Bilgisayar Versiyonunu Kullan!

Osmanlı Cumhuriyeti

Osmanlı Cumhuriyeti
Yönetmen: Gani Müjde
Başrol: Ata Demirer, Vildan Atasever, Ceyhun Yılmaz
Türkiye 2008
21 Kasım 2008
Puan: 4.6 / 10 | Oy: 290
Yorum: 212


Hasılat:*
BeyazPerde:2

PaylaÅŸ


Oy Ver

4.6

Yorum Yaz


GiriÅŸ Yap Ãœye Ol

Osmanlı Cumhuriyeti filmi izle

film fragmanı sinemada izle dvd al


Osmanlı Cumhuriyeti Konusu

Sanırım yeni bir moda oldu Atatürk'ü küçük düşürmek. Osmanlı Cumhuriyeti filmi Atatürk'ün ölümü ile başlıyor fakat basit bir ölüm değil bu. Karga kovalarken bir ağaca çıkan ve ağaçtan düşerek boynunu kıran ve ölen kişi Atatürk. Bilmiyorum daha farklı bir ölüm bulunamazmıydı ama sanırım bunu Gani Müjde'in espiri anlayışına vermeliyiz.

Filmin yazarı ve yönetmeni absürt mizah tarzı ile tanınan Gani Müjde. Kahpe Bizans filmine imza atan ve pek sinema filmi yazıp yönetmeyen Gani Müjde Atatürk'ün ölüm sahnesi ile baya tepki toplayacak gibi görünüyor.

Osmanlı Cumhuriyeti filminin konusu Atatürk olmasaydı Türkiye Cumhuriyeti kurulmasaydı ne olurdu üzerine kurulu. Atatürk'ün ölümü sonrası Osmanlı İmparatorluğu Cumhuriyet olur ve günümüzdeki yerini alır. 7. Osman yani Ata Demirer padişah olur ve günümüz tarihinde devleti yönetir. Fakat daha sonra anlarki aslında devleti o değil başkaları yönetmektedir. Yani Kurtuluş Savaşının gerçekleşmediği bir dönemde Osmanlının tamamen bağımsız bir devlet olmadığı, aslında dış güçlerin kuklası olduğunu gösteriyor.

Umarım Gani Müjde de bize Can Dündar gibi bir süpriz yapmaz ve Osmanlı Cumhuriyeti filminde yine Atatürk'ü basit bir insanmış gibi bize sunmaz.

Diğer taraftan Osmanlı Cumhuriyeti filminin konusunu ve başrolde Ata Demirer'i görünce baya komik bir filmin bizi beklediğini söyleyebiliriz. Bir osmanlı padişahının günümüz şartlarına ayak uydurmaya çalışması Ata Demirer'in oyunculuğu ile bize sunuluyor. Ata Demirer'in belki de gerçek anlamda ilk başrol oyunculuğu olacak.

Gani Müjde, Ata Demirer ve günümüz Osmanlı Cumhuriyeti... İyi Seyirler...

Osmanlı Cumhuriyeti Yönetmeni

Gani Müjde

Osmanlı Cumhuriyeti Oyuncuları

Ata Demirer, Vildan Atasever, Ceyhun Yılmaz, Sezen Aksu, Sümer Tilmaç

Osmanlı Cumhuriyeti Senaristi



Osmanlı Cumhuriyeti Yorumları

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ben gani müjdenin aynı hatayı yapacağını pek düşünmüyorum sadece mizah olarak yaklaşmış ve filmi her yönden komik yapmaya çalışmış gibime geliyor öyle olsama filmin ikinci yarısında Atatürke yer vermezdi sanırım

31-10-2008 21:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ata demirere padişahlık manyak yakışıyor süper bir film olacağı kesin

31-10-2008 21:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum gani müjdenin eserlerini seviyorum ama umarım bunda tadını kaçırmamıştır

01-11-2008 12:51 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ata seni çok seviyoruz nolur avrupa yakasına geri dönnn alışmıştık bu söyleme o yüzden yazdım hehe

11-11-2008 23:14 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu film Atatürk üzerine kurulmuş değil.
Bu bir komedi ve melodrama. Siyasi motifleri yok nerdeyse...
Bi adam gibi - açılışından önce değil, filmin
galasından sonra yorumlarimizi yapalım.

12-11-2008 05:48 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum siyasi baskı nedeniyle Atatürk'ü küçük göstermenin yada sevmemenin prim yaptığını bir zamanda Atatürk'ü karga kovarken öldürmek acaba insani motif mi oluyor? yok yani başka ölüm mü bulamamışlarda Onu küşültücek bir ölümü ona yakıştırmışlar? filmin güzelliğine lafımız yok ama sırf reklam amaçlı böyle bir sahneyi araya sokuşturmak ve böyle hassas bir dönem de Atatürk'ü reklam amaçlı böyle kullanmak nasıl bir yorum gerektirir acaba?

12-11-2008 08:15 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum siyasi motif yok dien arkadaş belli ki sen filmi görmüşsün galadan öncede gördüğüne göre film yapımında bulunmuşsun demekki burayada reklamını yapmak için gelmişsin Atatürk'ü bu şekilde kullanmak yeterince reklam sağlamadı mı yoksa?

14-11-2008 22:58 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Filmi fragmanindan izledim, ama padisah tiplemesi hosuma gitmedi. Herseyin mizahi yapilmaz, milleti güldürecegim diye, milletin degerleriyle oynuyorlar...

15-11-2008 17:04 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum film ne zaman vizyona girecek çok merak ediyorum umarım izlenmeye değer bir filn yapmışlardır

16-11-2008 14:52 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum padişah ne zamandan beri değerimiz oldu ,tamam saygı göstermekse anlarım örneğin Fatih sultan mehmet saygıyı hak ediyor ama padişahlar ortak değerimiz değil.

19-11-2008 23:52 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum gani müjde akıllı ol insanların sabrını zorlama atatürk gibi bir ulu önderi küçük düşüremezsin bu ülkede atatürkçü nesiller var olucakta onun için mizah anlayışını kendine sakla havlayan köpek ısırmaz bunuda sakın unutma buda filme kapak olsun

20-11-2008 11:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu filmdeki oyuncular disinda hersey kalitesiz. Komik bile degildi. Yani Osmanli larin bu kadar basit ve gücsüz akdarilmasi cok absurt ve gücsüz. Osmanli Imparatorlugu bu kadar gücsüz bir dilde ve gösterimle gösterilmemeliydi. Ben cok büyük bir hayal kirikligina ugradim acikcasi.500 yillik bir imparatorlugu bu kadar gücsüz ve vasifsiz akdarilmasina cok üzüldüm. Filmi bugün izledim ve cok sasirdim.

21-11-2008 00:39 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Teşekkürler Gani Müjde, beklenilenin aksine Atamıza sahip çıktığın için teşekkürler...

21-11-2008 08:02 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BENIM ANLAYAMADIGIM BIR SEY VAR:
BEN ATATÜRKÜ COK SEVEN BIR KISI OLARAK ,BU FILMDE ATATÜRKE KARSI BIR SEY GÖREMEDIM.
TAM TERSI ATATÃœRK OLMASAYDI BU TÃœR BIR CUMHURIYETTE YASAYABILIRDIK.
MIZAHI BIR FILMDE KARGA KOVALARKEN VEYA DOGARKEN ÖLMÜS OLABILIR NE FARK EDER.ZATEN DIKKATLICE IZLEYENLER ATATÜRKÜN ÖLMEDIGINI DE ANLAMISTIR FILMDE.
OSMANLIYA KARSI YAPILMIS BIR FILM DE DEGIL BU FILM.GÜNÜMÜZÜN TÜRKIYESINI MIZAHI ANLAMDA ANLATAN VE TÜRKIYENIN SU ANKI POLITIK DURUMUNU GÖSTEREN BIR FILM BENCE.NEDE OLSA AMERIKA VE AVRUPA BIZI YÖNETIYOR.PADISAH YERINE BASKALRI VAR TAHTTA.YALNIZ SILAHLARI VE GEMILERIYLE DEGIL IMF SIYLE GÖSTERMECIK INSAN HAKLARIYLA BIZI YÖNETENLERI GÖSTERIYOR.NE ATATÜRKE NE OSMANLIYA KARSI BIR FILM.BUGÜNÜ TÜRKIYENIN SIMDIKI DURUMUNU MIZAH YOLUYLA ANLATIYOR BENCE BU "RÜYA"

21-11-2008 14:20 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Osmanlı Cumhuriyeti gerektiği şekilde resmedilmiştir bence.Türkiye bugün bazı konularda geri ise bunun tek sebebi Osmanlı İmparatorluğu' dur.Gani Müjde' ji tebrik ediyorum çok resmetmiş bazı şeyleri.

21-11-2008 18:53 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum milliyetçi komedi bir film olmuş insanın milli duygularını kabartıyor atatürk olmasa bize neler olacağını anlatıyor.iyi film fena değil

21-11-2008 21:20 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Aslında bu filme giderken tek beklentim baştan sona kadar gülmekti ama büyük bir süpriz ile karşılaştım evet bazı komik sahneleri olmasına karşın, herkes Atatürk'ü tartışırken bize farklı bir bakış açısı getirdi Gani Müjde. Ayrıca mükemmel bir sonla gözlerimide doldurmayı başardı güzel bir film bence..

21-11-2008 22:24 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Hiç öyle komik bir film beklemeyin, bilmiyorum ben iki kere anca gülmüsümdür dram gibi geldi afakanlar bastı. Ne Osmanlı ne de Atatürk güzel bir şekilde anlatılmış, acaip çorba olmuş.
Ben bu yüzyılda bir padişahın komik yanlarını göstericek diye düşünmüştüm. Teknolojiyle futbolla müzikle vb gibi değişen gelişenlerle ilgili bir komedi diye düşünmüştüm.
Aşure gibi bişey olmuş. Sonu yine en güzel kareydi.

21-11-2008 23:38 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum gani müjde yüreğine gönlüne sağlık süper bir film şimdi sinemadan geldim.Bayıldım arkadaşlar kesinlikle seyretmelisiniz . Can dündar kesinlikle seyretmeli ve feyz almalı

22-11-2008 01:23 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum NE DENİLEBİLİR Kİ... ARTIK UYAN YURDUM İNSANI UYAN VE ATA NA SAHİP ÇIK... ATA DEMİRER VE GANİ MÜJDE SİZLERE SONSUZ TEŞEKKÜRLER... YÜREĞİNİZE VE AKLINIZA SAĞLIK...

22-11-2008 02:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu filmi dün izledim ve hayal kırıklığına uğradım.Osmanlı Cumhuriyeti bu kadar basite indirgenemezdi.Filmdeki tek duygu Atatürk'ün Türk Milletine yaptığı konuşmaydı.Hiç tavsiye etmiyorum onun yerine Tük Milletinin ne kadar güçlü olduğunu gösteren 120 FİLMİNE GİTMENİZİ HERKESE TAVSİYE EDERİM.Gerçek bir TÜRK filmidir.SÜPER...

22-11-2008 10:41 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Süper bir film olmuş herkesin izlemesi gerekiyor ağlayarak çıktım flimden

22-11-2008 14:18 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum tek kelimeyle rüküş,çok sıkıldığım hatta en sıkıldığım türk filmi buna film denilebilirse:(

22-11-2008 16:46 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi ilk seansında izledim aslında yapacak yorum bulamıyorum ama bu kadar bir rezillik oalbilir mi . osmanlı bu kadar mı aciz gösterilir filmin sonuna kadar hep bir atak bekledim ama nafile. bu filmi yabancılar çekmiş olsa idi osmanlıyı bu kadar alçatmazlardı

22-11-2008 17:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bugün osmanlı cumhuriyetini izlemeye gidiyorum inşllah beğenirim sinema çıışı yorumumu yine yapıcağım :)

22-11-2008 19:18 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Gani Müjde'yi tebrik ediyorum. Çok güzel bir filmdi. Hem keyifli hem düşündürücü bir filmdi. Finali inanılmaz etkileyiciydi. Atatürk'ümüz olmasaydı kimlerin elinde oyuncak olmuştuk görmüş olduk....

22-11-2008 20:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum beklendigi gibi komik degildi evet , ama osmanli bu kadar kotu gosterilemezdi diyenlere sanirim filmi dusunmeden izlediniz demek istiorum.. film osmanlinin sasali donemlerini falan anlatmio gordugunuz gibi ataturk olmasaydi acizlesmis osmanlinin bu durumlara gelicegini , hatta onu da gectim turkiyenin resmen su andaki durmunu mizahi bi dille annatıo film 1.yarisi biraz sıkıcı olsada..2.yarıda verdigi gaz cok iyiydi dusundurucuydu we sonunu gormek icin bile gitmeye deger.. salonca alkisladik ve agladik cunku sahip cıkmamız gereknleri hatırlatan filmlere ihtiyacımz var..

22-11-2008 22:57 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum gercekten cok kotuydu.hiç böyle bi film beklemıyodum.hersey cok sacma sapan.komedı denen bişi yok ki ata demırerden bence bu beklenıyodu herkesce.ben cok sıkıldım izlerken bı an once bıtsın de cıkıyım ıstedım..tabı herkesın kendını yorumu kendıne:S

22-11-2008 23:03 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu kadar bayağı bir film olabilir mi acaba. yazıklar olsun osmanlıyı bu kadar küçük gösterenlere..

22-11-2008 23:05 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ÇOK BEĞENDİM MÜKEMMEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK GANİ MÜJDE..UYAN TÜRKİYE CUMHURİYETİ..

22-11-2008 23:09 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Muhteşem bir film. Böyle filmlere çok ihtiyacımız var. Varlığımızın, bağımsızlığımızın değerini bir kez daha anımsattığı için Gani Müjde ve film ekibine teşekkür etmek gerek.

23-11-2008 01:10 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum hayatta izlemem... deli miyim?

23-11-2008 01:37 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum "böyle filmlere ihtiyacımız var" demek gaffında bulunanların bence çooook şeye ihtiyacı var. yazık!

23-11-2008 01:40 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Türkiyenin bugünkü durumunu, avrupa ve ABD nin bizi nasil parmaklarinda oynattini anlatan bir film. Osmanli Cumhuriyeti deyil Turkiye Cumhuriyeti olmaliydi filmin ismi.. fakat herhalde fazla tepki toplar diye olaylari Osmanli Cumhuriyeti diye bir hayali cumhuriyette dile getirmisler... Böylece tarihi gururumuz olan Osmanli Imparatorlunuda ayaklar altina almislardir.. yazik olmus... Türkiye Cumhuriyetini taclandiramadik, bari birakinda Osmanli Imparatorlunu lekkelemeyelim :(((((

23-11-2008 03:22 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Son yıllrda izlediğim en kötü filimdi beş para etmezdi. objektif olarak bu iyi bir sinema filmi denilemez kesinlikle, büyük bir merakla gidip hayal kırıklığına uğradım...türk sinemasınında son yıllarda yapılan filmlerin yükselttiği kalite ortalamasını düşüren bir film. Neresinden tutsan elinde kalıyor. Korsan cd sine bile para veripte alınıp izlenilecek bir film değil...malesef :(((

23-11-2008 04:03 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Mustafa Kemal Atatürk: "TARIHINI UNUTAN BIR ULUS KAYBOLMAYA MAHKUMDUR" tarihimizi unutmayalim, hayali senaryolarlada kücültüp ezdirmeyelim!!!!

23-11-2008 04:27 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi izleyen biri olarak..birden AA Mustafa'ya mı geldık oldum once..başlangıc aynı cunkı..fılmın son 3 dakıkasına kadar ben hıc lezzet almadım..son dakıkalarda da Atatürkün önemının vurgulanması anlamlandırdı..onun dısında sevmedım,bahsedıldığı kadar iyi değildi fikrimce....

23-11-2008 11:01 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum arkadaşlar dün izledim ve çok beğendim hem biraz güldük hem üzünlendik güzeldi......

23-11-2008 11:47 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi dün akşam izledim.beğenmedim.gani müjde filminde yine karısını oynatmadan geçememiş.acaba arda mehmet rolünde ki çocukta kendi oğlumu die düşünmeden edemedim.

23-11-2008 13:13 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum osmanlıyı küçük görüp eleştirenler ve türkiyenin geri kalma sebebini osmanlıya bağlayanlar inşallah sonunuz osmanlıya ihanet eden ortadoğu gibi olur

23-11-2008 16:03 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum arkadaşlar tüm yorumlarınızı okudum...ben bu filme gitmeden once bol bol gulucegimi sanmıştım. yine guldugum sahnelerde oldu ama bekledigim kadar deildi.daha çok burda ataürk olmasaydı şuanda biz ne olurduk. filmde gordugunuz gibi osmanlı henuz yıkılmamış ama yıkılmasınada ramak kalmış 15 tane ili olan, amerikan mandası halinde, devletin en dogusu ankara olan osmanlı cumhuriyeti. sevr anlaşmasında oldugu gibi şuanki türkiyenin tamamı parçalanmış yani toprak falan kalmamış elimizde. burda film icabı osmanlı devletini övücek hali yok bu görüşte olan arkadaşlara katılmıyorum. ayrıca filmi izlerken çok değişik duygulara kapılıyorsunuz. filmin sonununa dogru ben padişahın pes etmeyim kaçmayacıgını düşünüyodum ama onuda gani müjde çok gusel bi şekilde baglamış.bence film evet bekledigimiz kadar komik deildi ama gerçekten farklı gusel olmuş atatürke milyonlarca kez tşk etsek azdır.(bu arada atatürkün agaçtan düşüp ölmesine kafa yormayın orda sadece baygınlık geçiriyor)belki de film mustafanın rüyasıydı bizi bu durumdan kurtamak için uyandı...benim görüşümde bu biraz bilinçli izlersenniz ne dedigimi anlıcaksınız. izlemeyen arkadaşlarda bu yorumların tesiri altında kalmasın gidip izlesin sonradan yorum yapsınlar gani müjdeye tekrardan tşkler.

23-11-2008 16:16 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi korsan cd sini alıp izlemek bile hata olur, verdiğim zamana ve paraya yazık.. hala gitmediyseniz ve baska bir filme gitme ihtimaliniz varsa hi düşünmeden diğerini seçin..

23-11-2008 20:26 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Çok güzel bir film. Komedi diye gittik, milliyetçi duygularımız kabardı, gözlerimiz dolu, hatta filmin sonunda tüylerimiz diken diken oldu. Atamızın önemini bir kez daha anlamamızı sağlıyor. Mutlaka gidin

23-11-2008 20:53 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu kadar olur ya, çekenler begendi mi acaba bu filmi? yazık ya bırakın film yapmayı artık gidin dizi yazın

23-11-2008 21:34 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu kadar iğrenç flim izlememiştim

23-11-2008 21:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Yıkılıştan önceki felaketler zinciri,küçülme ve nihayet yıkılışın ana sebebi olan ittihat ve terakki cephesi ve kafası birde komedisinden (bu film)melodramına (elveda rumeli) hala kendini kurtarıcı diye sınıflandırmıyor mu. Tabii milleti okumaz, yorumlamaz bellediniz (50 60 yıllık yumuşatma metotlarıyla) ve viran edip kovulduğunuz kapıya aynı kafalarla geri geldiniz değil mi? Bu millet necip karakteriyle sizi ta İspanyalardan,Polonyalardan kurtarıp getirdi, baktı besledi. Ama hala her bitlenişinizde bu masum millete ve onun değerlerine saldırmanın teknik ve sanatıyla meşgulsunuz. Ama o tarihi biz okumuyorsak ta siz okuyun, her hainliğiniz sizi daha dibe göndermekle sonlandı. Bekleyin, sizin ve yaptıklarınızın farkında olanlar VAR.

23-11-2008 22:39 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bugün izledim süper olmuş. Eline sağlık Gani Müjde Ata seni çok seviyordum sevgim daha çok arttı çok teşekkürler.

23-11-2008 23:48 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence de çok kötü bir film olmuş tavsiye edilmeyesi bir film...

24-11-2008 00:21 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Galasından kahkayla çıktılar dendi bende bugun hadi biraz gulelim diye gittim. filmde komedi denen birsey yok bir iki kufur ediyor diye butun salon sırıtıyo. film kesinlikle bir dram filmidir ve gayet kötü bir filmdir kesinlikle parama yazık bence gitmenize hiç gerek yok.. Benden soylemesı

24-11-2008 01:02 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu gece izleyince gördüm ki ''O'' olmasaydı.. Kurtuluş savaşı yapılmasaydı..

Parasını düşünenler içinse Turgut Özakman'dan ''19 Mayıs 1999 Atatürk Yeniden Samsun'da'' kitabını öneririm. Zira sanatın diğer bir kolu elle tutulur birşey en kötüsü satarsınız...

24-11-2008 01:09 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Osmanlı Cumhuriyetini bu gece izledim.İyi ki de izlemişim.Çünkü bence bu film bize hem geçmişimizin ne kadar kuvvetli olduğunu ve Atatürk'ün bizim için ne kadar değerli olduğunu birkez daha anladım.Bence "Mustafa" filminin veremediği mesajları bu film veriyor.Bugünkü yaşadığımız hayatımızın kıymetini bilmeli ve çocuklarımıza da bize Atatürk'ün bıraktığı gibi bir yaşam bırakmalıyız.Filmin sonunda Atatürk'ün sesini duyunca gözyaşlarımı tutamadım.Bence Cumhuriyetimizin emenet edildiği tüm Türk gençleri bu filmi seyretmeliler...Gelecekte oradaki görüntüleri yaşamamak adına...Boğazda ve filmin birçok yerinde topraklarımızda dalgalanan Amerika bayrakları içimi sızlattı.Mizahla da olsa bize değerlerimizi hatırlatan Gani Müjde'ye Türk milleti adına teşekkür ederim...

24-11-2008 02:15 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Tebrikler Gani Müjde!!!! Tebrikler Ata Demirer!!! Elinize, yüreğinize, gönlünüze sağlık!!! "Mustafa"nın üstüne o kadar iyi gitti ki bu film. Ata'm sana ne çok şey borçluyuz!!! Ama bunu anlamak bazı insanlar için çok zor!

24-11-2008 02:43 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filme bende komedi dozu yüksektir ve osmanlı şaşalı debdebeli anlatılmıştır diye düşünerek gittim. fakat çok daha mutlu oldum öyle anlatılmadığına. gani müjde isim olarak osmanlı cumhuriyeti desede filmine şu anda türkiyenin benzer durumlarına dikkat çekmiş. filim çekim tekniği olarak gayet vasat seviyelerde ama içerik olarak bence tam doğru yerlere parmak basmış. filmi çok dikkatli seyrederseniz türban kavgalarının mustafa kemal yüzünden olduğunu savunan bir kesme derin göndermeler olduğunu göreceksiniz. 2008 de herkes fes giyip yaşmak ve feracelre bürünmüş fakat tüm özgürlükler amerikan bayrağının altında tutulmuş bir türkiye resmi. bir yandan abye girme baskısıyla yapılan yalakalıklar bir yandan abd nin üzerimizde kurduğu hakimiyet. çok iyi anlatılmış. filimde ata demirer in dinlediği ve gözlerinin dolduğu şarkıya dikkat çekerim ki çok yerinde bir seçim olmuş. bu zamana kadar beyaz perde de seyrettiğim en korkusuz eleştirileri yapabilen bir film. hiç bir tepkiden çekinmemişler ve neyin ne olduğunu başarıyla anlatmışlar. FİMİN SİTE TARAFINDAN HAZIRLANAN TANITIMINA KISACA BİR CÜMLE YAZMAK İSTERİM YAZDIĞINIZ BU YORUM FİLMİ İZLEMEDEN ÖNCE Mİ HAZIRLANDI ÖYLE İSE İZLEYİP ACİL GÜNCELLEYİNİZ YOKSA ELİNİZE BİRİLERİ HAZIRLANMIŞ YORUM MU TUTUŞTURDU? FİLİMDE ATATÜRKE YÖNELİK KÜÇÜK DÜŞÜRÜCÜ HERHANGİ BİR İMA OLMADIĞI GİBİ EN SON FİNAL CÜMLESİ ''KEŞKE ZAMANINDA BU GEMİLERE GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER DEMİŞ OLAN BİRİ OLSAYDI'' İDİ. kısacası filmi sadece gözünüzle değil beyninizle de seyredip şimdiyle alternatif osmanlı cumhuriyetini bir karşılaştırın ki antep sengermen ile fener ilerki zamanlarda karşılaşmasın....

24-11-2008 11:36 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Arkdaşlar kesinlikle izlenmesi gerekn bi film hatta Türkiyede yapılan en iyi siyasi film diyorum evet aynen öyle! yukarıdaki arkdaşlara katılıyorum!KESİNLİKLE İZLEYİN VE UYANIN ARTIK!
UYAN TÃœRKÄ°YE!

24-11-2008 13:11 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum yazık buyuk turk mılletı yazık

bır ınsan ataları ıle ancak bukadar dalga gecebılır

cıhana hukm eden koca osmanlı dan aldıgınız bumudur yanı

mustafa kemal ataturk ve sılah arkadaslarından aldıgınız bumudur

sızler bu tarz bır fılım yaparken veya bu tarz bır fılım yorumlarken,yuce bır ahlakı zedeleyerek baslıyosunuz

rahmetlı ataturku neden tek yonu ıle ele alıyosunuz,cok yonlu bır ınsan oldugunu unuttunuzmu

ben bır osmanlı torunuyum,
onun ahlakı ıle yetıstım
lutfen atalarım ıle dalga gecmeyın
ve osmanlı ımparatorlugunun 700 yıllık saltanatının altında ılahı hukumlere uyusunun yattıgınıda unutmayın...

24-11-2008 14:10 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum teşekkürler....HERHALDE geçmişiyle dalga geçen tek millet biziz....!!!!

24-11-2008 16:41 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ya arkadaslar gerçekten sizin anladıgınız bu mu filmde geçmişi ile dalga geçio diyosunuz. zaten şuanda osmanlı devleti yıkıldı yerini türkiye cumhuriyeti aldı bence gani müjde yine iyimser davranmış bugune kadar osmanlı cumhuriyetini getirtmiş. bana kalsa eger mustafa kemal atatürk olmasaydı şuanda kim bilir hangi devletin himayaesi altında olurduk. filmde atatürk olmasaydı günümüzde neler yaşanabilirdi üzerine yazılmış bir senaryo. filmi izleyen arkadaşlar gördünüz işte atatürk gibi bi ulu önderimiz olmasaydı bugunki halimizin ne olacağını. şuandada bizi yönetmeye çalışıyorlar gani müjde sağ olsun bilinçlenin demeye çalışıyor siz filmin o kısmında kalın. geçmişle dalga geçio diyosunuz asıl mesaj o deil burda. Gerçekten güzel bi film olmuş herkeze öneririm gidip izleyin şuanda da üzerimize bu tür oyunlar uygulanmak isteniyor. bizde ata demirerin filmde dedigi gibi "keşke zamanında bu gemilere geldikleri gibi giderler demiş olan biri olsaydı" durumunda kalmayalım. artık yerden kalkıp uyanacak bi mustafamız yok...

24-11-2008 19:41 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Film hakkındaki tanımı güncellemeye gerek yok. Bilmeniz gereken şu. Film Mustafa filminden önce tamamlanmıştı ve Atatürk'ün karga kovalarken ölmesi nedeni ile tepki çekti. Daha sonra Mustafa filminin aldığı tepkilerden sonra filmin belli kısımları yeniden düzenlendi. Filmin sonunda gördüğünüz Atatürk sahnesi Mustafa filmi olmasa olmayacaktı mesela. Burda filmi eleştiren birşey yok, benim eleştirdiğim kısım Atatürk'ün reklam malzemesi haline getirilmesi oldu. Önce Atatürk'ü çok ucuz bir şekilde öldürerek bunu piyasaya sızdırdılar ki oluşan tepki ile reklam olsun, daha sonra baktılar Mustafa filmi çok tepki çekti, bundan yararlanarakta sonuna böyle birşeyler ekledilerki ordan oluşan tepki ile insanları bu filme çeksinler. İşte benim eleştirim bundan kaynaklanıyor. Neden film kendi içeriği ile değil de Atatürk üzerinden reklam yapılıyor. Yoksa film güzel ona bir sözümüz yok.

24-11-2008 20:46 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum son derece başarısız ve yazık diyebileceğim bir filim.hiç insan tarihini atalarını bu kadar küçük düşürürmü?atatürk olmasaydı tabiki felaket olurdu çok körtü olurdu ama bu tıpkı einstein olmasaydı yada alexander grahambel olmasaydı ne olurdu sorusu kadar şaçma kim bilirdi ne olurdu. eğer biz kendi tarihimizle ilgili böyle filim yaparsak yarın bir gün amerikalının biri çıkar osmanlı imparatorluğu diye bir fiilim yappar ki buda büyük iskender filmi gibi destansı bir filim olur 12 dalda oscar kazanır bizde bakarız aaaa adamlar bizim tarihimizi ne güzel yazmış diye gani müjdeyi esefle kınıyorum keşke osmanlının guru duyulacak yanını ve biz türklerin atalarının 7 kıtaya birden nasıl hükmettiklerini ve atatürk gibi muhteşem bir kumandanın bu türklüğü hayatta tutabilmek iiçin ne kadar zorluklar çektiğini yazan bir filim yapsaydıda amerikaya yollayıp biz osmanlı türklerinin ve atatürk gençliğinin nasıl bir milletten geldiğini anlatsaydı.işte o zaman ayakta alkışlanan bir yönetmen olurdu.Ersan OSMANOĞLU

24-11-2008 21:11 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi beyenmeyen bazı arkadaşların Atatürk'ün adını kullanırken küçük harfle başlamaları açıkçası dikkatimi çekti.

24-11-2008 21:27 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum sn gani müjde bey !!!
Atatürk olmasaydıgünümüz türkiyesi ne olurdu sorusuna karşılık mizahi bir dille anlatılacak olan filmi izlemek için büyük bir merak ve hevesle gittim.kiii çok uzun bir süredir sinemaya gitmeme eğilimi içindeydim.son zamanlardaki kalitesiz filimleri izlememek için Sinemaya gitmemekle ne kadar haklı olduğumu bu filmlede anladım.ben bu kadar düzensiz,konusuz,ne yapıldığı belli olmayan,bu derece kalitesiz filme çok az rastladım.eğerki şimdiki hükümet eleştiriliyorsa daha belirgin ve daha mizahi farklı bir biçimde anlatılabilirdi.çünkü o kadar çok malzeme var ki mizaha dökülecek.........olmamışşş GANİ BEY :((((

24-11-2008 21:59 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum TEBESSÜM BİLE ETMEDEN ÇIKIP GELDİM

24-11-2008 23:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum rezalet

25-11-2008 00:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence ata yı kullanıp egosunu tatmin etmiş gani bey. pah.......

25-11-2008 01:39 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum sayın gani müjde yaptığınız filim çok kötü elbetteki ulu önder atatürkün değerini hepimiz biliyoruz ve sonsuz saygı duyuyoruz lakin asırlarca dünyaya hükmetmiş bir osmanlı hanedanını bu kadar basitleştirmeniz bu kadar küçük düşürmeniz hiç hoş değil bir osmanlı torunu olarak utanç duydum hiç kimse tarihiyle dalga geçmemeli üç beş kişi devletine milletine ihanet etti diye 500 yıllık hanedan bu kadar basitleştirilemez

25-11-2008 01:50 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Son padisahimiz olan Vahdettin Han bizzat Mustafa Kemal Pasa yi görevlendirerek bu milleti ancak sen kurtara bilirsin diye anadoluya yollamis maddi manevi yardimda bulunarak ayni zamanda isgalci devletleri oyalamisdir.. bu sayede Mustafa Kemal Pasa ankarada yeni bir devlet kurup kalkinip kurtulus savasi baslatmisdir!! bu film Osmanliya son derece haksizlik etmekte.. Ataturkun "Tarihini unutan bir ulus kaybolmaya mahkumdur" sözünü unutup tarihimizi kücük düsürmeyelim..
Sanki Mustafa Kemal Pasa baska ülkeden ital edilmis parayla tutulmus komutan gibi algilaniyor. Atatürk'de bir Osmanli torunudur, Osmanlinin yetistirdi komutandir. Bugunku Turkiye Cumhuriyeti Osmanli Imparatorlunun devamidir bir nevi.. ayni millet sadece yönetim sekli deyisik!!! Mustafa Kemal Pasa olmasaydi elbet baska bir komutan kurtulus savasi baslatacakti fakat kazanirmiydi tartisilir. Mustafa Kemal Pasa'nin azmi dusunceleri fikirleri ATATURK olmasini saglamisdir.
bu filmde maalesef Atatürkün anlatildini övüldünü göremedim.. bir sinema yazari olarak Atatürk cok daha güzel sekilde fikirleriyle getirdikleriyle yaptiklariyla anlatilabilirdi.. sanki suan cokmu Atatürkcü olarak yasiyoruzda sanki Atatürk olmasaydi suan neolurduk diye soruyoruz!!! Ha bunu sorarken birde gururumuz olan Osmanli Imparatorlunuda lekelemekten hic geri kalmiyoruz.. PESSS!!! bence Osmanli padisahlarindan cok Atatürkün kemikleri sizliyor suan bu filmden sonra!!!

25-11-2008 03:28 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Son padisahimiz olan Vahdettin Han bizzat Mustafa Kemal Pasa yi görevlendirerek bu milleti ancak sen kurtara bilirsin diye anadoluya yollamis maddi manevi yardimda bulunarak ayni zamanda isgalci devletleri oyalamisdir.. bu sayede Mustafa Kemal Pasa Ankarada yeni bir devlet kurup kalkinip kurtulus savasi baslatmisdir!! bu film Osmanliya son derece haksizlik etmekte.. Ataturkun "Tarihini unutan bir ulus kaybolmaya mahkumdur" sözünü unutup tarihimizi kücük düsürmeyelim..
Sanki Mustafa Kemal Pasa baska ülkeden ital edilmis parayla tutulmus komutan gibi algilaniyor. Atatürk'de bir Osmanli torunudur, Osmanlinin yetistirdi komutandir. Bugunku Turkiye Cumhuriyeti Osmanli Imparatorlunun devamidir bir nevi.. ayni millet sadece yönetim sekli deyisik!!! Mustafa Kemal Pasa olmasaydi elbet baska bir komutan kurtulus savasi baslatacakti fakat kazanirmiydi tartisilir. Mustafa Kemal Pasa'nin savas stratejisi azmi dusunceleri fikirleri ATATURK olmasini saglamisdir.
bu filmde maalesef Atatürkün anlatildini övüldünü göremedim.. bir sinema yazari olarak Atatürk cok daha güzel sekilde fikirleriyle getirdikleriyle yaptiklariyla anlatilabilirdi.. sanki suan cokmu Atatürkcü olarak yasiyoruzda sanki Atatürk olmasaydi suan neolurduk diye soruyoruz!!! Ha bunu sorarken birde gururumuz olan Osmanli Imparatorlunuda lekelemekten hic geri kalmiyoruz.. PESSS!!! bence Osmanli padisahlarindan cok Atatürkün kemikleri sizliyor suan bu filmden sonra!!!
Ata Demirer icin tekrarliyorum, aktörlükün ON üstü ON fakat senaryo secimi yanlis.. cok guzel SUPER bir konu fakat islenme sekli sifir!!!

25-11-2008 03:39 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Film hakikaten çok kötü. senaryoda, hikayede hiç akıcılık yok. Film neyin hikayesi belli değil. ABD İşgali mi (ki felaket abartılmış), Osman bey ile Asude aşkı mı, Ankarada'ki direnişçiler mi (bu ülkenin siyasi jargonunda hiçbir zaman "direnişçi" kavramı kullanılmadı), hangisi hikayenin ana teması. Herşey birbirine karışmış, bir sürü mantık hatası (Sultan hanım son moda takılırken, padişah hazretleri Murat 124 taksiye biniyor, pes yani). Filme iki tane final yapmış Gani Müjde efendi. Amatör tiyatro tadında, karakterler sırayla girip sözlerini mesajlarını verdiler. Bari böyle final yapmayaydın. Oysa bu güzel fikri, Atatürk olmasaydı fikri kimbilir ne güzel anlatılabilirdi. Bu fikri böylece kullanıp atmasaydın keşke Gani Müjde.

25-11-2008 09:59 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum tek kelimeyle BERBAT.kesinlikle gitmeyin ... bu film senaryosunu ata demirer nasıl kabul etmiş aklım almıyor.. osmanlıyı bu şekilde gösteren zihniyete kayanak yarattığım için kendimden utanıyorum!!!!!!!!

25-11-2008 10:40 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Ey Türk Milleti, herkesin fikrine görüşüne SAHİP ÇINIZ, SAYGI DUYUNUZ.

25-11-2008 11:34 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Filmi henüz izlememiş bir kişi olarak şunu söyleyebilirim: Önünüze gelen ve hakkında olumlu referanslar verilen bir aşçı tarafından yapılan bir yemekten önce bir lokma alın ve tadına bakın.
Dünyada yaşayan insan için en zararlı seçim,önyar
gılara uyularak yapılan seçimdir.Sonuçta ticari bir amaçla yapılmıştır,öznel tarafları vardır,bel
gesel değildir.Yorumunuzu bunları da düşünerek yapın.Filme vereceğiniz para,yaklaşık bir piyango bileti parası.Umarım bu satırlar,okuyanlara yararlı olmuştur.

25-11-2008 11:44 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ne güldürebil ned üşündürebildi nede başka bir tat verebildi içimdeki atat demirer yok oldu gitti ilk defa sinema biletine verdiğim paraya acıdım...........................................

25-11-2008 12:21 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum gani müjdeyi oldum olası sevemedim çok para göz bir tipi var reklam anlayışıda berbat para göz olduğunu belli eder eşekilde kahpe bizansın tanıtımını hiç unutamadım zaten hayatımda seyrettiğim en uyduruk filmlerden biriydi olmayan arabayı bulun die reklam yaptılar sonra hiç ses seda çıkmadı üç kağıt ile her haltı yiyen bir tip bu filminde onlardan farkı yok sırf para için yapılmış ve nerden reklam yaparız da para kazanırız diye yapılmış boşuna Atatürk var diye duygusal davranmayın adamın umurunda olduğunu sanmıyorum para gelsin de nasıl gelirse gelsin diye düşünmüş

25-11-2008 12:54 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum çok kötü bir film ne bir duygusallık ne bir komedi,ama öle bir fragman yapılmışki filme bu yüzden tebrik ederim bir tek...filde ata demirel olduğu için tereddütsüz gitmiştim filme inanılmaz bir hayalkırıklığı yaşadım.ve uzun bir süre türk filmi tercih etmiycem bu yüzden sanırım.

25-11-2008 18:46 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu film hiç bir şeyi anlatmıyordu yaa güzel diyen arkdşlara inanamıyorum,okadar basit bir senaryoki herkesin evde yazabileceği türden bence...ve osmanlıdan çok aşk filmini andırıyordu.

25-11-2008 18:51 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum hayatımda seyrettığım en kotu fılmlerden bır tanesı.paranızı sokağa atmayın,evınızde dızı seyredın enazından bır konusu var.atademırer bu fılmle butun ımajını yerle bır etmıstır.

25-11-2008 19:58 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum insanların emeğine saygım var ama bu film gerçekten çok kötü olmuş.verilen sinema parasına,ayrılan zamana yazık.bu filme gideceğinize bir kemal sunal filmi seyredin hiç olmazsa gülersiniz.defalarca seyretmiş olsanız bile...

25-11-2008 20:14 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Talihsiz izleyici Emine OSMANOĞLU paramı geri istiyorum...

25-11-2008 21:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Talihsiz izleyici Emine OSMANOĞLU paramı geri istiyorum...

25-11-2008 21:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum atacım sen harikasın filmede cok gondermeler yapmışın slında suanki durmumuzu ne kadar hayal urunude dersen de
suanki durumu yansıtmışın tebrik ederim ama seni filmde kulanmak bi komedyene gitmemiş biz senin guldurmene alışkınız aglatmana diil

25-11-2008 22:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum koskoca Osmanlı imparotorluğu bu kadar küçük düşürülemezdi!!!

25-11-2008 23:22 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum herkes farklı bir şey söylüyor bizim de kafamız karıştı aslında film atatürk olmasaydı neler olabilirdi diye düşünen birinin hayallerinden başka bir şey değil çokta kafaya takmamak lazım vesselam...

26-11-2008 15:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum MUHTEŞEM BİR FİLM, ANLAMAYANLAR TARİH BİLMEYENLER.. GANİ MÜJDE'Yİ GÖRDÜĞÜM YERDE ELLERİNİ ÖPECEĞİM.

26-11-2008 16:28 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ÇOK SIKICI, HİÇ BİR KONUSU OLMAYAN İĞRENÇ DİYEMİYORUM DAHADA ÖTESİ BİR FİLM....BEN ANLADIMKİ BU İŞLER ÖYLE REKLAM YAPMAKLA OLMUYOR SAKIN GİTMEYİN BİZ BİR HATA YAPTIK!

26-11-2008 17:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum osmanlı 500 sene önce koskocaydı biraz tarih okuyun devam etse bundan farklı olamazdı

26-11-2008 18:32 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ben bu filmi izlediğimde kanım dondu tarih bölümü öğrencisi olarak böyle bir rezaletin sonuna kadar karşısındayım bu filmin bir an önce vizyondan kaldırılmasını istiyorum tüüüüüüüüüüüüüüüü size lanet olası herifler

26-11-2008 18:42 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum arkdaşmla beraber gittim çok güzel uyuduk ii uyuttu yani 2 kere gülümsedigimi hatırlıyorum onun dışında başka bi b.k yok konu düşünce olarak iyiydi bunu biliyodum ama zekice üzerine gidilmemiş atatürkü de küçümsemiyo osmanlıyıda ama gidilmesi gerekesiz ne oldugu belli olmayan bi film...

26-11-2008 22:05 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum en başta yazılanları kim yazmışsa,kesinlikle katılmıyorum.gani müjdenin yerinde bile olmazsın.film harika arkadaşlar.tabi değerini bilene

26-11-2008 22:50 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filme bugün gittim. bence cok iyi yapılmış bi film. tek kotü tarafı komedi filmi gibi lanse edilmesi, bir tarih bölümü ogrencısı olarak gozlerım dolu dolu ızledım..

27-11-2008 00:35 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu flimin konusu icerigi cok kuvvetli ama bir konu bundan daha kotu islenemezdi heralde bu saglam kadro boyle HARCANMAMALIYDI. FLIMIN BITIMINDE ATAM BUYUKSUN DIOSUN AMA cok basarisiz olmus.

27-11-2008 00:43 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmde hoşuma giden sadece 3 cümle ve son 3 dakika vardı onun dışında osmanlı'nın bu kadar aciz gösterilmesi de kanıma dokunmadı değil.Yine de emeğe saygı teşekkürler MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

27-11-2008 02:02 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu film bi kere tam bir tuzak ,Atatürkün ismini ve Osmanlı'nın saltanatını kullanıp dikkat çekmişler.Ama filmde hiç bir şey yok .osmanlıyı aşağılamakta çok başarılı sadece.Atatürk ün ismide kullanılmış.Bom boş bir film insanlara hiç bir şey veremez.Atatürkün kıymetini bilmeyen insanlar zaten bu saçmalıkla mı anlayacaklar.Osmanlı iyiki vardı.Atatürk iyiki vardı.Osmanlı ve sonrasında Türk Cumhuriyeti şanlı bir milletin devamı.Ayrıca filmin bütçeside kısıtlıydı herhelde kostümler iyi değildi.İstanbul'un manzaralarıyla filmi renklendirmişler.Tabi manzara bedava,Gani bey Atatürk'ün kıymetini anlatmak için bu filmi çektiyse?birde Osmanlı olmasaydı filmini çeksin de gülelim....

27-11-2008 10:30 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ÇOK BÜYÜK HAYALKIRIKLIĞI.FİLME GÜLMEK İÇİN GİRDİK SİNİR KÜPÜ OLUP ÇIKTIK GÜLEMEDİK AKSİNE OSMANLI YI BU KADAR KÜÇÜLTMELERİ ÇOK ÜZDÜ BENİ.ATATÜRK Ü SEVMEK İÇİN OSMANLIDAN NEFRET ETMEK Mİ GEREKİYO.

27-11-2008 10:42 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ya bu filme iyi diyen arkadaşlara yuh yani yuh ötesi yuh. 2 saatlik bir filmde 1 dk atatürkümüzün önemi anlatılmış diye kalktınız filmi atatürkü anlatıyo dedininz soruyorum size bu film piyasaya çıkmadan türü neydi komedi değil mi filmi gerçekleştirenler film çok eğlenceli seveceksizin demedimi. ama sanırım onlar filmi çekerken yapılan çekim hatalarınıda filme koyulacak sanmışlar. bence son derece önemsiz ve kötü bir film. eğer atatürk olmasaydı ne olurdu diye bir film yapılacaksa bu daha kaliteli ellerden -ve ciddi bir şekilde çıkmalı. her şey bu kadar basit olmamalı. bu film yerine avrupa yakasının tekrarını verseler daha eğlencelidir buna eminim

27-11-2008 12:57 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BUYUK OSMANLI IMPARATORLUGUNA YAPILAN BU BUYUK HAKARETE GUZEL YORUMLARI ILE KATILAN TUM YORUMCULARA TESEKKUR EDERIM.

RAHMETLI MUSTAFA KEMAL ATATURK'U GERCEK MANADA ANLAYIP DEGERLENDIRENEDE SONSUZ TESEKKURLER.

SAYIN GANI MUJDE BEY SIZE TESEKKUR ETMIYECEGIM,CUNKI TARIHINE,DININE VE ATALARININ TUMUNE SAYGI GOSTERMEYEN SANATCI VE YONETMEN OLAMAZ,INSANIN YARADILIS GAYESINEDE HIC UYMAZ ILAHI HUKUM ILE DEVLET YONETEMEYENDE ILEL EBET PAYIDAR KALAMAZ,OSMANLI 700 YIL ILAHI DEGERLERI AYAKTA TUTUP CIHANA YAYMASI ILE SURDURDU BU SALTANATI,DILERIM BU YORUMLARDAN DERS VE IBRETLER ALINIRDA INSALLAH,SUAN DUNYADAKI YAHUDI ZIHNIYETININ OYUNLARINA GELMEYIZ.

UYANIN CAN KARDESLERIM BIZ BUYUK BIR MILLETIZ.

27-11-2008 13:32 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum "ATATURKU SEVMEK ICIN OSMANLIDAN NEFRET ETMEKMI GEREKIYO"

tesekkurler...guzel ve acıklayıcı bır kelıme

tum dunya tarıhını bas tacı ederken bız ayaklar altına alıyoruz.

27-11-2008 13:35 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Filmden şu anda geldim.Bu dönemde,bu şartlarda yapılabilecek en yürekli film.Atatürk'ün büyüklüğünü liderliğini anlatmaya gerek duyar hale geldiğimiz,bu millete verdiklerini hala sorgulamakla yükümlülük hisseden esaret yanlılarının Türk milletini Atatürk olmasa idi ne hale getirebileeğini eleştirisel yönden çok güzel anlatıyor.Bu millet ki satılmış medya nın esiri,her gördüğünüe,duyduğuna inanır halde,bu insanlarda olmazsa,bu halk uyandırılmazsa ne bağımsızlığı ne hürriyeti ne özgürlüğü kalacak.Tebrikler gani müjde.Tebrikler Osmanlı Cumhuriyeti kadrosu ekibi.

27-11-2008 14:15 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum gitmiyom tamam berbatmış

27-11-2008 19:48 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ben filmi bugün izledim en başta güldüm ama sonlarda yurdumuzun işgal edilişi ve askerlerin ölmesi beni büyük bir üzüntüye boğdu filmin sonunda atatürk yerden kalkıyor ve bugünkü halimiz gösteriliyor biraz argo var ama aşırı değil mustafa filmine iyi cevap olmuş bence o filmide beğenmedim atatürkü anlatan ve onu daha da sevmemi sağlayan ve herkesin gitmesini istediğim bir yapıt vildan atasever de filmde direnişçiyi oynuyor çocukları fln oluo işte

27-11-2008 20:16 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum valla film komedi açısından iyi bir film diyorlar yanlız padişahı sankı karı kız düşkünü gibi göstermişler bence burası yanlış bir seçim her nekadar omedi filmi olsada bizim ecdadımıza yakıştırma yapmış gibi oluyor . Buda türk milletinin ecdadını yanlış anlamasına sebeb oluyor .... halbuki osmanlı padişahlarının hepsi evliyaullah'tır

27-11-2008 22:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum valla film komedi açısından iyi bir film diyorlar yanlız padişahı sankı karı kız düşkünü gibi göstermişler bence burası yanlış bir seçim her nekadar omedi filmi olsada bizim ecdadımıza yakıştırma yapmış gibi oluyor . Buda türk milletinin ecdadını yanlış anlamasına sebeb oluyor .... halbuki osmanlı padişahlarının hepsi evliyaullah'tır

27-11-2008 22:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Çok çok çok kötü bir filmdi.. başta komikleştirilmeye çalışılan film.. ortalara dogru ne olsa nasıl yürüse havasına bürünmüş.. en sonunda hiç bi numara olmadıgı anlaşılınca Atatürke yer verilerek prim yapmak istenmiş.. Bir konu ancak bu kadar güzel rezil edilirdi.. tabrikler GANİ MÜJDE..

27-11-2008 23:39 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Gani Müjde'ye teşekkür ediyorum erçekten yerinde ve zamanında yapılmış çok güzel bir film filmin başında Mustafa'nın ölmediğini biliyordum ve sonunda padişahın keşke zamanında biri gelip geldikleri gibi giderler deseydi cümlesi içimi titretti ve sonunda Mustafa'nın ayağa kalkıp kuşu kafesinden çıkarıp sonra da karga kovalaması ardında da Ulu Önder Atatürk'ün sözleri beni çok duygulandırdı. Kendimi çokfarklı hissettim gözlerim doldu Gani Müjde'ye defalarca teşekkür etsem az izlenilmeyi hakeden gayet güzel ve çok başarılı bir film Oyuncu kadrosu da çok sağlam.Herkesin emeğine sağlık...

28-11-2008 01:49 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum OSMANLI CUMHURİYETİNİ BUGÜN İZLEDİM GERCEKTEN MUHTEŞEM BİR FİLMÖZELLİKLE SONUNDA'KEŞKE TAA EN BAŞTAN BİRİ ÇIKSAYDIDA GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER DESEYDİ'DEDİ ORDA YAN TARAFTAKİ ADAM HÜNGÜR HÜNGÜR AGLAMAYA BAŞLADI KEŞKE TAHTI TORUNUNA BIRAKMAYIP MÜCADELE ETSEYDİ KURTULUŞ SAVAŞIDA İMKANSIZDI AMA ALINDI GERÇİ ATATÜRK Bİ TANE...

28-11-2008 02:10 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum AYLARDIR BEKLİYORDUK GİTTİK GÖRDÜK GELDİK SİNEMA SALONUNDAKİ HERKES ŞOOOOOOOK GANİ MÜJDE SEN NE YAPTIN KOMEDİMİ DRAMMI MELODRAMMI NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN VASAT DEMEK BİLE İLTİFAT SANIRIM ÇOK BÜYÜK BİR HAYAL KIRIKLIĞI YAŞATTIN BEĞENEN KİTLEYİ ÇOK MERAK EDİYORUM

28-11-2008 03:25 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum dün filmdeydik bi beklentim olmadığı halde girdim filme buna rağmen hayal kırıklığına uğradım filme kötü diyemeyeceğim resmen berbat Ata DEMİREL bu seneryoyu okumadan evet dedi herhldi resmen osmanlı imparatorluğunu küçük düşürmüşler saçma sapan bişeydi ilk defa verdiğim bilet parasına acıdım açıkçası

28-11-2008 10:32 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Türkiye Cumhurriyeti kurulmasaydı ne olurdu_? bundan daha iyi anlatılamazdı.her na kadar Ata Demirer avrupa yakasında ki Volkanı olmaya çalışmışssa da filmin oldukça güzeldi,ilk görüntüde ağaçtan düşüp (güya ölmesi) sonunda uyanması çok ii düşünüşmüş bence. Ama en can alıcı sahne tamamen işgal edilmiş osmanlı da padişahın"keşke vaktinde geldikleri gibi giderler diyebilseydim" demesiydi
.iyi seyirler.

28-11-2008 12:00 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum film çok kötüydü... komik değildi... duygu yoktu...mesaj yoktu... kısacası ben bu filmde hiç birşey bulamadım... ha şimdi film başlıyacak derken bitti :) eğer illaki tarihi film çekilecekse böyle filmlere ihtiyacımız var diyen arkadaşlara hitaben istanbulun fethi çekilebilirdi çanakkale savaşı çekilebilirdi kurtuluş savaşı çekilebilirdi... filmi izlerken şöyle bir senaryo aklıma takıldı ister istemez fatih sultan mehmet olmasaydı :)

28-11-2008 14:36 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum çok merak ettiğim halde filmi anca dün gece izleme fırsatı buldum. bende diğer arkadaşlar gibi bu filme gitmeden önce çok gülüp eğleneceğimi sanıyodum ama malesef iğreenç bi filmdi. çok pişman oldum gittiğime bi film bu kadar rezil olur herşeyi geçtim resmen bi aşk filmi izledim.

28-11-2008 18:02 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Ata "DEMİREL" yazan insanların var olması bu film ve bu gibi filmleri gerekli kılan. Sen git recep İVEDİK seyret. Osurarak şişe uçurmak küçük düşürdü asıl koskoca Osmanlı İmparatorluğunu, Türk Halkını... O yüzden var bu filmler... Ama kim anlar...

28-11-2008 18:50 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu kadar seviyesi düşük bir filmi haytım boyunca izlememiştim. Film çıkışı Gani Müjdeyi görsem paramı geri isterdim.Atatürk ü övmek isterken herşeyi eline gözüne bulaştırmış, Milletine kıyamayan el üstünde Atatürk bu filmi izleseydi Gani Müjde nin suratına tükürürdü.Benim milletim bu kadar acizmi diye. Bir Atatürk ölseydi başka bir Atatürk çıkarırdı bu topraklar. Millet olarak aşağalamış adam bizi filmde. Uzun bir yaşanmış olay ama kısaca anlatacağım.Atatürk İngiliz kralını Dolmabahçe de yemeğe çağırmış İngiliz herşey süper hazırlanmış, tam yemek sırasında garson tatlıları getirirken, elindeki tepsi ile düşmüş.Atatürk İngiliz kralına dönmüş ve Bu millete herşeyi öğrettim ama uşak olmayı öğretemedim demiş.Filmde ABD gemileri Türk kıyılarında demirlemiş gözüküyor. Bir direniş olmaz mı ya, Türk halkını nasıl bu kadar aciz gösterebilirsin Gani Müjde sen nasıl Türksün. Daha ağır yazmak geliyor içimden ama.....

28-11-2008 23:38 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ya arkadaş millet takmış bu filmler sayesinde Atatürkün değerini anlaşılıra... anlamayan hiç anlamaz ama benim gibi Atatürkü seven milletini seven biri neyi anlayacak... söyliyeyim Atatürkü överken Türk milletini küçümsediğini aciz duruma düşürüldüğünü... Atatürkü bu türlü övmeye ne gerek var biz zaten değerini biliyoruz. Atatürk çok milliyetçi bir insandı bu filme ilk karşı çıkacak o olurdu sanırım... TÜRK MİLLETİ CESURDUR,TÜRK MİLLETİ ZEKİDİR,TÜRK MİLLETİ ÇALIŞKANDIR sözünde olduğu gibi daima Atatürk dilinden Türk milletini düşürmemiştir...Bazı insanların osmanlı düşmanlığına anlam veremiyorum... Bir arkadaşın yukarıda Atatürk olmasaydı başka bir Atatürk çıkardı sözüne sonuna kadar katılıyorum çünkü biz Türk milletiyiz şanlı geçmişimizde olduğu gibi esarate boyun eyeceğimize ölürüz... Sayın gani müjde anladınmı ölürüz...

29-11-2008 11:07 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum atademirele yakışan bifilm olmamış

29-11-2008 12:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bence bu filmin adı ACILARIN PADİŞAHI VE SON AŞKI olmalıydı :) Bu durumda son derece bayat bir aşk filmi olmuş diyebiliridik. Ama şu durumda ne diyebiliriz rezalettt. Akılda kalan tek şey içler acısı bir osmanlı ve içler acısı halkı... mesaj bu olmuş sn. Gani MÜJDE. Yukarıda ata DEMİRER değilde DEMİREL yazan arkadaşlara gönderme yapan arkadaşa çok güldüm :) nelere takılmışsın kardeşim sen bunca konuşulan içinde. Ruh halin pek iyi değil anlaşılan... onlara bu filmeler lazımmış :) asıl sana hangi filmler lazım sen onu düşün :))))

29-11-2008 12:41 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Beş para etmez film arasında dayanamadım evime geldim ikinci yarıyı izleme gereği bile duymadım. Tek kelimeyle fiyasko içi doldurulamamış bomboş bir film.

29-11-2008 12:56 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum o kadar iyrenç mi?=

29-11-2008 18:49 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence herkes gitsin çünkü zaten burda film yapıyolar sonuçta gerçekleri anlatmıyorlar ayrıca VAHDEDDİN PASA ATATÜRK Ü görevlendirmemeiştir ATATÜRK kendisi gidip CUMHURİYET İ kurmuştur

29-11-2008 22:57 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BENCE HARİKA BİR FİLM BEN FİLMİN SONUNDA AĞLADIM VE FİLM SÜRESİNCEDE DUYGULANDIM BU MİLLET YATIP KALKIP ATATÜRKE DUA ETSİN.

AMA YETERİ KADAR ABARTAMAMIŞ BENCE DURUM ÇOK DAHA KÖTÜ OLURDU...

29-11-2008 23:40 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bugün 19 kasım we yrn 30 kasımn tüm sınıfça osmanlı cumhuriyetini sınıf öğretmenimiz götürüyor bu arada ben 7. sınıf öğrencisiyim yrn benim için çok heyecanlı biir gün olacak filmi izleyin ce tekrar yorumayazarım...iyi akşamlar...

30-11-2008 00:09 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum offfffffff bu sitede yazılan yorumlar ne zaman belli olur ya bu 2. yorumum ama...

30-11-2008 00:11 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ya benide korkutuyosunuz şimdi gitmekten vazgecicemmmmm:((çok tırsıyrım...

30-11-2008 00:14 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Tek kelimeyle iğrençti...
Ata demirelin duruşuna gülerim normalde ama filmi mahvetmişler ....
Ne milliyetçi duygusu öyle bir duygu hissetmek isteyenlere... 120 süper bir film...

30-11-2008 00:18 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi kötülemiyorum ilk araya kadar eglence komedii dolu bir filmdi ama sonunda ise o amerikan askerleri bizim insanlarımız öldürmesi ve istanbulu ele geçirmesi çok rezil bir durum şahsen sahsım adıma onun adını osmanlı cuhriyeti olmasını istemezdimm çünki gerçek bir osmanlı cuhmuriyeti o istanblu amerikan askerlerine bırakmazdı... ama birde başka yönden düşünürsekk ileride bizim bu durmua gelecegizimizi gösteriyor filmi iki yönde düşnünebiliri:):) yapım da ve yöetimde emegi geçen herkese saygı duyarımm güzel bir film di gene....

30-11-2008 01:01 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ben anlamıyorum nedir bu sürekli tarihimizi aman anlı şanlı kısmını gösterelim,doğruda olsa yanlışda olsa bazı şeyler, bizz hepp doğru gibi yapalımcılık..arkadaşlar evet türk tarihi anlıdırr şanlıdırr,kimsenin buna zaten sözü yok.burda tarihi saptıran,haksız bir küçük düşürme,veya maksadını aşan bir değinme,kasitli ve kötü niyetli bir karalama yokkk.olsa ve bunu türklerden başkası yapsa elbette cevabını alır.ama bu film bir özeleştiri,bir ironi filmi.yani burda türkiye böyleydi veya böyledir denmiyorki,böyyle olabilirrdii deniyor.hatta bu gidişatla böylede olabilir hissinide veriyor..olurr veya olmaz ayrı konu ama insana bunu düşündürüyor.yani insan "acaba böyle olurmu,böyle bişey olurmu?ya olursa ?aman tanrım ne fena..hayırrr yaa bu kadar basit olmamalı.Evet biz bişeylere göz yumarsak sanırım sonumuz bu olabilir"i düşündürüyor.bence biraz uyarı veriyor.ve bu yapılırkenki üslup bence hiçde absürd değil.bidefa yapılanın artniyetli olmadığını anlamayana şaşıyorum.Film genel anlamıyla verdiği mesajlar açısından iyi bence ama bazı yerler sinema anlamında eleştirilebilir sadece o kadar.bazı boşluklar,daha iyi olabilecek yerler var,bidefa sonunu hiç beğenmedim.tamam sonda söylenen o cümle iyiydi ama nedir o kosskoca padişah ufacık kız,o kadar derin mesajlar verdikten sonra film,gidecekler herşeyden el etek çekip bodrumda pembe panjurlu evlerinde mutlu mesut yaşayacaklar.mümkünmü bu.filmin taşımak istediği ağırlığa derinliğe(ki burda taşımıştır tam anlamıyla demiyorum zaten)yakışan bi sonmu şimdi bu..daha farklı bi son bekliyordum.

30-11-2008 12:01 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum hakikatten de 120 süper film ama bunada emek verilmisş ve bencede bu çk güzel olmuşşş

30-11-2008 12:45 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum biji şerok osman:D:D:D:D
en gulduğum sahne bu guney doğudaki kürtler ayaklanıo hahaha:D:D:D

30-11-2008 17:08 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum berbat filim paranıza yazık vaktinizede

01-12-2008 00:52 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu yaziyi yazan arkadasa bir kac sözüm olacak...
Birincisi filmi iyi izle, 7. murat degil 7. osman.
Ayrica filmn anlatmaya calistiklarini odun gibi degilde adam gibi anlamaya calisin !
Cocuk Atatürk agacin üzeine takili kafesteki kusu ! özgürlügüne ! kavusturmak isterken düsüyor ve ÖLMÜYOR !!!
Yanlis yönlendirme yapip insanlarin filme önyargiyla yaklasmasina olanak veriyorsunuz !
Ayrica film hem osmanlinin büyük padisahlarinin hemde Atatürk'ün hakkini veriyor.
ince mesajlari almayi becerirseniz film kesinlikle süper yapilmimis ve günümüz kosullarinda anlamamiz gerektigi halde anlayamadigimiz bircok konuyada isik tutmus .
Atatürk'ün kiymetini anlayamayanlar icin ders niteliginde bir film !
Kesinlikle izlenmesi gerekir !

01-12-2008 03:26 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu filmde ne gülebildim ne de zevk alabildim bazı kesimlerin hassas noktalarına dokunarak gişe hasılatı yapmaya çalışan bir film izlenimi vermekten öteye gidememişler fakat amaçlarına ulaşmış gibi görünüyorlar

01-12-2008 09:23 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum çok dandik bir film olmuş duygu sömürüsünden başka birşey yok film de eğlenmeye gittik sömürüden başka birşey göremedik

01-12-2008 09:37 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum eğlenmeye giden arkadaşlara şaşırıyorum sanki filmi sunmadan önce komedi diye reklamı yapıldı saçma sapan küçük ayrıntılara takılmışsınız yok eğlenmeye gittik gülmeye gittik öyle laylaylom deil hayat bazen gerçekleri de görmek gerekir,Atatürk ölmüyo orda zaten nasıl izlemişseniz artık filmi bnce çok başarılı bi çalışma ayrıca insanlar buna emek harcamış bi sanat yapmaya çalışmış güzellik görecelidir beğenebilirsiniz beğenmeyebilirsnz ama dandik falan bunlar basit şeyler bi eleştiri için dediğiniz gibi oldukça reklam kokuyo..insanları yönlendirmeyin herkesin görüş açısı farklıdır sizin farketmediiniz bi msjı başkası alıp çok etkilenebilirde hayette başarılı bi çalışma ben gerçekten çok çok çok beğendim !!!

02-12-2008 00:32 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum eleştiri olunca reklam kokuyor ama övünce ne oluyor? atayı oraya koyunca millet ağlamaya mı gider gülmeye mi? aslında türk insanı dandik film değil çünkü kendi görüşü dışındakiler kaka kendi görüşü hep doğru dandik işte kardeşim bi halta benzemiyor

02-12-2008 00:55 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum fılmde ata demırel olunca gulucez dıye dusunmustum.ama resmen padısahın dramını ızledık..fılmde bıseyler eksıktı...daha ıyısı yapılabılırdı..

02-12-2008 01:08 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BU MÜKEMMELÖTESİ FİLMİ DÜN AKŞAM İZLEDİM VE AYAKTA ALKIŞLAYARAK, FİLMİN SONUNDA AĞLADIM..TEŞEKKÜRLER GANİ MÜJDE!!!!EĞİTİMCİ ANNE BABAYA SAHİP OLMANIN HAKLI GURURUNU BİR KEZ DAHA YAŞADIM.çÜNKÜ İLK BAŞTA ULU ÖNDERİMİZ MERHUM MUSTAFA KEMAL ATATÜRK' ÜN YANİ BAŞKUMANDANIMIZIN, BAŞÖĞRETMENİMİZİN FİLMİN SONUNDAKİ SESİ BURNUMUN DİREĞİNİ SIZLATTI. TEŞEKKÜRLER GANİ MÜJDE BİR KEZ DAHA!!!!NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!

03-12-2008 00:14 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Arkadaslar daha az önce Sinemadan geldim...Osmanli Cumhuriyeti filmini izledim ve cookk PISMAN oldum izledigime...cünkü Filmin komediyle hicmi hic alakasi yok..tamamen siyasi politika amacli cekilmis bir film...Film basdan sona kadar Osmanli Atalarimizi kötülüyor ve kücük düsürüyor...ben Osmanli atalarindan bukadar utanc duyan ve alcaltan bir Film görmedim...aslinda T.C Kültür Bakanligi bu filmi kesinlikle YASAK etmeli.
Film gercekden tamamen belirli bir siyasi görüsü desteklemek icin cekilmis...Komediyle , mizahla hic alakasi yok.
Yemin ediyorum size Sinemada hicmkimse bir saniye bile gülmedi cünkü komedi degil..hatta birkac kisi bir süre sonra film bitmeden filmi terk etti. Yanimda kizarkadasim olmasaydi bende terkedecekdim.

Yok efendim atatürk olmasaydi Türkiye bu durumda olacakdi diye Osmanliyi yerden yere vuruyorlar...yuh yani...atatürk olmasaydi söyle ve böyle olacakdi diye kimse bisey söyleyemez...onu ancak ve ancak yüce Allah bilir. Allah atatürke o görevi vermeseydi belki Osmanli dan birisine o görevi verecekdi..kisacasi gelecegi ancak ve ancak Allah bilir....Atatürkü ise resmen bu filmde bir ilah yerine koymuslar...Osmanliyida beceriksiz, gücsüz , Isgal güclerine karsi aciz , ülkesini vatanini satan birileri olarak göstermisler....inanin sok oldum.
Oysa Osmanlinin güclü , yükselis dönemini , gurur duymamiz gereken dönemini neden konu etmiyorlar merak ediyorum.
Filmi izleyen kücük cocuklarimiz Osmanliyi resmen vatanhainleri sanacak.
Yaziklar olsun böyle film cekenlere...

03-12-2008 02:17 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum su son yorumu yazan ve izlediği için pişman olan arkadaşım senin nasıl biri olduğun yazından belli tüm özel isimleri büyük harfle başlarsın ama söz konusu Atatürk olunca işinize gelmez değil mi? siz önce Atatürk'e saygıyı öğrenin ondan sonra vatanını satanlara saygı isteyin

03-12-2008 02:25 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu filmi eleştirenlere yazıklar olsun. Bu film resmen "Uyan Türkiye uyan da sana,vatanına, toprağına sahip çıkmış, seni sen etmiş, esaretten kurtarmış Ata'na laf söyleyenlere karşı dur" mesajını içeriyor. Ama heryerde olduğu gibi burada da olayı saptırmaya çalışan provakatörler var anlaşılan. Ama yemezler canım bizde seyrettik üstelik aptal değiliz. Bu filmi yapan sevgili Gani Müjde'nin kalemine sağlık.

03-12-2008 11:47 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Ya hakkaten inanamıyorum. Eleştirinin bile bir edebi vardır, eleştirirken bile belirli bir çerçeveden çıkılmamalıdır. Buraya yok rezalet, yok duygu sömürüsü yazan arkadaşlar biraz haddimizi bilelim. Önce imla kuralarını öğrenelim Atatürk yazarken büyük harfle başlayalım falan. He gülemedin mi filmde o zaman yanlış adrestesin filmi de anlayamadığın için evinde oturup sana hitap eden seni güldürebilecek Tom ve Jerry izleyeceksin böyle mesajlı, konulu filmler seni aşar arkadaşım.

03-12-2008 12:01 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum arkadaşlar bırakın onu bunu film berbat o kesin ama biz normal hayattada burdada birbirimizi yerken oyunlar Türkiye üzerinde bu günde dönmekte... dtp adı altında pkk lıların yaptıkları ortada... bu konuda sessiz kalmamalıyız taviz vermemeliyiz... tavizler başka tavizleri getirecektir...

03-12-2008 15:07 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Sanırım yazı film gişeye sunulmadan yazılmış. Atatürkün bir kuşu kafesinden çıkartmak isterken ağaçtan düşerek ölmesi bu filmin en anlamlı olaylarından birisidir. çünkü filmde bir çok sahnede 7.osman olarak geçen ata demirer'in kuşlara olan ilgisi ile çeşitli benzetmeler yapılmaktadır. bir nevi ideallerin, heveslerin simgesi olarak kuş kullanılmıştır. Film gerçekten çok başarılı olmuş. bazı bölümlerde her ne kadar gani müjdenin absürt esprileriyle izleyici tebessüm ettirilmek istense de çok ince göndermelerle dolu aynı zamanda duygusal ve aynı zamanda komik bir film.
gideceklere dipnot: filmden önce tam 32 dakika reklam var. ancak filmden sonra insanın "helal olsun 1 saat olsa izlerdim" diyesi geliyor.

03-12-2008 19:47 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BU FİLM İZLENMEZ TEK SÖZÜM BU TARİİHİN İÇİNE ETMİŞLER FİLMİNDE

04-12-2008 14:55 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum şaşkoloz adı üstünde film ve hayal ürünü aynı zamanda mizah.

05-12-2008 03:43 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum biri diyor mizah biri diyor konu içerikli kim ne derse desin bu filim saçmaydı. osmanlı padişahlarını o kadar kötülememeliydi hadi kötüledin bari adam akıllı espiri yapta gülelim oda yok filim hayatımda gittim en ssaçma filimlerden biriydi.

06-12-2008 04:30 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ya lanet olsun ya 600 yıllık bir imparatorlugu atalarımızı degerlerimizi nasıl böyle çigner bu millet bir cok bayrak ve vatan değiştirdi bir cok lider değiştirdi biz atatürkten gelmedik ondan 1000 yıl önceside vardı daha önceside vardı artık yerimizde sayma vakti değil ileriye gitme vakti zaten biz atatürkten ileri gidemediğimizden böyleyiz atatürk büyük bir lider di ve gencliğe öğütlerinden biri ileri gitmekti oysaki suan ki liderler onun arkasından milletimizi sömürüyorlar

06-12-2008 23:09 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum süper

07-12-2008 06:13 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Atatürk'ün ölüm sahnesi nedeni ile sinemaya gidip izlemedim uzun bir süre. Daha sonra bir arkadaşımın önerisi ile gittim ve izledim. Açıkçası duyduklarımdan sonra bir komedi filmi beklemiyordum zaten. Ata Demirer söz konusu olunca ilk başlarda bende komedi filmi sanıyordum ama arkadaşımın anlattıklarını dinleyince komedi değil de aslında gerçek olabilecek bir hayat hikayesi olduğunu anladım. Tahmin ettiğim gibi de çıktı. Sanırım Atatürk olmasa neler olabileceğini bize çok güzel özetlemiş Gani Müjde. Amerikan mandası altındaki bir devlet, aslında ne kadar aciz olduğunu bir kukla olduğunu anlayan bir padişah ve Amerikanın gerçek yüzü. Sondaki keşke geldikleri gibi giderler diyen biri olsaydı sözü ve Atatürk'ün aslında ölmediği baygınlık geçirdiğini görmeniz ve O'nun sesi...
Gerçekten çok etkilendim ve gurur duydum. Osmanlıyı küçümseme olarak algılayan arkadaşlar sanırım varsayım üzerine kurulu olduğunu algılayamamış ama yorum yazım şekillerine bakınca Atatürk ile sorunları olan insanlar oldukları kesin fakat filmde olduğu gibi başlarına silah dayanınca yada Atatürk'ün değerini anlamalarını sağlayan bir olay olunca anlarlar sanırım. Ne de olsa onlar İngiltere'nin kölesi olmayı tercih eden insanlar.

07-12-2008 07:15 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum osmanlıyı küşültüyor Atatürk olmasa başkası çıkardı dien arkadaşlarım Atatürk'ten sonra biri çıktı mı adam gibi bizi yönetecekte söyleniyorsunuz? Atatürk gibi değil de filmdeki vali gibi çok adam çıktı nedense 100 yıldır ondan mı bi adam gibi adam gelmedi bizi yönetecek diye söyleniyorsunuz?

07-12-2008 07:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ata demirirer ve , sümer tilmaç ve vildan atasever gibi oyuncuların bulunması başlı başına bir artı. film sırf bu oyunculardan kazanır birde komik olmasından.

07-12-2008 21:08 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Mükemmel bir konu, çok zekice düşünülmüş. Düşünün ki bu zekice konuyu bir öğretmen öğrencisine kompozisyon yazmsı için veriyor. İşte öğrenci Gani Müjde verilen bu konuya(konu fikri takdire değer) öyle bir kompozisyon yazmışki, berbat ötesi ve bir konunun israf edilip harcanması.Film ne komik ne de Atatürk'ü övüyor, yazık olmuş konuya. Konu aslında evet Atatürk'ü öven ve düşündüren mahiyette. Ama senaryo facia. Birkez gülemedim, hadi ders çıkarayım diye bi ara düşündüm bunu da yapamadım. Yazık verilen paralar böyle film için olursa elbette yabancı filmler hala güldürür ağlatır. Son söz; o kültürden gelen, o inancı taşıyan, o topraklarda doğmuş Atatürk, izleseydi kendi atasına saygısızlığı görüp "beni böyle mi anlatıyorsunuz? der ve senaristi hakettiği gibi utandırırdı. O hakedeni över haketmeyene dersini verirdi. Böyle filme para harcamayın, güzel filimlerin değeri anlaşılsın lütfen.

08-12-2008 16:18 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi izleyen biri olarak yorumları hemen hemen iki ayırıyorum.
birincisi osmalıyı ve padişahı küçük gördüğü için beğenmeyenler.

diğeri atatürk'ün önem ve anlamını idrak ettiği için beğenenler.

beğenmeyenler bir sorum olacak. siz sevr antlaşmasının hükümlerine ve ortaya koyduğu osmanlı haritasına hiç göz attınız mı?

09-12-2008 10:00 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum konusuu güzel ama havada kalmış film. taşıyamamışış konuyu...

09-12-2008 15:23 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum sinemalık bir film değildi.bazı güzel espirileri vardı.çok güzel değildi.

09-12-2008 19:10 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum kötüydü be ,

09-12-2008 21:45 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Helal olsun.. güzel bir film ancak bu kadar olur..büyük ATATÜRK Ancak bu kadar güzel anılabilir..Çocuklarınızı ,ulu önderi yeren "Mustafa" ya değil bu filme götürün ve ATATÜRK'ün kıymetini biraz daha iyi anlasınlar..

09-12-2008 22:46 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum hiç beğenmedim çok kötü bir filmdi

10-12-2008 00:43 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum yahu yazık be bu senaryoyu yazarken okurken bu filmi çekerken hiç mi aklı başında bi insanevladı çıkıpta biz napıyoruz insanların parasını alıp karşılığında film diye bunu izletiyoruz ben yapamam abi demedi mi? parama zamanıma yazık hem de gani müjdeyi sevmeme rağmen. ne diyim gitmediyseniz sakın derim. tv de gösterilince daha iyi anlarsınız:)

10-12-2008 01:04 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Osmanlı ımparatorlugu ganı mujde dıye bı sinemacı ile kendını komık sanan bı oyuncunun dılıne sakız olacak konu degıldır dalga gectıgı kısıler bızım ecdadımızdır bızım tarıhımızdır bıze turk adını kazandıranlardır Ataturk karga kovalıyormus bılmem ne sıze kac para verdılerde yaptınız bu filmi

10-12-2008 02:13 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Herkes sadece espri beklentisinde..Anlatılanlar yalanmı ?..Ecdad diyip duruyorsunuz..Ecdadınızmı kalmıştı ?.. İşte Atatürk bunları, yani ecdadımızın bu hallere düşmesini önledi..bir de filme bu yönünde bakmayı deneyin..sadece Gani ile Ata'yı eleştirmeyin..

10-12-2008 10:02 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu film hakkına en üstte siteye eklenen yorumu görünce bu filmin bazı at gözüyle bakanlar için hala bir makas olupta o at gözlüklerini keseceği konusundaki umudum az da olsa yitirdim.Ya arkadaşım Atatürk te bir insan ve o filmde komik bir şekilde düşüyor gibi göstermiyor normal bir düşüş ve ölebilecği ihtimali ön plana çıkarılması yönünde bir eylem gerçekleştirilmiş.Sen bu tarz filmlere ihtyiacımız var her öğretmen bu filme öğrencilerine götürmeli diyeğince at gözlüklerinle bakıp ''yok Atatürk küçük düşürülmüş yok aşk yok meşk'' falan da filanda.. Bırakın artık bunları biraz filmin ana temasına bak.Sen türk yapımı hangi filmde Atatürk olmasaydı böyle olurduk ve keşke en başından bir yiğit çıksaydı da GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER deseydi diye bir replik gördün.Filmi beğenmediysen bile şuanki ülkemizin durumunda ii niyetli fakat şöyle olsaydı daha da ii olablirdi demen gerekmez mi! hep kötü eleştiri olsun hiç güzel değil demek mi doğru?!Yapmayın Allah aşkına daha dün gittim ve filmin 3,4 yerinde bütün sinema alkışladı benle beraber.Ve filmin sonuda ayağa kalkarak gözümden süzülen bir damla yaşla bende alkışladım. Allah bu filmi yapanlardan razı olsun ve en önemlisi Allah Atatürk ve silah arkadaşlarından da razı olsun

Ne Mutlu Türküm Diyene!.

10-12-2008 12:30 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum cok guzel bi film bence izledim ve cok hoşuma gitti turk insanının ne kadar amerikacıl ve avrupa meraklısı oldunu anlatıyo farkında olmasakta onlara baglı olmusuz tam gunumuze uygun bi yaklasımda bulunmuş ata demirer ve gani mujde once filmi izleyin sonra yorum yapın boşa eveleyıp gevelemeyın ataturku ortaya atarakta yorum yapmayın madem bu kadar ataturkcusunuz bu milleti elin amerikanlarına avrupalılara bırakmayın laflarla olmaz biraz mizah anlayısınız olsa filmde ne msj verilmek istedigini anlardınız.lutfen emege saygıda bulunun

10-12-2008 12:38 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence çok güzel abartılı ve komik lili

10-12-2008 14:26 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum sayın gani müjde ve ata bey tebrik etmek istiyorum. biraz tarih bilgisi olan gerçekten ağlıyor. enim gibi düşünen çok insa var. dvd sini bulursam alıp kütüphaneme koyacağım. kötü yorum yazanların aradıkları başka bence onlar oturup tarih okusunlar. eminim o kişiler ıssız adama da iyi yorum yazanlardır. tekrar teşekkür ederiz.

10-12-2008 15:32 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Ben bu gün gittim, genelde güzel bir film, bilhassa son sahneler çok güzeldi, kesinlikle osmanlı imp. ile dalga geçilmiyor, aksine böyle bir durumda bile osmanoğullarının nasıl dik durduğunu gösteriyor, Ata Demirer harikaydı, G.Müjde'yi tebrik ederim..Ve, bir kere daha anladık ki Gazi Mustafa eşsiz bir insan..Tabii anlayana...

10-12-2008 16:51 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi dün izledim hiç ama hiç beğenmedim diğer insalarında beğenmediğini gördüm,ayrıca muro ve arog filmlerinide izledim ve hiç beğenmedim malesef türk sinemasının daha çoook fırın ekmek yemesi lazım.zeko.

11-12-2008 14:23 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Tam anlamıyla berbat bir film..hiç bir tad alamadım.

11-12-2008 14:43 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum iğrenççççç ben filim istedim yahuuuuuuuuuuuuuuu

11-12-2008 16:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BENCEDE YAAAA BERBATTI FILM YAKISMADI VALLA

11-12-2008 21:47 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bazı arkadaşlarımız osmanlıyı kötülediklerinden bahsediyor orada kanuni sultan süleymandan ve fatih sultan mehmetten bahsediliyor buda mı kötülemek... yapmayın lütfen filmin ince ayrıntılarını iyi anlayamazsanız tabi filmi beğenmezsiniz film gayet başarılı özellikle osman bey rolünün hakkını vermiş :) emeği olan herkesi kutluyorum...

11-12-2008 22:35 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Günlerden beri şu yazılanları okuyorum..birincisi, Bu filme iğrenç diyerek kelimeleri ve harfleri uzatan zır cahiller, ya iğrenç kelimesinin anlamını bilmiyorlar, ya da hayatları alabildiğine bomboş, bu insanlar tahmin ediyorum ki, günlerini genç kafelerinde erkekli kızlı okey ve kağıt oynayarak geçiren ve bunu büyük bir entelizm sanan boş kafalılardır. Bu filme neden gittiniz kardeşim, hiç mi yorumlarını okumadınız..size ancak "MADAGASKAR " filmi yakışır..Neyse film çok güzel, bizlere (Yukarısa bir okurun dediği gibi) Osmanoğullarının böyle bir durumda bile dik durabildiğini gösteren ve ayrıca büyük Atatürk'ün bizlere yaptığı büyüklüğü vurgulayan bir yapıt..insana güzel vakit geçirten ve sonunda da insanı ağlatmaya varan duygusal bir yapıt..Ey zır cahiller, bu yorumları iyi okuyun ve sonunda iğrenç diyerek ukalaca kelimeleri ve harfleri uzatacağınız böş beyinlilik yapmayın yani bu filme gitmeyin..bu film size göre değil..sizler gidib kafelerde okeyinizi oynayın, merek etmeyin TÜRKİYE sizden bir şey beklemiyor..

11-12-2008 23:26 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum 11-12-2008
Filmi komik bulacağımı düşünüyordum ama duygusal bir konu işlenmiş.Beğenerek izlediğimi söyleyemeyeceğim. Gani Müjde'ye yakışmamış.

12-12-2008 00:14 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ilk bastaki yorumu yapan kisi ya da her ne ise ya filmi seyretmemis ya da ABD' den para alarak elestiri yapmis.

Bir kere agactan dusen cocuk ölmemistir.

Yukaridan asagiya sacma birt yorum yapmis.

MESAJ alinmistir, alamayan amerikan usaklarinada pek ihtiyac yok zaten.

12-12-2008 05:27 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum kesinlikle şimdiye kadar izlediğim en kötü filmlerden biriydi... osmanlıda hiçbir padişah içki içmemiştir. ayrıca herhangi bir kızla ilişkiye girme olayı kesinlikle çok saçma bunu sadece ben solemıyorum. izlediğim sinemada, nerdeyse sinemanın yarısı ilk yarı bitince sinemayı terketti... bunun üstüne bişi sölenmez herhalde....

12-12-2008 12:41 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum >>ÖZGE<<<İZMİR>>>yav millet kafayı yemiş.bn bu yorumları izlemeden yapıyorm.pazarteside izlemeye gidicem.BN o salk mhpli milliyetçiyim diyenlerden dilim.Ama aşırı Atatürkçüyüm. Bu yormları insanlar filmi izledikleri halde dengesizce yazmışlar.filmin konusuna göre Atatürk olmasaydı türkiye osmanlı cumhuriyeti olarak devam edicekti sadece teknoloji gelişmiş olucaktı. birzda osmanlıyla dalga geçmişler. geçilmicek gibi de değil.filmi başka yönlere çekmeyin. saptamayın.ATATÜRK OLMASAYDI OSMANLI ZATEN YIKILIP YOK OLMUŞTU.ŞU ANDA PİS FAŞİST ÜLKELERCE YÖNETİLİODUK.ATATÜRK üM İiKİ VAR oLDUN.SENİN GİBİ YÜCE KİŞİLİK DAHA TANIMIYORM.SENİN YOLUNDAN GİDECEĞİMM

12-12-2008 16:07 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence Atatürk'ü küçük düşürmekle hiç bir alaksı yok çünkü gittim izledm ve hayatımda izlediğim en güzl filmlerdn biri olduğunu söyleyeblirim herkese tavsiye ederm ..

12-12-2008 22:18 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum insanlar nasıl film izliyor şaşıyorum.hiç bir şeyi görmediğimiz gibi,burdada filmin hangi yönü ile ilgilenmişler.Türkiyenin durumunu mizaha yakın ve bu kadar kolay ancak bu şekilde anlatılabilirdi.bence bu filmi sayın cumhurbaşkanı ve ahalisi dikktle izlemeli(yorum yapan bazı arkadaşlar gibi değil tabiki)ne farkımız var tespit yapmalı.Filmin basitliği çok önemli deyil bence anlatmakm istediği çok önemli.Bunuda çok iyi yapmışlar.Tebrik ederim.Anlayana saz ANLAMAYANA davul zurna az.bilmem anlatabildim mi?

12-12-2008 23:29 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu fimmi adam gibi anlamayıp salakça yorumlar yaptığımız sürece KAFAMIZA ÇOOOK TORBA GEÇİRİRLER .

12-12-2008 23:39 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum artık internette osmanlı cumhuriyetinin bizlere ful izletirsiniz saygılar umarım çok güzel olmuştur filminiz başarılar ben mine çanakkalenin umurbey beldesinden

13-12-2008 05:44 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum mesele padisahlRIN ICKI ICMESI YA DA KIZLARLA ASNA FISNA YAPMASI DEGIL... BUNU BILE ANLAYAMAYAN BEYINLERE NE IZAH EDECEGIZ KI ??

HAREM' leri benmi kurdum.... beyinsizler...

13-12-2008 06:28 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filme komedi gibi duruyor.izleyince cok sasırdım .iyi ki değiştirmiş seneryoyu ve böyle yapmıs gani müjde.bir film ATATÜRK'ün adını bile kullanmadan onu ancak bu kadar güzel anlatabilir

13-12-2008 17:04 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum UMDUGUMDAN ÇOK DAHA GÜZELDİ.MİZAHLA BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ ÇOK GÜZEL İMALAR VARDI VE EN ÖNEMLİSİ ATATÜRK' Ü ÇOK SEVEN BİRİSİ OLDUĞUM İÇİN BANA GÖRE FİLMİN BİTİŞİ ÇOK GÜZELDİ.ATATÜRKÜMÜZÜN ÖNEMİNİ, DEĞERİNİ BİLMEYENLERE BU FİLM KAPAK OLSUN DİYORUM.TEŞEKKÜRLER GANİ MÜJDE, TEŞEKKÜRLER ATA DEMİRER... NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

13-12-2008 17:16 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum FİLM HAKKINDA SAÇMASAPAN YORUM YAPANLARA YAZIORUM BUNU.SANIRIM YAŞINIZ UFAK VERİLEN MESAJLARI ALGILAYAMIYORSUNUZ...

13-12-2008 17:22 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum GANİ MÜJDE İLK BU FİLMDE OSMANLIYLA ALAY ETMİYOR Kİ KAHPE BİZANSTA DA AYNISINI YAPIYORDU.. KENDİ MİLLETİNİN GEÇMİŞİNİ BU KADAR ALAYCI ANLATMASI KİMLERE HİZMET ETTİĞİNİ GÖSTERİYOR..ATATÜRK BİLE DALGAYA ALINMIŞ...

14-12-2008 17:22 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum FİLM SÜPER VE ÇOK ANLAMLI AMA İHANET EDENLER ANLAMAK İSTEMİYO ATATÜRK ÜN ÖNEMİNİ

14-12-2008 21:55 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Muhtesem bir film.

15-12-2008 02:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum komedi diye girdik ama ne komedi var ne bi olay,inanın cok sıkıcıydı.zaman gecmedi ilk defa sinemadan üzgün ayrıldık.4 kişydik hepimiz için kötüydü film..

15-12-2008 12:34 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ataturke ve oslamlı devletıne yapılan saygısızlık asla kabul edılemez bız kı onların nesıllerı boyle bır tarıhle bu derece sacma sapan espırılerle yapılan fılme sınema dıyemeyız ve ata demırerede oyuncu bence fılm bastan sona tamamen hakaret ve ayıplarla dolu hem ataturke hemde osmalı devletıne

15-12-2008 13:21 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum harika bir film

15-12-2008 16:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ilk başlarda pek beğenmedim doğrusu çok ta güzel değildi ama sonu çok güzel bitti Atatürk ün değeri birkez daha belirtildi

15-12-2008 19:55 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum yahu filmi Anlayamatacak kadar "beyinsiz" adamlari neden sinema salonunA alirlar ki ???

adam anlamamakta ISRARCI... gitsin IRAK' a orda CONI cok.

1+1 ' i bile cozemeyen adamlardan filmi anlamasini beklemek zaten ahmaklik.

17-12-2008 05:49 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum TEK KELİMEYLE OLUMSUZ ELEŞTİRİLERİ KINIYORUM..SÜPER BİR FİLM BENCE..ŞU AN GÖSTERİMDEKİ EN İYİ FİLM...ASLA KAÇIRMAYIN...

18-12-2008 14:08 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence film güzeldi. ama sonu güzel bitmedi. sonu daha etkileyici olabilirdi. ama mesaj olarak güzeldi film. fazla komik değildi. zaten film gösterilmeden önce ata demirer film komik değil demişti.

18-12-2008 14:15 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Arkadaslar film cok guzel.Ozellikle de Ataturk un kiymetini daha da iyi anlamak bakimindan.İzlerken gozlerim doldu.

18-12-2008 15:36 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Film çok güzel beklediğimden de iyi çıktı. Eğer Atatürk olmasaydı şimdiki halimizi komikleştirerek anlatmış, ama hepside doğru. Filmden ders alınması gereken şeyler çok. Ben çok beğendim. Özellikle filmin sonunda Atatürk'ün uyanıp kargaları kovalarken Nutuk'tan konuşmasının bazı bölümlerinin çalması beni gerçekten çok duygulandırdı...

19-12-2008 01:31 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum film güzeldi ama arkadaşlar sıkıldı ve çıkmak zorunda kaldım bende onlar yüzünden :S sonuna kadar izleyemedim ama fena değildi teşekkürler

20-12-2008 19:46 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmi beğenmeyen we haksızca eleştiri yapan arkadaşlara sölüorum:sizin bu fimden bekledikleriniz we filmin size gösterdikleri arasında büyük bi uçurum war.Gerçekten hayatım boyunca etkilendiğim nadir filmlerden.Atatürk olmasaydı we kurtuluş savaşı yapılmasaydı,osmanlının bugün ne durumda olabileceğini bize çok güzel anlatıyor.biraz tarihle alakası olan we ulusunu sewen btün herkese tawsiye ediyorum.siz bazı boşbeyinli we cahillere aldanmayın.tadire değer bi film.emeği geçenlere tebrikler.mustafa.

22-12-2008 13:36 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum filmidüniledim gerçekten çook güzel bi film ancak komik bi film olduğunu sanmayın,sonlarında ağlamamak elde değil...

28-12-2008 13:33 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bence mükemmel bir film herkese tavsiye ederim. kötü diyenlerin ak sine mükemmel. sizin dediklerinize katılmıyorum.Ata Demirere yakışmamış ama güzeldi en çok o ABlilere laf saydığı yer daha güzeldi.bağımsızlık adına mucedele verenlerde hoştu kısacası güzel bir film di kötü diyenlere katıl mıyorum.tabi saçma yasnlarıda vardı. mesela mekdanıls olması.sonra ayakkabılarının çalınması çok saçmaydı

04-01-2009 15:11 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum osmanlı padişahlarının hayatlarını anlatan iki satırlık yazılar istemiştim.şimdi yazabilirmisiniz..........

05-01-2009 17:34 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum SAYIN EROL MANİSALI'NIN DEDİĞİ GİBİ ATATÜRK'ÜN ADI GEÇMEDEN ATATÜRK'Ü ANLATAN BİR FİLM. GERÇEKTEN ATATÜRK OLMASAYDI ŞİMDİKİ HALİMİZİN(HATTA DAHA KÖTÜSÜ) NE OLACAĞINI ÇOK İYİ ANLATAN BİR FİLM. ÇOK GÜZEL DERS ÇIKARACAK OLANLAR DİKKATLE İZLEMELİ.

06-01-2009 00:48 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Bu film bir komedi filmi değildir.Bu film bize vatanı kurtaran biri olmasaydı nasıl bir halde olacağını gösteren film.Size sesleniyorum ülkeyi bölmeye çalışan fakat bunu beceremeyen bu ülke bağarından kopmus pis insanlar istediklerinizi yapamıycaksınız.Bu ülke için şehit verildikçe.Bu ülke herzaman el üstünde tutulacakdır.Hiç birzaman kimsenin mandası olmıycakdır.OLAMAZDA !!!

07-01-2009 02:29 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Film olarak ele alındığında mütevazi küçük bütçeli bir film. Ancak filmin verdiği mesajlar çok değerli ve gerçekçi. Üstelik bazı arkadaşların yazdığı gibi Osmanlı İmparatorluğunu küçümsemiyor veya ona hakaret etmiyor. Sadece gerçek Osmanlı tarihinin son yıllarında olduğu gibi Padişahın çaresizliğini ortaya koyuyor.

Bağımsızlık , özgürlük kavramlarının ve Sevgili Atatürk 'ün değerlerini damarlarınızda hissediyorsunuz.

Bence muhakak seyredilmesi gereken teknik olarak basit ama içerik olarak harika bir film.

11-01-2009 19:21 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Eğer amacınız saçma sapan konulu birşey izleyip küfürler ve daha nice belaltı esprilere gülerek ağzınızdan miğdeniz görünecek kadar kahkahalar atmak ve çıktığınızda verdiğiniz paranın tamamen boşa gittiğini görmek ve aklınızda filmden tek bir kare kalmamasını istemekse bu film dışındaki o klasik türk komedilerine gidebilirsiniz.....
ama şunu söyleyeyim ki bu film mustafa kemal atatürk'ün kıymetini bilmeyip onu önemsiz varsayan,onun yaptıklarını gözardı edip kolay birşeymişçesine burun çeviren ve onu hiç bir şekilde saymayan milli bilinci olmayan insanların gitmesi gereken bir film olmuş.....
gitsinler gitsinler ve görsünler eğer atamız olmasaydı,Mustafa Kemal Atatürk olmasaydı neler olurdu gitsinler de görsünler öyle bir devletin halin nasıl olurdu.....ve anlasınlar sevgili Ata'mızın kıymetini.....
Bir T.c Genci olmaktan gurur duyuyorum mustafa kemal ve onun gibiler oldukça bu millet bu büyük millet parlamaya,ilerlemeye ve yükselmeye devam edecek,ülkemizin gerilemesini isteyenlere inat....
Ata'mızın dediği gibi:'Ne Mutlu Türk'üm Diyene!!'
Ata demirer ve Gani Müjde ' ye teşekkürler; bize 'O' olmasaydı neler olurdu gösterdiği için....

23-01-2009 23:47 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum se ni çok seviyorum

30-01-2009 12:47 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Burda osmanlı cumhuriyeti yazıyor siz gidip osmanlı cumhuriyetinin resimlerini felan gösteriyosunuz.Ayıp olduğunun farkında değilsiniz

13-02-2009 13:00 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum bu necip milletin torunları seni ve senin gibileri affetmeyecek gani mujde..filmde kendince ovmeye calıstığın ulu onder eğer bu filmi izlese bilmiyorum sana ne derdi..bir yandan da osmanlı padişahlarını ovmeye çalışacağına(!) cekeydin bi istanbulun fethini de ejdadın kemiklerini sızlatmasaydın..yada kurtuluş savasını canakkaleyi anlatsaydın da o zaman anlasaydık senin ataturk sevgini..padişah ve halife makamı verilmiş bi insanı sarhoş ve zinakar gostermende ayrıca basarı...tebrikler..mercidabık ridaniye malazgirt mohac ...daha nice konular varken film yapacak..uğrasın bunlarla ...yazık sana ve bu filmi ovenlere..yağmalayın bakalım tarihi

22-02-2009 19:02 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum Ya millet, siz harbi körmüsünüz yada benim görmedigim seylerimi gördünüz..

Bu film komik olsun amaciyla yapilmamis..
Osmanlimizla dalga geçilsin diyede yapilmamis..
Atamizla bile dalga geçilmemis.. küçümsenmemis..

Bazi sahneler belki abartilmis olabilir ama harbiden filmin gerçek anlamini görmüyomusunuz?
Yada bile bilemi "Türklükten" memnun olmayipta
görmekistemeyip.. milleti yorumlarinizla eklimeke istiyosunuz..

Tek söyleyecegim.. Helal olsun emek saglayanlara.
Ne mutlu Türküm diyene..

Suanki halimize sükredin!

28-10-2009 00:22 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum film dünyanın en saçma filmi. türü açıklanamayacak kadar aptalca. Atatürk'ünüzde, osmanlınızda, fatihinizde, amerikanızda yerin dibine girsin.

27-12-2009 15:01 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum aslında iiyi film
:)

13-08-2010 11:22 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum BENDE FİLMİ ÇOK BEĞENDİM HEM ESPRİ HEM DE VERİLEN ÖNEMLİ MESAJLAR AÇISINDAN ARŞİVLİK BİR FİLM OLMUŞ EMİNİM BU FİLMİ ÖNYARGISIZ DİKKATLİ İZLEYENLER BENİM GİBİ ATATÜRK ÜN ÖNEMİNİ KAT KAT DAHA ÇOK ANLAMIŞTIR.

29-08-2010 03:01 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum yazık... bu denli kör olmuş sadece bu yüzlerce yorum sahibi insanın bile Türk vatandaşı olması yazık.. ki bunun gibi milyonlarca beyni yıkanıp kör olmuş Türk insanı war.. filmin isminden sonra kapağına bakmak bile yeterli görebilene! bu şerefsizlere bu cesareti bu izni verenlere ve göz yumanlara da lanet olsun. böylesine görkemli ve yüce bir tarihi , yakışır bir filmle tüm dünyaya ve insanımıza sunmak dururken böyle küçük düşürücü saçmasalak film yapıyorlar ve buna kimse ses çıkarmıyor!

29-09-2010 22:50 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum ibretlik bir film

31-10-2010 20:44 !!

Osmanlı Cumhuriyeti Yorum atatürk olmasaydı ne olacaktı?..
en geç 2.cünya savaşı sonnrasında bağımsız olacaktık.. suriye kadar, ırak kadar, libya, mısır, kenya kadar da mı olamayacaktık???
ayrıca film de gayet güzeldi!.. hem komedi, hem dram...içiçiçe çok iyi sokuşturlmuş... halk için düşünülürse çok başarılı... yok sanat camiası için yapılmış ise, yukarda yazmışlar zaten...

01-08-2015 12:55 !!

Yorum Yaz


GiriÅŸ Yap Ãœye Ol

Anket

:: Vizyondaki Filmler ::

:: Film Kategorileri ::

:: En Son Yorumlar ::


reklam veriletiÅŸim • © 2024 YazarOkur Film