiş. Atatürk'ün İzmire giriş sahnesi tarihsel olarakta hatalı sanki Atatürk savaşarak insanları öldüre öldüre girmiş. Erzurum Kongresi, Sivas Kongresi ve Mecliste geçen bir tane sahne yok. En azından bir meclis sahnesi olmalıydı. Turk bayrağı filmde yok denecek kadar az. Bide yine nefret ettiğim Batılı sözcüğü çok kullanılmış. Atatürk her zaman medeni ( muhasır medeniyet) demiştir. Yine ne varsa Turgut Özakman da var arkadaşlar,, Dersimiz Atatürk filmini beklicem...

03-03-2010 03:01 !!

Veda Yorum Bu filmin senaryosu ve gelişme süreci olduğu gibi yanlış.Olaylar ve kronolojik sıra karıştırılmış.Sn Salih Bozok'un anılarından yola çıkılıp senaryo yazıldığı söyleniyor ama Bozokun bu olayları bu gözle anlattığını tahmin etmiyorum.Bide lütfen Mavi Gözlü devi 2 saate sığdırmaya çalışmayalım artık.Atanın devrimleri ve kurtuluş mücadelesi anlatılacaksa yapılanların hepsini farklı konu başlıklarıyla işlemenin zamanı geldi bence.Zülfü Livaneli bence kötü bir filme imza atmış.Bu dahi bu kadar basit anlatılmamamlı.En azından doğru anlatılmaydı

03-03-2010 10:15 !!

Veda Yorum filmi dün akşam izledim. ve çok etkilendim ataya dair yapılan her iş saygıyla karşılıyorum. bazı sahnelerin eksik olduğunu yazanlara... koskoca kitaplara sığmayan destanlar yazılan savaşları kısacık filme başka nasıl koyabilirlerdi. tabiiki hayattaki kesitleri azar azar serpiştireceklerdi. kaldıki zülfünün de dediği gibi bu bir belgesel değil bir senaryo . türkiyenin bu zor günlerinde zamanlaması çok iyi yapılmış bir film . her sahnesinin emeğine sonsuz teşkkürler. siz kötü bulanlara önerim sizler bu filmlere bir daha hiç gitmeyin. ilerde tayyibin şeyhlerin önünde diz çökmüş fotoğrafındaki gibi filmleri çekilirse ona övgüler yağdırın. tabii bi 10 yıl sonra ismi hala hatırlanırsa...

03-03-2010 13:19 !!

Veda Yorum yhaaa süper bi fillmm fikriyenin kendisini öldürmesinden sonrraaa hüngür hüngürr ağladımm film beni çok etkiledii hepinizee tavsiye ederimm

03-03-2010 15:36 !!

Veda Yorum Veda filmi çok qüzeldi bana qöre.filmde atatürk ne olursa olsun qöğsünü qerio herşeye korkmuo cesur hereks birazda atatürkü örnek alıp onun qibi olabilirler.

03-03-2010 15:37 !!

Veda Yorum YAZIKLAR OLSUN:
Bu mu yani Atatürk.Filmde Atatürk Önce Fikriye Hanımla bir ilişkiye giriyor sonra onu hastalığı nedeniyle avrupaya gönderip Latife hanımla evleniyor ve fırsattan istifade üstelik Fikriye hanımın evinde Latifeyle birlikte yaşıyor.Sürekli kadeh tokuşturup zeybek dansı yapıyor.Tek kurşunla Çanakkale savaşını kazanıyor.Atatürkü canlandıran aktör sanki özellikle Hitlere benzetilmiş.Tamda Atatürk düşmanlarının istediği gibi bir film olmuş.Heralde bu filmi uzun bir süre kullanır yandaş medya yorumcuları ve bol bol da dua ederler sayın Zülfü Livaneli ye.

03-03-2010 16:39 !!

Veda Yorum filmi izlemedim ama bir yorumda latife evde kendi başına mı yaşıyormuş annesi babası nerde yazmış..gerçekten yalnızmış ailesi yurt dışında olduğu için, latife adlı kitapta çok ayrıntılı anlatılmış bunlar..o kitabı da mutlaka okuyun derim..

03-03-2010 16:50 !!

Veda Yorum Kim Atatürk'ün filmini sevmez ki!Ben yarın gideceğim ve çok güzel bir film olduğuna inanıyorum.Sadece saat kaçta olduğunu merak ediyorum.Bana saat kaçta başladığını söylermisiniz?

03-03-2010 19:41 !!

Veda Yorum zülfü ilvaneli türkyede kalmış ender dürüst düzgün insanlardan ünlülerden biri ben filmi izlemedim ama izlicem atatürk ile iligi bir film yapmış bu kadar caba harcamış en yapsaydı recep ivedik yahşi batımı gibi sacma sapan filimi yapsaydı ayıp yani

04-03-2010 05:31 !!

Veda Yorum Veda Filmi Film olarak Atatürkten çok Salih Bozok un gözünden Atatürkün annesiyle olan ilişkisini ve hayatındaki iki kadın Fikriye ve LAtife ile olan ilişkisini anlatmakta Filme ATatürkün hayatını izlemek amacı ile giderseniz beğenmeyebilirsiniz fakat bu güne kadar çok fazla değinilmemiş olayları anlattığı için Atanın hayatındaki bazı dramları anlttığı için bana göre güzel bir film olmuş Atamızın hayatını zaten hepimiz ezbere biliyoruz Tekrar anlatmaya ne gerek varki yada bu kadar kısa zaman içinde nasıl anlatılabilirki onca önemli olay iki saate sığmaz bana göre çok duygusal ve etkileyici film olmuş oynayanları ve emeği geçenleri tebrik ederim ben şahsen fikriyenin ölüm sahnesinde çok duygulandım.

04-03-2010 15:25 !!

Veda Yorum çekimler oldukça güzel müziklerle birleşince iyi bir iş çıkarmış Zülfü bey eleştirenler fetocu sanırım.RTE çeksinler bitanede bizde izleyelim

04-03-2010 17:40 !!

Veda Yorum film çok sıkıcıydı gitmemenizi tavsiye ederim.

04-03-2010 20:16 !!

Veda Yorum Sayın Livaneli emeğine yüreğine sağlık. Film sıkıcıdıydı size kesinlikle inanmıyorum filmden çıkalı tam 3 saat oldu hala bazı sahneler gözümün önünden gitmiyor.İyi varsın Livaneli bu ülkenin sana çok ihtiyacı var.

04-03-2010 23:26 !!

Veda Yorum Filmi bugün öğrencilerimle birlikte izledim. İnanılmaz güzeldi. Hepsi de çok etkilendiler, ağladılar. Ben de çok ağladım. Yorumları okudum ve anlayamadım. İki saate Atatürk ü sığdırmak mümkün olabilir mi? Bence herkesin evinde dvd si olmalı. Herkes bu filme gitmeli. Zülfü Livaneli teşekkürler...

05-03-2010 00:38 !!

Veda Yorum İNÖNÜSUZ ATATÜRK FİLMİ OLMAZ.

05-03-2010 00:59 !!

Veda Yorum hala latifenin ailesini soruyolar :D sayın arkadaşlar latifenin ailesi yurt dışında o sırada gerçek ise şu anne baba yurt dışında sadece yanında babanesi var şimdi anlaşıldı umarım film güzel herkeze teşekkürler SİNEMADA ÖNEMLİ OLAN GİDİP BEKLEDİĞİN SEYİ BULMAK DEĞİLDİR BEKLEDİĞİN ŞEYİ EVDEDE OTURUP YAZARSIN ÇÜNKÜ KAFANDA ZATEN VARDIR SANAT VERİLENİ ALMAKTIR KARIŞTIRMAYIN!!! VE VERİLEN MESAJI ANLAMAYA ÇALIŞIN

05-03-2010 02:33 !!

Veda Yorum Kendisini İslamcı diye tanıtan bir yazar TV ekaranında, filme başörtülü eşi ve 2 çocuğuyla gittiğini söyleyip, çok etkilendiğini belirtiyor ve filmi büyük bir iştahla savunuyordu! Bir an aklıma filmdeki Fikriyenin başörtüsünü çıkararak Atatürk ve arkadaşlarıyla rakı sofrasına oturma sahnesi geldi!!!!(yorumsuz). Türkiye' de bunca senfoni ve flarmoni orkestrası varken ki konservatuvarın kuruluş hikayesi malum, film müziklerinin Berlin senfoni ile kayıt edilmesi dahi ZF' nin Atatürk' ü hiç ya anlamadığının, ya anlamak istemediğinin ve onunla ilgili film çekemeyeceğinin delilidir.

05-03-2010 12:17 !!

Veda Yorum VEDA FİLMİ ÜZERİNE BİR YORUM DAHA
Filmi 11 yaşındaki oğlumla izledim.Çıkışta,tam soracaktım ki,"baba nasıl buldun?"diye erken davranıp önce o sordu.Onun düşüncelerinin daha önemli olduğuna ikna olunca,ilk söylediği;
"beğendim ama..." oldu.Yürüyerek eve gidiyorduk.Tatminsizlikten olsa gerek,eve varana kadar kendince(bir çocuk gözüyle)eleştirilerini sıraladı.

Hiçbir çocuğun,başkasının yaptığı bir yaramazlık suçunu üzerine almayacağı;aksine,suçu başkasının üzerine atacağı için,falakaya yol açan sahneyi sahici bulmamış.

Sadece babasıyla kukla seyrederken gülen;bunun dışında,suratından düşen bin parça haliyle
küçük Mustafa'yı sevimsiz bulmuş.

Ben,ilerde bir milletin lideri olacağım için,birdirbir gibi bir oyun oynayıp,şimdiden nasıl eğilirim;olur mu hiç;bir lidere yakışır mı?..sahnesine,zombi sahnesi dedi.Daha sonraki sahnede savaş oyununa yedirilmiş askeri zeka pırıltısını bana sordu;gerçek çocuklar böyle oynamaz ki deyip,sahneyi bir zombinin liderlik sahnesi olarak yorumladı.

Çok sevdiği halde;oğlunun onu terketmesine hemen izin verdiği için,güçlü anne sevgisi böyle olmaz,dedi.Anne kendini parçalamamış,yeterince yırtınmamış...

Çarşıdaki Araplar ve Falcı(müneccim)Kadın,Trablus'tayken en önemli ve en çarpıcı olaylar mıydı diye,bana sordu...
Oğlumun,uzatırsak birkaç sayfa sürebilir eleştirilerini kısa kesiyorum.

Bağımlı,sağlıksız Salih Bozok karakterinin anıları üzerinden izlenmesi gereken filmde;Salih
Bozok'un tanık olmadığı,anılarından yola çıkılmayan sahnelerin varlığını;
Zübeyde Hanım'ın,Komutan Mustafa Kemal'den bazı sahnelerde daha genç gözüktüğünü;
Süngüsüz,patlamayan bazı tüfeklerle,15-20m.menzilli tabancayla menzil dışından ateş etmeleri;
Askeri dehalık,yenilmezlik gibi sıfatları fetişleştirici düzeyde söyletmek üzere yazılıp
çekilmiş klişe replik sahnelerin tatsızlığını;
Latife'nin,onu topluluk içinde rezil ettiği,küçük düşürdüğü sahnelerin yokluğunu vs.yi bir an unutsak bile;ana karakter olan Mustafa Kemal'in,baştan sona sürekli kasılan,ciddi,sıkıcı bir karakter olarak karşımıza çıkması ve diğer karakterlerin çok zayıf,silik sunulması,filmin
sinemasal-sanatsal değerini olumsuz etkilemiş.Filmdeki karakterlerin sahici olmaması
yüzünden,önemli-tarihi bir kahramanı iyi niyetle anlatayım derken,aslında bir zombinin anlatıldığı çukura düşülmüş.Bir öykünün,hoş bir sinema diliyle anlatıldığı bir film değil de;bir propoganda,allama pullama filmi izledik sanki.Resmi tarih algısından yorulmuş benim
gibi bir izleyiciyi bile yorum yazmaya sevkedecek kadar eksik bir film,veda.
Bu kadar bütçe bana verilse ve böyle bir filmi ben yapsam;iyi-kötü,eksik-meksik,
resmi-gayriresmi,bölük-pörçük kendi tarihini bilen ülkemiz seyircisini değil;hakkımızda hiç birşey bilmeyen bir Hintliyi,bir İngilizi,bir Çinliyi gözönüne alırdım.Aklımdaki seyirci,
filmden,dolayısıyla içindeki kahramanlardan etkilenmiş;bir daha izleme duygusuyla,çevresine filmi izlemeleri için tavsiye eden seyirci olurdu.Böyle düşünürek yola çıkardım.

Teknik ekibin hakkını teslim etmek gerekir.
Tüm bunlar,en iyi ve doğru filmlere doğru yol açıyor aslında...

05-03-2010 12:55 !!

Veda Yorum çok süperdi bence

05-03-2010 19:11 !!

Veda Yorum SİZCE BUGÜNLERE NASIL GELDİK? BAZILARI TEKNOLOJİ SAYESİNDE DİYEBİLİR FAKAT NE YAZIKKİ YANLIŞ.BU GÜNLERE BİZLER KURTULUŞ SAVAŞINDA BİZİM İÇİN SAVAŞANLAR SAYESİNDE BURALARDAYIZ.VEDA FİLMİ DİKKATLİCE İZLEDİYSENİZ BUNUN FARKINA VARMIŞSINIZDIR.EN ÖNEMLİSİ İSE O SAVAŞ ANINDA ATATÜRK VE YANDAŞLARININ NELER YAPTIĞINI GÖRMÜŞSÜNÜZDÜR.VATANLARI İÇİN HER AN HER SALİSE KANLARINI DÖKMEYE HAZIRLAR.YA SİZLER?YA SİZLER?NE YAZIKKİ.ARANIZDA BİRKAÇ KİŞİ OLABİLİR AMA VATANIMIZIN %90'I ÖYLE .VEDA FİLMİ BUNU ÇOK İYİ ANLATMAKTADIR.NE DURUMLARDA BURALARA NASIL GELDİĞİMİZİ ANLADINIZMI?ANTALYADAN EROL.BURDAN TÜRKÇE ÖĞRETMENİME VE 6/A SINIFINA SELAMLAR.

05-03-2010 22:09 !!

Veda Yorum çok kötüydü çok iyi bir film olacağını düşünmüyordum
zaten livaneliyi az çok takip ettiğimden ama bu kadarını beklemiyordum

06-03-2010 00:06 !!

Veda Yorum filmi bu akşam izledim.çok garip geldi.meclisin açılışı yok.cumhuriyetin ilanı yok.inkılaplar yok.devrimler yok.inönü yok.padişah yok.kim mi var?fikriye,zübeyde hanım,salih bozok var.. filme gitmeyenler için söylüyorum beklentilerinizi düşürünüz.çünkü bu film can dündar'ın mustafa belgeseline karşı yapılmış ve sadece Atatürk'ün özle hayatını aktaran bir film.oyunculuk berbat!o zeybek sahnesi,Atatürk'ün savaşta vurulma sahnesi(ki tarihi bir yanlış!) berbat.zülfü livaneli bırak bu işi.şarkı söyle sen.biz seni öyle seviyoruz.bu arada dikkatimi çeken bir şey daha var ki bu en önemlisi.izmirliyim.ve bu film izmirlilere yapılmış gibi geldi.anadoludan hiç bahsedilmemiş.sanki anadoluda savaşılmamış.orası kurtarılmamış.sadece güzel izmir mükemmel izmir lafları var.anlam veremedim doğrusu hangi akla hizmet??bir izmirli olarak utandım..

06-03-2010 01:29 !!

Veda Yorum Mustafa Kemal'i Atatürk yapan ulusal kurtuluş savaşımız ve sonrasındaki devrimlerdir.Ben M.Kemalin özel hayatını değil devrimin ruhunu görmek isterdim.Çok sevdiğim Zülfü Livaneli beni hayal kırıklığına uğrattı.

06-03-2010 01:31 !!

Veda Yorum Arkadaşlar maalesef ben filmi beğenmedim..
O kadar savaş ve Inkilaptan sonra bu olaylar sadece.. hımm Ç.kale evet hımm Trablusgarp evet..
laf arasına sıkıştırma nedir?
Koskoca Ç.kale zaferine ayrılan süre nedir öyle..
Kısaca Karı dırdırından kalp krizi geçirdi..
Sonra hastalandı Toparlayamadı gibi anlam çıktı..
Salıh Bozok ATAMIZA Ihanet etti deniliyor vs.
Ismet Inönü ve Türk Bayrakları nerede ?!
Fıkrıye rolu tam bir rezalet..
Kısaca olmamış olmamış olmamış..
Birisi çıksın ve 6 Saatlik sinema filmi çeksin
Ya da 8 saat izlemeye razıyız !!!

06-03-2010 02:05 !!

Veda Yorum yha ben bu fılme sınemaya sınıfca gıtmeyı yada sınıftakı bağzı arkadaşlarla gitmeyi düşünüyorum süpermiş televizyonda reklamı çıktıda

06-03-2010 13:41 !!

Veda Yorum Çok güzel bir film muhteşem 12 yaşıma rahmen gözümden yaş geldi büğülü

06-03-2010 18:07 !!

Veda Yorum Biraz da Atatürk'ün yaptığı dil devrimine sahip çıksanız. Bu nasıl Türkçe? Okuduklarımın yarısını anlamadım.

06-03-2010 18:26 !!

Veda Yorum filmi bugün izledim. keşke izlemeseydim. insanları anlamıyorum. ağlamak film için kalitenin bir ölçüsü mü? evet ağladım. hem de epeyce ağladım. fakat bu filmin kaliteli olduğundan değildi. tek neden dramatik sahnelerin gözümüze sokulmasındandı. daha önce mustafa'yı seyretmiştim, insan ister istemez bir karşılaştırma yapıyor. Mustafa'da bilinçli yapılan yanlı sahneler bile daha doğaldı, daha gerekciydi, daha sıcaktı.
neresinden başlasam veda tam bir fiyaskoydu. daha baştan çocuk mustafa'nın arkadaşı için falakaya yatması, eğilmemek için birdir bir oynamayan genç mustafa'nın sokak savaşından komutanlığa yükselmesi çok yapay gerçekle bağdaşmayan sahnelerdi. sayın livanelli ya anne sevgisini bilmiyor ya da biliyor da anlatamıyor. çocuğu falakaya yatırılan anne öyle mi tepki verir? ya da oğlu evi terkeden anne hemen pes edip oğlunun gitmesine izin mi verir? çok ruhsuz işlenmişti çok!salih bozok'un ihanetine ne demeli? atatürk annesini ona emenet etmesine rağmen hiçbir gerekçe göstermeden zübeyde hanımı selanik'te bırakmış. üstelik bunu açıklayan bir sahne de yok filmde. latife karekteri de abartılı anlatılmış. bağıran çağıran bir kadın misali. fikriyenin gönderilişi de ayrı bir sorun. atatürk onu tedaviye gönderiyor. arkasından habersizce evleniyor. yani bir nevi ihanet. bu mu yüceltmek anlamadım. yukarıda arkadaşlar savaş teknikleri ve silahlardan bahsetmiş bir kadın olarak silahtan ve savaş sahnelerinden pek anlamamama rağmen ben bile bir sürü uygunsuzluk gördüm. yapaylık gördüm.

FAKAT BENİM İÇİN EN YIPRATICI SAHNE ATATÜRK'ÜN ARKADAŞLARININ YANINDA FİKRİYE'YE "BAŞINI AÇ" DEDİĞİ SAHNEYDİ Kİ SANKİ BİRİSİ BANA, İNSANLARIN ÖNÜNDE "SOYUN" DEMİŞ GİBİ GELDi. ÇOK RAHATSIZ OLDUM. BAŞINI AÇTIKTAN SONRA FİKRİYENİN ŞEREFİNE KADEH KALDIRILMASI İSE FELAKETTİ. BU SAHNE İÇİN SAYIN LİVANELLİ'Yİ ÖZELLİKLE KINIYORUM KINIYORUM KINIYORUM
NOT:BAŞÖRTÜLÜ DEĞİLİM. DİNDAR DEĞİLİM. HATTA MATARYALİST BİRİYİM!!!

07-03-2010 20:01 !!

Veda Yorum bakın salih yazısı hangi dil anlamadımda

07-03-2010 22:14 !!

Veda Yorum mümkünse artık ATAMIZ ile ilgili film yapmasınlar. Atatürk 2 saate sığacak bir şahsiyet değildir sonuçlarını da veda filminden gördük zaten hiçbirşey tam olarak anlatılamamış ve yanlış yorumlara yol açacak bir sürü sahne var filmde. kınıyorum zülfü livaneliyi Atatürk sadece bir kadın yüzünden kalp krizi geçirecek kadar zayıf bir adam değil bunu böyle lanse etmesi çok ayıptı. bu kadar konuyu bir araya getirmeye çalışmak yerine sadece Atatürk' ün çocuklugunu ele alsaydı çocuklar için eğitici ve amaca yönelik bir film olurdu. hiç olmamış gerçekten hayal kırıklığı yaşadım...

08-03-2010 12:50 !!

Veda Yorum ya film çok güzel ağlaya ağlaya bnde yaş kalmadı :)hayatmda izlediğim en güzel filmlerdn biri bu...

08-03-2010 20:52 !!

Veda Yorum Can Dündarı da Zülfü Lüvaneliyi de kınıyorum türk bile deyilim Atatürke canım feda bence bunlar vatan hainleri

08-03-2010 23:18 !!

Veda Yorum ben bir öğretmenim ve gerçekten büyük ümitlerle gitim filme.ama hayal kırıklığı ile atamızı niye daha iyi anlatacak bir film yapamıyoruz düşüncesinin verdiği rahatsızlıkla çıktım...insan hakikaten üzülüyor,atamızı canlandıran şahsiyet sanki başka biri,çok basit çok sıradan,soğuk ve kasıntı.sanki dizide oynuyor.halbuki fotoğraflarnda da videolarda da hemen fark edilen oldukça karizmatik bir kişiliğe sahiptir ve hitap gücü yüksektir.insanların gözlerinin içine çelik gibi bakarak yüreklerine işleyen biridir atamız.tamam o kadarını beklemyoruz ama bu kadarda olmaz.çok basit bir kişilk olarak karşmıa çıktı.benzemiyordu...savaş sahnelerinden bahsetmeyeceğğim bile.tam bir komedi tabancayla askerin önünde düşmana saldıran bir ATATÜRK yoktur.tek kurşunla vurulan bir atatüürk yoktur.nasıl böyle hatalar yaparlar anlamam.ne diyeyim umarım bigün bu işi hakkıyla yapacak bir babayiğit çıkar...mustafa da rezaletti bu da..açıkçası dersimiz atatürkten de pek ümitli değilim...saygılar

10-03-2010 15:13 !!

Veda Yorum Lütfen Atatürk'ü Turgut Özakman Film yapsın...

11-03-2010 13:06 !!

Veda Yorum Filimlerdeki Salon Dedikodularını bırakın!
Bize Kahramanımızı verin!!!
"Dağlarda tek tek
ateşler yanıyordu.
Ve yıldızlar öyle ışıltılı, öyle ferahtılar ki
şayak kalpaklı adam
nasıl ve ne zaman geleceğini bilmeden
güzel, rahat günlere inanıyordu
ve gülen bıyıklarıyla duruyordu ki mavzerinin yanında,
birdenbire beş adım sağında onu gördü.
Paşalar onun arkasındaydılar.
O, saatı sordu.
Paşalar : «Üç,» dediler.
Sarışın bir kurda benziyordu.
Ve mavi gözleri çakmak çakmaktı.
Yürüdü uçurumun başına kadar,
eğildi, durdu.
Bıraksalar
ince, uzun bacakları üstünde yaylanarak
ve karanlıkta akan bir yıldız gibi kayarak
Kocatepe'den Afyon Ovası'na atlıyacaktı."

Nazım'ın şiirlerine mükemmel müzikler yapan Zülfü, Sevgili Zülfü Livaneli;
Bize bu şiirlerdeki RUH'u ver...

11-03-2010 13:10 !!

Veda Yorum Artık her yıol bir Atatürk filmi yaparak cukkayı doldurma modası başladı arkadaşlar kanmayın buna film tam bir rezalet,günlerdir duygu sömürüsü yapılıyor özellikle livaneli, daha seksen öncesinde Atatürkün de bir ferdi olduğu Türk ordusuna küfür eden bir adamdan nasıl bir film beklenir ki? fime kayınvalidem eşim ve baldızımla gittim, açıkcası gitmeden önce üçünüde uyardım "bakın çıkışta çok pişman olacaksınız" diye dediğime geldiler, sinemasal olarak zaten konuşmaya değer bulmuyorum kurgu rezalet senaryo oyunculuk seçimi berbat, yani ilkokuldaki müsamerelerde oynanan basit Atatürk piyeslerini bir kaç kostüm biraz dekorla film haline getirmişler. 9 milyon dolarlık bir film kesinlikle değil inanamyaın bu filmin bütçesi en fazla 200 500 bin dolar arası ancak, bunlar tamamen cumhuriyet ve Atatürk değerleri üzerinden insanları kandırıp duygu sömürüsüyle salonlara çekip cukkayı doldurmanın hesabı içindeler. Bu milleti aptal yerine koymaktır, bu aymazlıktır hainliktir, Yeter artık Atatürkü de cumhuriyetide ticari bir mal haline getirdiniz, aynen Dini bu hale getirenler gibi ya çıkın gidin hayatımızdan yok olun ya kaybolunnnn!!!
M.fethi Aslaner

12-03-2010 12:37 !!

Veda Yorum şimdi izledik geldik.Gözyaşlar ile. Vatan duygularımızı kabartan gerçekçi bir film. Türkiye'ye böyle bir filmi kazandırdığı için Sn. Livaneli'ye toplumsal teşekkürümüzü sunar; bugünlerimi in düzelmesi için yönetimde olanlara akıllarını başlarına almasını öneririz. saygılarımızla.

12-03-2010 15:18 !!

Veda Yorum ben de şimdi izledim geldim ama gözyaşları ile değil yüzümde yazıklar olsun diyen bir ifadeyle zülfü livaneli en çok sevdiğim türkücülerden biri hemen hemen bütün türkülerini bilirim ama film çekmek sana göre değil sevgili livaneli sadece güldüm film sırasında latife hanım fikriye hanım sahneleri çok komikti hele atatürkün genç yetişkinlik döneminde ona benzetecek başka adam bulamadın mı MUSTAFA KEMAL'i bunlarla değil farklı yönleriyle ele alman gerekirdi 120 filmini izlemek bize yeter dersimiz atatürkü izlemedim ama turgut özakmandan kötü bir film beklemediğim kesin

13-03-2010 00:04 !!

Veda Yorum Fiilmin 3 yerinde gerçekten çok etkilendim. Seyredilmeye değer bir film. askeri yönü değil daha çok özel hayatı konu alınmış...Beğendik...En çok hoşuma giden sinemeda daha çok yaşlı kesimin olmasıydı...

13-03-2010 13:22 !!

Veda Yorum bn 14 yaşında 8. sınıf öğrencisiyim öğretmnimiz veda filimine gidip rapor çıkarmamızı söyledi ödev iyi hoş da bn yorumlardan gidilkeye değer bi film olmadığını düşünüyorum bu düşüncem doğru mu yanlış mı anu da bilmiyorum sizce film izlemeye değer mi bi de filimin konusu hakkında bana bilgi verebilir misiniz lütfen ödevi 2 gün sonra teslim etmem gerek...

13-03-2010 13:50 !!

Veda Yorum gençler ben filmi izlemeden yorum yapmıstım ama simdi filmi izledim ve ve ve çok begendim çok mükemmel sözün bittiği yer... herkes HADDİNİ BİLSİN...

13-03-2010 22:20 !!

Veda Yorum FİLMİ İZLEDİM...BURADAKİ YORUMLARI FİLMİ İZLEMEDEN ÖNCE DE SONRA DA OKUDUM...SANKİ AYNI FİLMİ İZLEMEMİŞ BAZI YORUM SAHİPLERİYLE......... 87 YILDIR NİCE ÖĞRETMENLER,10'LARCA FİLM YÜZLERCE BELGESEL VE BİZZAT ATATÜRK'ÜN YÜREĞİMİZDE YAŞAYAN HATIRASI BU MİLLETE ATATÜRK'Ü HALA ANLATAMAMIŞSA ZÜLFÜ LİVANELİ BİR FİLMLE NASIL ANLATSIN....GÜZEL BİR ÇALIŞMA...ATATÜRK'LE İLGİLİ DAHA ÇOK FİLM YAPILMALI;DAHA ÇOK KİTAP YAZILMALI BUNA NE KADAR İHTİYACIMIZ OLDUĞUNU BU YORUMLAR GÖSTERİYOR ZATEN...SONUÇTA BİR SİNEMA FİLMİ...İNKİLAP TARİHİ DERSİ DEĞİL...

13-03-2010 23:51 !!

Veda Yorum arkadaslar veda filmine ben gittim ama ulu önderimizin hayatı bu kadar basit anlatılmamalı atatürkümüzü atatürk yapan değerler hep atlanmış atatürkü tanımayan bir yabancı bu filmi izlese atatürk bumu gayet sıradan bir insanmış der bana kalırsa senaryo olarakta oyuncu olarak filmin ağırlığını kaldıramamışlar atatürkü oynayan sinan bey rolünün ağırlığını kaldıramammış daha önce izlediğimiz kurtuluş ve cumhuriyet belgesel-filminde oyanayan rutkay aziz beyfendi bence daha iyi canlandırmış rolünün ağırlığını kaldırabilmişti bir latife hanım bulmuşlar mübarek 150 kilo görenler atatürkte'de ne zevk varmış demişlerdir bundan eminim film çok başarısız olmuş dediğim gibi atamızın hayatı bu kadar basit anlatılmamalı çanakkale savaşına 3 dk kurtuluş savaşından 2 dk inklılaplarına yer bile verilmemiş ozamanki t.b.m.m sinde konuşmaları amasya genelgesi kongreler hiç bir şeye yer verilmemiş öğretici bir film olmaktan çıkmış işin açıkçası sayın zülfü livaneli beyfendi gerçekten çok büyük bir atatürkçü ama bir atatürk filmi yapacaksanız ya bütün ayrıntılara gireceksiniz yada o filmi çevirmeyeceksiniz ben bunu bilir bunu sölerim

14-03-2010 13:26 !!

Veda Yorum Mükemmel bir film.
Herkese tavsiye ediyorum...

14-03-2010 13:43 !!

Veda Yorum bende yeni filmden geldım 10 numara film olmuş tavsiye ederim herkese gitsinler biraz genel kültür edinsinler laf atanlar...

14-03-2010 15:24 !!

Veda Yorum dün filme gittim ve gülmekten kırıldım...Bir Atatürk filmi bu kadar komik olabilirdi.oyunculuklar anlatım çok kötüydü.doğallıktan tamamen uzaktı.etkilenmeyi beklediğim bir filmden hayal kırıklığıyla ayrıldım malesef

14-03-2010 22:06 !!

Veda Yorum izlediğim en güzel filimdi bu film sayesinde bilmediklerimi öğrendim.
gerçekten bütün ekibi tebrik ediyorum

15-03-2010 00:07 !!

Veda Yorum Harika harika harika
Başta Z.Livaneli olmak üzere emeği geçen herkesin, emeğine yüreğine sağlık.

15-03-2010 13:24 !!

Veda Yorum Mükemmel bir film keşke onun gibi o kuşak taki gibi birileri çıksada kurtarsa bizi... Filmde baştan sona ağladım yok böyle bir şeyyy emeğinize sağlık. ikinci defa da izlemeye gidicem art niyet arayanlara inat....

15-03-2010 18:39 !!

Veda Yorum filmi izledim ..kostümler dekorlar gerçekten göz dolduruyor fimde oynayan tüm oyuncular gerçekten filmin hakkını vermişler figuranlarına kadar...film bittiğinde salonda bulunan herkez ağlıyordu bende dahil...Lakin ben artık Ölenlerin ardından değil GURURDAN ağlamak istiyorum...Bir kahramanlık destanını izlemek istiyorum...Heşeye rağmen Salih BOZOK un gözüyle anlatılabilecek en iyi FİLM bu olurdu diye düşünüyorum...

16-03-2010 14:01 !!

Veda Yorum Güzel Sanatlar Dersi Ödevi Olan Veda Filmini İzledim.Ve Filmde emeqi qeçen Herkese teşekkürlerimi İletiyor ve tebrik ediyorum.ve yaptıqım analizlere qöre ATATÜRK'ün hayatı ve Kurtuluş mücadelesinde verdiqimiz zorluklar ATATÜRK'ün İnkılapları sanayi devrimi eqitim öqretim vs. alanlardaki çalışmaları yok.madem Salih Bozok 6 yaşından beri hep ATATÜRK'leydi o bu devrimleri falan yaparkende neden anlatmamış?? ZÜlfü Livaneli Hayal Kırıklıqına Uqrattın Hepimizi.. Mesele Film Çekmek Deqil yeqen Mesele ATATÜRK'ü Olduqu qibi anlatmak... Mesele Neymiş Mesele Yeqeeeennn!!

16-03-2010 22:22 !!

Veda Yorum çok güzeldi ama kıvırcık saçlının adını unuttum

18-03-2010 17:34 !!

Veda Yorum tamamen diğer ataaürk filmlerine göre daha farklı ve büyüleyici olmuş..tam film gibi yani..belgesel tarzından sıyrılıp film olmuş,savaş sahnelerinin çok az olması da bu yüzden,ataaürkü savaş sahnelerinin dışında günlük hayat ve özel hayat içinde hissedebiliyodsunuz..sağolasın livaneli "bi sanatçı gibi yaklaşabilmek bu olsa gerek"

18-03-2010 22:29 !!

Veda Yorum vedayı dun aksam aılemle bırlıkte ızledım gıderken ıcım ıcıme sıgmıyordu tam bır hayal kırıklıgı yasadık hala kendıme gelemedım taıhte ısmet ınönü yokmuydu

19-03-2010 13:37 !!

Veda Yorum çoooooooook güzel yazmış ve ağlatıcı.

20-03-2010 00:23 !!

Veda Yorum dün sinamaya gittim ve sinamada ağladım. içimden bir ses diyordu ki vatanın için her şey sağ olsun dedim.

20-03-2010 00:33 !!

Veda Yorum tek kelimeyle mükemmel bir filimdi.

20-03-2010 18:48 !!

Veda Yorum olmamış sayın livaneli, beni hayal kırıklığına uğrattığınız :(

20-03-2010 19:20 !!

Veda Yorum Filmden çok etkilendim izlemelisiniz.

21-03-2010 21:52 !!

Veda Yorum bence bu filmde atatürkün özel yaşantısından çok askeri yönüne ağırlık verilmeliydi. fiziki olarakbenzetilmeye çok çalışılmış nitekim olmuşta sayılır ama keşke fiziki yerine yapılan yenilikler ve faaliyetlere daha çok önem verilmeliydi. bütün resmi konular 3- 4 dakika sürdü ama 2. seansta 2 kadın arasında kalan atatürkten başka hiç bişey yoktu. livaneli daha güzel bi eser çıkarabilirdi. hayal kırıklığı tek kelimeyle

22-03-2010 11:47 !!

Veda Yorum Gercekten cok güzel olmuş.Hayran kaldım.Filmin başından sonuna kadar ağladım.Bu vatan kolay kazanılmadı ama bazı kişiler atalarımızın canı pahasına aldığı toprakları simdi satıyor ! Kendimize gelelim.Vatanımızı koruyalım.Türkçemizi ilk önce ! q,x,w gibi harfler bizim alfabemizde yok.Benede bir gencim.Fakat arkadaslarımın cogu bu sekilde konsuyor.Kınıyorum !

22-03-2010 18:41 !!

Veda Yorum Film çok kopuktu. Daldan dala geçmişler. Olmamış

23-03-2010 12:10 !!

Veda Yorum film oldulç güzeldi.açıkcası mustafa ile kıyaslandığında veda daha iyi bir filmdi.

23-03-2010 23:27 !!

Veda Yorum tek kelimeyle hayal kırıklığı.zülfü livaneli aklıma geldiğinde artık eski zülfü livaneli eksilmiş olacak.senaryo,çekim berbat.atamıza yakışan bir yapıt asla olamaz..hiç mi biraz tarih okuyan biri yokmuş bu çalışmalarda...abartı,yanılgı..çok yazık..

26-03-2010 23:51 !!

Veda Yorum eminim burda yorum yapan bazı kişiler daha filmi bile izlemeden kötülemişler hele bir kaç kere büyük harfle yazan arkadaş sen can dündarın taraftanmısın sen ben mustafa filminede gittim bu filmede gittim mustafa filmindan daha güzel bir yapıttı ama genç nüfusun birazda ha bilinçlenmesi lazım yabancı değil türk filmlerine de gidilmeli recep ivedik hariç o çok saçma bir film lütfen ATA ya sahip çıkalım ve genç neesillerimizede en doğru şekilde ATAmızı tanıtalım....

29-03-2010 14:22 !!

Veda Yorum Filme gittim, çok beğendim, çok etkilendim. Beğenmediğini söyleyenler ya filme gitmemiş ya da kasten öyle söylüyorlar. Dvd si çıksın onu da alacağım.

01-04-2010 23:42 !!

Veda Yorum Atamıza gönülden bağlı biri olarak soruyorum, bu filmdeki milyon dolarları nereye harcadınız?10 15 kişilik savaş sahnelerinemi,tam bir hayal kırıklığı.Eskiden TV Filmi diye filmler oluyordu onlara benzemiş.Eee her insan bildiği işi yapmalı müzik çok ama çok harika.

06-04-2010 16:10 !!

Veda Yorum maalesef olmamış.bence bu filme güzel diyenlerin çoğunun filmin yapımcıları yada vs. yakınları olduğunu düşünüyorum.ben iki farklı yapımdan ve oyuncudan bahsetmek istiyorum.birisi milyon dolar harcanarak yapılmış bir Atatürk filmi diğeri ise sadece bir reklam filmi.öncelikle Atatürk ü canlandıran iki oyuncu arasındaki farkı analtmak babında,filmde maalesef Atatürk hollywood filmlerinden fırlamış masal kahramanları gibi gösterilmiş.gerçektende Türk Milletinin bağrından çıkmış,koca bir milleti umutsuzluk ve teslimiyetten kurtuluşa ve zafere taşımada öncü olmuş tarihi bir şahsiyeti zeybek oynarken yaptığı gülünç hareketlerle tuhaf bir hale getirmişler.yazık ya.magazinvari bir anlatımla senaryo yazılmış.bazı hollwood filmlerinde hatırlarsınız kötü karakterli kahramanlar müzik eşliğinde komik hareketlerle adamlarını yönlendirir ya,bu sahneler aynen öyle olmuş.
birde reklamda oynayan sanatçı Mustafa Preşeva'ya bakalım.deprem bölgesine giden Paşayı o kadar güzel canlandırmış ki.makyajı çok güzel olmuş.mimikleri olağanüstü.felaketin hüznünü reklam bile olsa yüzüne öyle yansıtmış ki,ben ancak bu kadar olur diyorum.bence çok kaliteli bir film yapılırsa Atatürk rolünü çok iyi oynayabilir.
....................
filme tekrar dönersek,tüm dünya liderlerinin ve bizim ortak görüşümüz olan''Böyle liderler 100 yılda bir gelir''sözünden yola çıkarak Mustafa Keml bu kadar basit ve sığ bir senaryo ile anlatılmamalıydı.gerçektende böyle liderler 100 yılda bir gelir ama asla Atatürk gibisi gelmez.o yüzden bence savaşlarımız devrimlerimiz daha iyi anlatılmalı.bu kadar basite indirilmemeli.yapılan işe saygı duyulmalı ama,böyle bir tarihi şahsiyeti bu tarzda anlatmamalıyız.amerikalılara bir bakın Atatürk'ün yanına bile yanaşamayacak kadar liderlik vasıflarından yoksun,dünyaya acı ve felaket getiren,ellerine kan bulaşmış devlet adamlarını sanki çok büyük işler başarmışlar gibi nasıl can veriyorlar.işte böyle.bizim elimizde böyle güçlü bir şahsiyet var ama biz onu değerlendiremiyoruz.sadece yazık....M.T.

08-04-2010 12:37 !!

Veda Yorum kötü diyenler gitsin ivediki izlesin beni burada sinir etmeyin. Biraz atamızı öğrenin.

17-04-2010 13:46 !!

Veda Yorum bazı kusurları olabilir.nasıl olsa biz atamızın ne cesur,saygılı,hoşgörülü,vatansever ve bunun gibi bir çok özelliklere sahip bir insan olduğu nu biliyoruz.

19-04-2010 21:10 !!

Veda Yorum AcaYip Şekilde Ağladım :( :(

20-04-2010 20:28 !!

Veda Yorum Allahım bu nasıl film... Kemal Atatürk; her daim asık suratla gezen-hem putlaştırmaya karşı hem de Sinan Tuzcu garibi öyle modellemiş ki resmen ilkokul önündeki büstün ifadesinde ayıp oluyor Zülfü efendi-, Fikriye'ye herkesin önünde öyle asılan, vefasız bir adam, Fikriye-Özge Özpirinççi herhalde o ölüm planında kendini Melekler Korusun'da sanmış, ortalarda ağlayarak gezmesi sırıttı doğrusu-nedense Mustafa Kemal'e Ankara Gar lojmanında bile "abi" diyor, Latife piyano çalıp türkü söylüyor-ilahi Zülfü efendi, asıl o sekansı Fikriye'ye, sofrada baş açtırma olmaksızın içmeyiyse Latife'ye yazacaktın-, Latife'nin Mustafa Kemal'le boşanmaya götüren o kıskançlıkları yok, koskoca Atatürk kadının bir lafına kalp krizi geçiriyor. Hele hele o Çanakkale'ye ne demeli? Yahu yirminci yüzyılda hangi cephe komutanı elde silahla saldırı kolunun önünde koşar? Ve teçhizat bölük pörçük. Tüfeklerin ucunda siper çatışması için elzem olan uydurma periskoplar nerede? Koskoca Trablusgarp, sadece savaşın orta yerinded çarşı iznine çıkmış, traş olup tören üniformalarını giymiş iki kafadarın gezmesinden mi ibaret? İzmir'in kurtuluş sahnelerini Görevimiz Tehlike'ye benzer bir şekilde değil de, coşkulu bir şekilde çeksen, araya da Vilayet binasına bayrağımızın çekilmesini çekip eklsesen felç mi kalacaktın a Zülfü efendi? Son bir not: Çankaya seti her nerede kurulduysa hiç benzemiyor...

25-04-2010 23:15 !!

Veda Yorum Lütfen.. Filmi beğendiniz veya beğenmediniz. TAmam bekledğinizi bulamamış olabilirsiniz ama böyle saygısızca eleştirmeye kimsenin hakkı yok. SÖyleyin bana, Türkiye de kaç film yapıldı Atatürkle ilgili? Sayabileceğimiz kadar az. Değil mi? Öyleyse, öncelikle bunun için tebrik etmelisiniz. Filmlerden anlamlar çıkarmayı bırakın artık lütfen.. Siz, Atatürk'ü tanıyor musunuz, ve onu en iyi şekilde takip edip yakınlarınıza da yaptırıyor musunuz? eğer bunları yapıyorsanız, bırakın artık Ataürk'ün filmlerde nasıl gösterildiğini.. Bir filmle adı kirlenebilecek biri değil o merak etmeyin.. Bu kadar nefret etttiyseniz filmden, oturun kendiniz yazın bir senaryo! Lütfen, biraz daha duyarlı olalım ya..

29-04-2010 20:11 !!

Veda Yorum çok güzel bir filim ya ben bu filimi çok seviyorum ama hiç izleyemiyorum ya

07-05-2010 17:40 !!

Veda Yorum ÇOK KÖTÜYDÜ AMA EN ÇOK DA ŞUNA TAKILDIM ATATÜRK ,FİKRİYE YE BAŞINI AÇAR MISIN BU MASADA KİMSE SANA YAN GÖZLE BAKMAZ DİYOR SONRA İÇKİ MASASINA OTURTUYOR VE BAŞINI AÇTIĞI GÜN FİKRİYE İLE ARALARINDA BİR İLİŞKİ BAŞLIYOR FİKRİYE O GÜNDEN SONRA ABİ DEĞİL PAŞAM DİYOR. YANİ ATATÜRK KARŞITLARINA İYİ ÇANAK TUTMUŞLAR ONLAR DİYECEKKİ EĞER BAŞINI AÇARSAN SANA ABİ GÖZÜYLE BAKANLAR BİLE CİNSEL OBJE OLARAK GÖRÜR DİYECEKLER. ATAMI BAŞTAN AŞAĞIYA YANLIŞ GÖSTERMİŞLER SİNAN TUZCU NUN GÖZLERİNDE ATAMIZIN KESKİN BAKIŞLARININ ÇEYREĞİ BİLE YOKTU HERŞEYİ BİR ARADA HIZLICA ANLATAYIM DERKEN ARAP SAÇINA DÖNMÜŞ İLKKEZ ATATÜRKÜN ÖZEL HAYATINI GÖREN BİRİ ONU YANLIŞ TANIYACAK... OYSAKİ ÖZEL YAŞAMINA DAİR KİTAPLARI OKUYAN BİRİ OLARAK BEN VE DİĞER KİŞİLER DOĞRUYU VE ATAMIZIN İYİLİĞİNİ BİLİYORLARDIR ATAMA BÜYÜK SAYGISIZLIK OLMUŞ

08-05-2010 16:23 !!

Veda Yorum UTANIYORUM... Sonuna kadar sinirimden catlayarak izledim, Cocuklarima Atami anlatip, göge kaldirdigim bir babayim ve benim cocuklarim yurt disinda ögrenim görüyorlar atami yeterince taniyabilcekleri bir ortam yok. bumu yani bumudur benim atam icin yapilabicek film. Lütfen butür insanlara engel olalim.

14-05-2010 20:18 !!

Veda Yorum Filmi yeni izledim.. Film bitmeden izlemeyi bıraktım.. Bu kadar basit bir klasik, modası geçmiş, hala 68 lerden kalma man kafalı SOL fraksiyon jenerasyonu olan Livaneli nin filmi de ancak böyle olur işte.. Filmin ortalarında bir yerde Atatürk kız kardeşinin saçını açtırıyor, yabancı erkekelerle gel sende içki masamıza otur diyor, ve sarhoşluğun verdiği havayla öylesine bir hovardalık alıyor ki sahneyi.. Yok artık şimdi sexe başlıyacaklar dedim.. Hele o çanakkale savaşındaki sahnede arkadan gelen bir ses vardı: "Türk Kürt Ermani kardeştir ve çanakkale de beraber savaşmıştır.." beynimden vuruldum.. İşte buda 68 lerin sol zihniyetinin demode laflarıdır.. Hadi kürtü anladık da ermeni ney kardeşim.. Koca bi Sİ...R dedim filmin o sahnesinde.. Bu kadar ulusalcılık akla ziyan.. Livaneli Osmanlıcılık akımının 1911 de terkedildiğinin farkında değildi sanki.. Çanakkelede ki toplu namaz sahnesi neden yoktu?? Kısaca Kendi kafalarındaki Atatürk ü yansıtmışlar bu adamlar..

15-05-2010 09:35 !!

Veda Yorum veda filmi aynen .. gibi

18-05-2010 17:12 !!

Veda Yorum filmi vizyona girdiği ilk gün izledim ve çok duygulandım.bu kadarda hakkını yemeyelim Z.Livanelinin muhteşem bir film yapmış.en iyi bu şekilde olabilirdi tebrikler sayın ZÜLFÜ LİVANELİ.Yeni filmlerinizi bekliyoruz...

21-05-2010 19:15 !!

Veda Yorum baslangici cok kalitesiz, korkunc derecede kotu, ben zulfu livaneli hayraniyim.. bu bana bir darbe oldu maalesef.. 1938 de henuz daha nufusun %90' otomobil gormemisken, yaver oglunu devletin makam arbasiyla evine gonderiyor, ATATURKUMUN kemikleri heralde sizlamistir.

10-06-2010 04:02 !!

Veda Yorum En iyi film ödülüne layık gösteririm. "Dünyayı kurtaran adam" filminden sonra en iyi film. Senaryo berbat, oyuncuların performansları berbat, konu yok, duygu yok, performans yok, bana ucuz film gibi gibi geldi. Yakıştıramadım Ata' ma. Beklediğim hiçbir şeyi bulamadım. 0 veriyorum.

03-07-2010 21:52 !!

Veda Yorum hayatımın en anlamlı flimi bir kez ne için yaşadıgımı daha iyi anladım aslında atatürkü bir cümleyle anlatmaya yetmiyor çünkü onun eşi benzeri yok dünyaya böylesi bir daha gelmez birde şimdiki zamanımıza bakın atatürkün bize emanet ettigi vatana bakın bu olmadı biz ne yaptıgızın farkında deyiliz ahiylik bu. atatürkü sevmeyenlere sadece veda yı izlemelerini söylerin bütün ekip arkadaşlara teşekkürler.

29-07-2010 11:51 !!

Veda Yorum Veda fiLmi bence pek iyi olmamış bende atatürkünüü seven bir gencimm ama bu filmde çoğunlukla ATATÜRK'ün kötü huylarından eleştirilerinden bahsedilmiştir ATATÜRK'ü anlatan en iyi Film bence Dersimi Atatür ve Mustafa herkezee tavsiye ederim çünküü atatürküü en iyi onlar tanışmış..

20-11-2010 21:36 !!

Veda Yorum Veda fiLmi bence pek iyi olmamış bende atatürkünüü seven bir gencimm ama bu filmde çoğunlukla ATATÜRK'ün kötü huylarından eleştirilerinden bahsedilmiştir ATATÜRK'ü anlatan en iyi Film bence Dersimi Atatür ve Mustafa herkezee tavsiye ederim çünküü atatürküü en iyi onlar tanışmış..

20-11-2010 21:36 !!

Veda Yorum Filmi seyrettim, Facebokta uzun bir yazı yazdım. Filmin yapımcısına yönetmenine ulaştırılmasını dilerim.
Tek kelimeyle bir değerlendirme mi istersiniz.
Rezalet.
Koca Atatürk böyle mi anlatılır. Tarif edilmez bir cehalet örneği verilmiş.
Sayın Livaneli şarkı söylemeli, çok da güzel söylüyor.

30-12-2011 06:49 !!

Veda Yorum cok acıklı

31-08-2012 14:30 !!

Veda Yorum film ilgimi çekti, vatanın kurtulma sürecinde ölüme dini için, namusu için kısacası manevi değerlerimizin tek kelimeyle özeti olan vatani için koşan şehidlerimizi düşünüp anmak istedim.fedakarlıkları, zorluklara karşı, düşmana karşı sabırla yılmadan dimdik duran türk ordusunu tekrar hatırlamak boynumuzun borcu bence.filmin kalitesizliği önemli değil bence.bir kadının başını açtırmak, içki masasına oturtmak, tip olarakta hiç benzemeyen ve kötü rollere yakışan birini atatürk rolüne uygun görmek ancak türkiye insanına yabancı, kendine göre kafasında dünya kuran birinin ürünü olabilir. neden türk ve müslüman topluma aykırı kişiler atatürk'ün filmini yapıyor.bu filmle, kendi eklemeleriyle, ideolojileriyle günümüze ne mesaj vermek istiyorlar acaba.bence bu tür insanlar güzel saz çalıp türkü söylüyorlar.gerisi kafalarındaki görmek istedikleri dünyaları, kişileri oluşturma çabası.vatan için büyük fedakarlık gösteren atatürk'ü, şehitlerimizi, gazilerimizi minnetle anıyorum ama artık bu filmler gerçek türk milletiyle barıştırılmalı diye düşünüyorum.

30-08-2015 23:55 !!

Veda Yorum rezalet bir film ilk onbeş dakikasında atatürkü kötülemek maksatlı yapıldığını anladım filmin fragmanını izlemiş beğenmemiştim yeni izledim rezalettt başka denilecek birşey yok atatürkle uzaktan yakindan alakasi yok yazik diyorum yazik 😡😡😡
rezalet bir film

24-11-2015 14:31 !!

Veda Yorum kesinlikle eksklikleri var, ama başka da atatürk'ü anlatan bir film yapılmadı, livaneli, düşünce ve yazar olarak çok sevdiğim bir kişilik, umarım bu filmde görülen eksklikler giderilerek yeni bir film yapılır; amaç sayın livaneli gibi atatürk'ü anlatmaksa . . .

09-05-2016 13:50 !!

Yorum Yaz

:: Vizyondaki Filmler ::
:: Film Kategorileri ::
:: En Son Yorumlar ::